Dni Lnu na Folwarku

16:10:00 aldia 68 Komentarze

W minioną niedzielę odwiedziłam Pałac Łomnica. Stało się już to swego rodzaju tradycją, że bywam na wszystkich imprezach organizowanych w tym miejscu... bo jak tu nie uwielbiać tego Folwarku?

Tym razem przez dwa dni trwał tam festyn poświęcony tradycji śląskiego lnu z prezentacją różnych producentów i pokazem mody. Czas umilała muzyka jazzowa z koncertami na żywo.

W sklepie lniarskim, który znajduje się tu na stałe, dopiero teraz odkryłam....trzy piętra skarbów!




Na strychu dawnej stodoły wybór kilkuset różnych materiałów, w wielu wzorach i kolorach.









Można nawet na chwilę przysiąść w klimatycznym sypialnianym kąciku :).






 W imprezie wzięło udział wielu zdolnych rękodzielników.



Stoiska z zabawkami nigdy nie ominę! Gruby kocur w róże pojechał ze mną do domu :)


 To już mój stały łomnicki model :), mieszkaniec tutejszego Folwarku.






Raj dla miłośników bolesławieckiej ceramiki :)




W kuchni można było podejrzeć panią kucharkę zdobiącą pierniczki.









 Bardzo lubię te tereny i przyjeżdżam czasem tylko po to by pospacerować po okolicznym parku.


Tuż obok łomnickiego Folwarku znajduje się nasza regionalna "perełka" - Pałac Wojanów. Tylko jedno zdjęcie na zachętę z obietnicą, że jeszcze tu wrócimy.....



68 komentarzy:

  1. Urokliwe miejsce, lubie takie klimaty. Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie imprezy :) Te kocie maskotki są przecudne! I kilka sówek też widzę na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apeluję ponownie: przyjeżdżajcie ze swoim rękodziełem! Poznamy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pałac jak z bajki! Piękny. A te kociaki, zwierzaki - przesłodkie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie imprezy, ten klimat, prace rękodzielnicze i jeszcze taki bajeczny pałac! Warto się tam wybrać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pałac piękny, miejsce bardzo urokliwe, a festyn zachęcający :)
    Mnie urzekł kontrast na zdjęciu gdzie pani kucharka w ludowym stroju siedzi sobie za stołem w super nowoczesnej kuchni :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce, klimaty bliskie i przyjazne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie trafiłabym na taki festyn. A z tego sklepu z lnem chyba nie umiałabym wyjść :)))
    Ależ sklep urokliwy i ile cudowności w nim , marzą mi się obrusy lniane w szarościach i poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawda, prawda. ta kuchnia jest piękna - pokazuję ją tutaj - http://arcadiakobiet.blogspot.com/2013/08/w-paacu-omnica.html , ale ładniej byłoby z bardziej postarzoną :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam sie tym miejscem od lat i nigdy mi sie nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło spędziłaś czas:) ..a ja na początku czytania Twojego posta pomyślałam o innej Łomnicy, tej nieopodal Piwnicznej, niedaleko Krynicy;) zatem dowiedziałam się, że jest ich więcej:))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam to miejsce, kilka lat temu tam bylam. Napewno odwiedze je znowu.
    Dzieki za relacje. Pozdrawiam goraco :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam takie imprezy.......wspaniałe miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny sklep! Lubię takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie byłam na takiej imprezce ... chociaż bardzo lubię...
    wcale sie nie dziwię, że kocura przygarnęłaś... śliczne szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowe wnętrza są w sklepie lniarskim. Imprezy takie, to dla mnie przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w Łomnicy.
    Bardzo piękne miejsce.
    Mnie również podobał się sklep lniarski w folwarku.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudnie... zdecydowanie chciałabym tam być:)
    pięknego wakacyjnego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, och... chcę pogłaskać konika! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajniutka fotorelacja:) aż chciałby się tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę, że tak Wam się podoba relacja i to miejsce :) Polecam szczerze, tym którzy nie znają!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne i klimatyczne miejsce :) Urzekł mnie sypialnia i strój Pani w kuchni.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również o nim pisałam. Cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sklep lniarski!!! Nawet nie wiedzialam, ze sa jeszcze takie sklepy...wielka szkoda, ze tak daleko ode mnie ;((( Co innego zamawiac w necie, a co innego moc dotknac tkaniny, a juz od dluzszego czasu planuje zakupic posciel :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba się tam zatem kiedys wybrac, tyle wspaniałych przedmiotów. Pozdrówki. Kala

