Żegnając stary rok...

19:29:00 aldia 73 Komentarze

Jeszcze dwa dni i wkroczymy w Nowy 2015 Rok! Czas pędzi nieubłaganie..... Jak dla Was był mijający rok? Dla mnie o wiele łaskawszy, niż poprzednie... 

Dla bloga Arcadia to był bardzo owocny rok. :) Z kilkudziesięciu tekstów największą popularnością cieszyły się moje reportaże z ciekawych miejsc i wydarzeń. Cieszy mnie to, bo właśnie w tym kierunku chciałabym rozwijać bloga.

Top najpopularniejszych postów 2014 roku to:


1. Miasteczko, które zniknęło



2. Ucieczka na wieś



3.  Gdzie słońce wschodzi najwcześniej...



4. Dożynki we Dworze 





5. Kopenhaga. W poszukiwaniu ducha Andersena




6. Z wizytą w Cesarskich Kurortach 




7. Przemiany starofrancuskie




8. XXXXI Jarmark Staroci i Osobliwości




9. Lawendowy raj w Izerach 




10. Wielkanocny Jarmark na folwarku




Mam nadzieję, w Nowym 2015 roku będę mogła uraczyć Was jeszcze większą ilością ciekawych tekstów i ładniejszych, niż dotychczas zdjęć :).

Wszystkim czytelnikom Arcadii życzę przede wszystkim spełnienia marzeń o które warto i należy codziennie walczyć!
Poza tym życzę Wam samych powodów do radości, którymi tak miło dzielić się z innymi! Przyjaciół z którymi można stale być.... oraz nieustannej nadziei, bez której nie da się przecież żyć....
Uściski serdeczne!

73 komentarze:

  1. Będę zaglądać w te ciekawe miejsca, które z pewnością zaproponujesz :) Dla Ciebie również wszystkiego, co cieszy, zdrowia i spełnienia marzeń! Dzięki za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla Ciebie także spełnienia marzeń i pokierowania dalszymi losami według własnch planów

