Dziwadła czy wille przyszłości?

14:09:00 aldia arcadia 25 Komentarze



Dzbanek, żółw, dynia, muszla, statek kosmiczny – tak wyglądają domy przyszłości. Poniżej  prezentowane przeze mnie budynki, to tylko mały fragment nowoczesnych budowli, które powstają na świecie, jak grzyby po deszczu.

Im bardziej fikuśny, im mniej spotykany, tym bardziej zachwycają się ludzie. Ileż tego wydziwiania! Jeżeli o mnie chodzi, jestem jednak zdecydowanie tradycjonalistką i wolę, gdy dom wygląda „po ludzku”. :)
Choć nie powiem, te domeczki chętnie zobaczyłabym na żywo!

A Wam jak się podobają? Może wybrałybyście dla siebie któryś z tych „dziwadeł”? :)




















 
Inspiracione Unsual Hauses Klyker



25 komentarzy:

  1. ciekawe :-))) mieszkać sobie w imbryczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, co za architektura?:)Ja chciałabym chyba zamieszkać w tym domku "nad wodą" dosłownie:) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprowadzam się do imbryczka i już :))))
    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie brak ludziom pomysłowości:))) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czajniczek i pałac w bieli najbardziej przypadły mi do gustu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszelka UROCZA:)Ale nie wiedziałam, że takie domy istnieją... matko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intryguje mnie jedna rzecz, gdzie dom "żółw" ma komin?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w żółwiku chyba z reguły jest ciepło :) a poza tym dom stoi w ciepłym kraju... :>

      Usuń
  8. Lubię takie ciekawostki, a sama z chęcią bym zamieszkała w tym domku na moście. Jednak najbardziej tradycyjny:) Chociaż dynia też mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja biorę ten domek na wodzie! Genialny!
    Wszystkie są wyjątkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też raczej jestem tradycjonalistką, ale chętnie bym je zobaczyła:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten domek-most nad wodą.
    A resztę można pooglądać, fajne ciekawostki :0

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego nad wodą to mogę się wprowadzać choćby i zaraz:)

      Usuń
  13. W takim żółwiu to myślę, że mogłabym zamieszkać.
    Dom na "wodzie" też całkiem fajny.
    też kiedyś zrobiłam podobny post tylko, że pokazałam domy od wewnątrz jeśli nie widziałaś to zapraszam:
    http://blogowyswiat.blogspot.co.uk/2013/02/10-najdziwniejszych-domow-na-swiecie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo teraz już widziałam :) tak wąskie w środku, że aż patrzyć nie mogę, wrr nie znoszę takich małych, niskich i wąskich miejsc, ale z zewnątrz chętnie bym zobaczyła :)

      Usuń
  14. Fajne dziwadła , co też ludzie nie wymyślą ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne!!! Ja bym chciała mieszkać w tym domku nad wodą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh, niebywałe...jeden lepszy od drugiego;) ten nad wodą wspaniały, ale nie wiem czy bym chciała w nim mieszkać...pływać nie potrafię, hahaha;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. W imbryku bardzo chętnie ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie za bardzo udziwnione. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. ..a mnie bardzo przypadł do gustu ten "roztopiony".. :) chciałabym widzieć minę wykonawcy, jak zobaczy taki projekt :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Altankę taką mogłabym mieć ale dom - niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyszperane zdjęcia!
    Na pewno nie zamieszkałabym w tym domku "rozkraczonym" nad wodą - bałabym się przejść z jednego pokoju do drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)