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykle urokliwe miejsca pokazujesz. Szkoda, że ode mnie to szmat drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Impreza Dni Lnu odbywa się corocznie, zapraszam już zatem teraz na kolejną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne zdjecia :-) Z checia wybralabym sie na taki festyn i z pewnoscia nie wrocilabym z pystymi rekami.. tyle cudownosci :-) Tylko konika mi zal..ze tak zamkniety stoi :-\pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Arcadio.
    Od razu ten folwark wydał mi się znajomy...
    Byłem tam onegdaj i pałac, i folwark zwiedziłem.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne miejsce i chyba miło było tam przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekne miejsce a do tego te wszystkie wyroby :)))
    Cudownego weekendu Kochana

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne miejsce:) Pozdrawiam upalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super impreza. Wspaniała wycieczka. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie trzeba zachęcać. Pałac w Wojanowie jest przesliczny. Zwiedzałam te tereny dwa lata temu, a Twój model z folwarku niczym Myster Ed - koń który mówi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne miejsce, niesamowite skarby i ta atmosfera...nic tylko pozazdrościć:) Uwielbiam takie imprezy i takie miejsca.
    Miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ile komentarzy! Miło wstać rana z takimi dobrymi nowinami :) Dzieki serdeczne, miło mi, że bardzo Wam się podoba to miejsce. Jeszcze tam wrócimy....

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia ! Wygląda na to, żę się dobrze bawiłas :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! :)

    Życzę miłej niedzieli !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem, jakim cudem znajdujesz te wszystkie fantastyczne miejsca i imprezy...? Zawsze ciekawie i pomysłowo.
    Muszę przyznać, że zaglądanie do Ciebie tak mnie zainspirowało i zachęciło, ze sama też zaczęłam zwiedzać. :) Bardzo Ci kochana, za to dziękuję. :) Dałaś mi kopa. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznamy szczerze, że nigdy o tym miejscu nie słyszeliśmy, a szkoda bo wygląda ciekawie. Chętnie byśmy zobaczyli to na własne oczy. Zainspirowałaś nas do dalszego pokazywania naszego regionu na blogu, czyli Warmii i Mazur.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku jakie klimatyczne miejsce. Wpisuję je na listę do odwiedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Palac prawdziwe cudo. Koniecznie wiecej zdjec. Elusia z dziecmi, czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj jak mi miło dziewczyny! Serdeczne dzięki i zapraszam i polecam się na przyszłość :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Raz bylam ns Dniach Lnu i sie zachwycilam ale dlaczego ten len taki drogi to rozumieć nie potrafie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale to wszystko pieknie urzadzone!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie targi rękodzieła, mogłabym patrzeć na te wszystkie wyroby bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  47. Każde pomieszczenie sklepowe jest urządzone z wyczuciem smaku :) Pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  48. mieszkasz we wspaniałym regionie - pełnym bardzo urokliwych miejsc!

    OdpowiedzUsuń
  49. Arcadio! Przepiękny blog! Wpadłam po uszy i już zostanę. Tez chcę być szczęśliwa kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda, że to tak daleko, bo chętnie bym się wybrała na taką imprezę. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam ceramikę bolesławiecką! Piękne też te wnętrza :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi miło ;)) dziękuję, zapraszam Was częściej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Materiały i ceramika w takich wnętrzach! Cudowne klimaty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem pod wrażeniem. Jakie piękne zakątki! :-)) no i te wnętrza, to rękodzieło.. nie dziwię się, że wracasz tam często :-)) A ja zapraszam do siebie pod nowy adres happy-place.pl - świeżutko, czyściutko, rozgość się proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Trochę tam tak bajkowo :)) Zwłaszcza na tym strychu :)))
    A zabawki prześliczne, nie dziwię Ci się, że kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama z chęcią bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo mi miło :) serdecznie zapraszam następnym razem :)) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jaki cudowny klimat , szkoda, że u mnie w mieście nie ma takich targów, bajka!

    OdpowiedzUsuń
  59. Miejsca cudowne, ale Twoje zdjęcia przepięknie oddają klimat, pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  60. Prawda, klimat jest cudny, lubię tam wracać i pewnie jeszcze wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawa impreza i zachęcająca fotorelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  63. Przecudowne miejsce!!!Te kocie podusie słodkie, też bym wzięła ze sobą jednego, właśnie w różyczki :-) Ceramika śliczna, kiedyś może wymienię moją całą zastawę chińską na bolesławską :-)

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)