W ma­ju Na­tura jest ko­bietą

19:52:00 aldia 41 Komentarze

Dobrý den! Jak Wam minął długi, majowy weekend? U nas, w Karkonoszach poprószyło nawet śniegiem. Barrrrdzo zimno było! Wciąż wypatruję prawdziwego maja...

fot. Pinterest

Dziś kilka blogowych wieści. Po pierwsze, zostałam wyróżniona przez Kasię z Baśniowego Domu :) Kobieta, którą podziwiam za to, jakie stworzyła królestwo. Tak, dla mnie to królestwo. Jestem zakochana w Jej domu! :)) odkąd po raz pierwszy ujrzałam go w MM. Wyróżnienie więc od Niej to dla mnie prawdziwy zaszczyt. Kasia zadała jedno, krótkie, a jakże ważne, pytanie.... O czym marzę?
Hmm marzę o... właśnie o "baśniowym domu" :) uroczym, wyśnionym jak z dziecięcej bajki. By było blisko natury... pachniało lasem, kwiatami, trochę wodą.... By z okna rozpościerał się miły dla oka widok, a cały dom często ocieplało słoneczko.
A w środku domku? Oczywiście mam swoje białe gusta :), ale najważniejsze by wewnątrz mieszkała miłość ❤.

Lubię Wam pokazywać niebanalne wnętrza. Ostatnio przy okazji domu na greckiej wyspie ogłosiłam małą rozdawajkę. Książka "Złapać Greka" leci do Marty. :) Proszę o adres na maila aldia.arcadia@gmail.com

I ostatni dziś krótki news. Zapisałam się na InstagramInstagram. Dopiero rozkminiam o co w nim chodzi, ale już podoba mi się ta zabawa. Zapraszam zatem na mój profil i proszę Was o linki do siebie :) 

Trzymajcie się ciepło! Pomimo zmiennej pogody, wyczekujcie cierpliwie ciepełka. Jak pisał Henri Frédéric Amiel "W ma­ju Na­tura jest kobietą" :) Przygotujcie się zatem na słońce, naprzemienne z deszczem i wiatrem :) No i oczywiście uważajcie na burzeeee! :)

41 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia! Jak minął weekend? Już od 25 rozpoczęłam z mężem podróż do Włoch na kanonizację a potem zwiedzanie. Było cudownie. W wolnej chwili zapraszam na moje relacje z wyprawy. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Basiu byłaś? Cudownie :) Pewnie, że wpadnę z chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróznienia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłużyłaś na to wyróżnienie w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie maj zimny, wietrzny, choć słoneczny.
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:) Mi również marzy się taki dom.. Mam nadzieję, ze to marzenie się kiedyś spełni i Tobie również tego życzę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróżnienia no i życzę aby to marzenie się spełniło!
    Ściskam mocno!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam już do obserwowanych na Insta :)
    I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia. Kasia ma piękny domek !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też marzę o takim baśniowym domku :)))
    Buziaki ślę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w Alpach oczywiscie tez snieg I zimno, brrrr. gratki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia i życzę ciepłego, pięknego maja. Też czekam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia. Jeśli "w maju natura jest kobietą" to drżyjcie narody ;)
    Gratulacje również dla Marty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia, pogodnego maja życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, Wam również życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnienia :-)
    U mnie też pogoda nie dopisała :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinnas jak najwiecej wyroznien dostawac. Masz piekne fotki na tym instagramie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne marzenie, częściowo podzielam, ale z naciskiem na to, że za kilka lat- jakoś jeszcze nie jestem gotowa na własny dom- bo musi być za miastem (działka od lat stoi i czeka), w lesie (las sama sadziłam 10 lat temu:) , z dużym ogrodem- przy naszej pracy nie dałoby się pogodzić chociażby dojazdów (jednak 25km z takiego wygwizdowa daje w kość, szczególnie podczas zimy, gdy pługa nie uświadczysz, a w pracy trzeba być o 5:30;) . Ale za jakieś 10 lat? Nikt mnie w mieście nie zatrzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne wyróżnienie! :-)
    życzę Ci takiego baśniowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję kochana i mam nadzieję, że Twoje marzenie o baśniowym domku się spełni!
    Lecę na insta!!!
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję kochane kobietki. A fakt.. dojazdy z "wygwizdowa" to musi być niezła udręka. Sama marzę o domu na wsi, ale biję się z myślami, jak ciężko byłoby pogodzić to mieszkanie z pracą w mieście....

    OdpowiedzUsuń
  23. Aldia dziękuję za tyle ciepłych słów pod moim adresem :-)
    Wiesz,że ja mam od niepamiętnych czasów to samo marzenie co Ty, tak ..Baśniowy dom pełen ciepła miłości spokoju i bieli - oczywiście:-)) i dążę do tego z wiatrem i pod wiatr, bo mieszkam w dosłownym tego słowa znaczeniu na,,wygwizdowie,, :-)
    Życzę ze szczerego serducha spełnienia tego marzenia , trzymam mocno kciuki, wierzę, że się spełni ,
    Ściskam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam teraz uśmiech od ucha do ucha :)) Dziękuję. Moc uścisków!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję więc z całego serducha wyróżnienia ♥
    a jeśli o marzeniach piszesz...to mamy baaaardzo podobne :)
    majowe i słoneczne buziaki posyłam w Twoje zimne karkonosze :*

    OdpowiedzUsuń
  26. w maju jak w gaju:)))) wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  27. No cóż, w takim razie życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wyróżnienia i trzymam mocno kciuki, żeby marzenie się spełniło!
    Mnie się ostatnio przypominają słowa z piosenki " ...zimny maj ..."
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wyróżnienia !!! Warto jest marzyć, ale też warto spełniać swoje marzenia, kiedy przyjdzie na to czas :)) U mnie , nad morzem - zimna majówka była. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdeczne dzięki :) Wzajemności!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wyróżnienia. :) Ładne masz marzenie. Też pewnie bym marzyła o czymś takim, gdyby nie to, że za bardzo jestem realistką. :) Zajrzałam na bloga 'Baśniowy dom' i jakoś nie mogę sobie przypomnieć wnętrz z 'MM', ale może do była dawno i nie zapamiętałam, albo jeszcze nie kupowałam 'MM'. Jak ja lubię takie wnętrza. :) Maj to mój ulubiony miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Prezentowane wnętrza mieszkań olśniewająco piękne, przyjemnie tutaj zaglądać :) Wnętrze Baśniowego domu to dzieło sztuki, trzeba mieć talent żeby coś takiego stworzyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bo kobieta zmienną jest, to i pogoda tak w maju :) Ciekawe spostrzeżenie :)
    Zajrzę do tego Baśniowego Domu, bo mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zimny ten maj, to fakt:(

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak. Kobieta zmienną jest ;). Też mi się spodobał ten cytat.
    Co do marzeń, uważam, że tu realizm trzeba odłożyć na bok, a w spełnienie ich mocno, mocno wierzyć! :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje Kochana wyróżnienie jak najbardziej Ci sie należy i to nie jedno! ;)
    O matko, ale przez tą moją dziurę blogową przegapiłabym taka wygraną!!!Dziękuję Kochana Ty Moja z całego serca!!!Alez sie cieszę!!!
    Już piszę maila;******

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wyróżnienia i życzę Ci spełnienia marzeń...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki... paczuszka jest w drodze :)

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)