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten rok był też bardzo udany. Dużo radości i miłych chwil w nim było oraz nowe fajne znajomości.
    Cieszę się, ze do Ciebie również trafiłam, bo jesteś ciepłą, serdeczną i pełną pasji kobietą. :)
    Życzę Ci, kochana, równie udanego następnego roku, spełnienia planów i marzeń, tych dużych i małych. BUZIAKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i również życzę spełnienia marzeń, a właściwie obrania kierunku do ich spełniania (bo jak pisałam na blogu marzenia same się nie spełniają, trzeba im pomóc :) ). I zdrowia przede wszystkim, bo to ono jest najważniejsze. Dziękuję również za ciekawe reportaże i rozważania, przemyślenia, którymi nas obdarzałaś przez cały rok. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje posty Arcadio są urocze i zawsze dostarczają mnóstw wiedzy o pięknych i urokliwych miejscach :)
    życzę Tboie dalszej weny pisarsiej i wydania własnej książki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Realizacji planów, spełnienia marzeń, zdrówka i wszystkiego najlepszego w 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia :) Tobie również Życzę Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój rok był trudny ale pełen nadziei!!! A Nowy będzie cudny i tyle!!! Wszystkiego DOBREGO na ten Nowy rok!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O realizacje marzen zawsze warto walczyć:) Oby twoje marzenia sie ziściły w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci dużo weny i wiernych czytelników :) i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie życzę, żeby rok 2015 był dla Ciebie jeszcze lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również spełnienia marzeń i szczęśliwego nowego roku, dla mnie ten rok był dość męczący, ale przyniósł też wiele dobrego. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, to był cudowny rok... i oby taki był następny!
    Życzę ci tego z całego serca kochana!!!
    uściski cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  14. To życzę, aby ten kolejny był jeszcze lepszy! a co! ;)
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no cudny rok :-))))
    przyszłego równie dobrego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo atrakcyjne podsumowanie :)
    Tobie również spełnienia marzeń i samych pogodnych chwil w tym nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewnością umieścisz wiele ciekawych wpisów na blogu w Nowym Roku 2015, tego Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Tobie również życzę wszystkiego dobrego !
    Oby nadchodzący rok był jeszcze bardziej obfity w ciekawe miejsca i wydarzenia !
    I obyśmy się nadal wirtualnie widywały !!!
    Buziaki z życzeniami posyłam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz, pisz więc dalej. Czytac będziemy, obiecujemy.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny miałaś rok i życzę Ci aby 2015 był nie gorszy, a może nawet lepszy!!!
    Wszystkiego dobrego Moja Droga:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ważna,że jesteś Ty zadowolona z tego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również życzę Tobie Szczęśliwego Nowego Roku, miłości, spełnienia marzeń i czego tylko zapragniesz! :)))
    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog to świetne miejsce....Życzę Ci wielu świetnych tekstów, z przyjemnością się je czyta, historia Miedzianki...szok! Podobnie czujesz do mnie...ja w tym roku wędrowałam po Bieszczadach śladami właśnie wiosek, których już nie ma...smutne:(
    Wszystkiego naj, naj w 2015 !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie, ale będę miała czytania ciekawych rzeczy! Życzę Ci nieustającej weny i radości z tego, co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo dziękuję, to niezwykle budujące! Niech Wam się szczęści! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odwzajemniam życzenia i aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni !! Życzę wiele inspiracji i jeszcze większej ilości czytelników. Lubię tu być. Pozdrawiam jeszcze w starym roku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały blog, wspaniałe życzenia :) Życzę Ci spełnienia marzeń w życiu i tych blogowych oraz wszelkiej pomyślności w tym nadchodzącym 2015 roku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój rok był trudny, Nowy mam nadzieję, że przyniesie zakończenie pomyślne i dobre trudnych spraw.
    Kochana Tobie także życzę Wszystkiego dobrego!!! Uwielbiam do Ciebie wpadać i będę nadal... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje , a Tobie życzę spełnienia marzeń i nie kończących się pomyśłów ponieważ lubie tutaj zaglądać :))
    ściskam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  30. O, jak ja lubię zwiedzać z Tobą ciekawe miejsca :-) Ten ranking bardzo fajny
    Kochana, zdrówka i energii do spełniania marzeń, planów i konieczności w nadchodzącym Nowym 2015 Roku!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak miło, dziękuję ;)) do napisania w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo interesujące miejsca pokazujesz, to prawda :)) Zawsze warto do Ciebie zajrzeć. Samych ciekawych wpisów życzę na ten Nowy Rok :))

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo lubię twoje reportaże z ciekawych miejsc i wydarzeń. Świetny ranking ! Oby tak dalej :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń i życiowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tobie też wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.
    P.s. Lubię czytać Twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, że tak będziesz trzymać. O Miedziance nie wiedziałam (chociaż mieszkam na Dolnym Śląsku), dowiedziałam się dopiero z Twojego bloga :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Za te piękne i klimatyczne miejsca dziękuję :) A na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego co najlepsze!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aldi, czekam zatem na następne ciekawe posty.
    Dla Ciebie również zyczę radosnego, szczęśliwego NR :)
    Efka

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki śliczne :)) Bardo mobilizujące te Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie Myszy życzą Tobie i Twojej rodzinie samym ser-deczności w Nowym Roku. Oby spełniły się wszystkie Wasze najskrytsze marzenia! Gorące buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam mieszane uczucia co do tego roku. Sporo było dobrych niesamowitych niespodzianek, ale nie brakowało tez na prawdę trudnych chwil. Chyba mogę powiedzieć, że był to rok ważny - sporo mnie nauczył, sporo spraw wyprostował. Ciekawa jestem, jaki będzie ten kolejny. Życzę Ci, by był to rok pod każdym względem niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wielu serdeczności od drugiego człowieka i samych radosnych chwil w Nowy Roku dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne miejsca odwiedziłaś : )Kopenhagę też zaliczyłam i się zauroczyłam : ). Mam nadzieję,że w nowym roku odwiedzisz jeszcze więcej magicznych miejsc : ). Dziękuję za piękne życzenia,dodają mi sił do dalszej walki,a walczę o swoje marzenia już od trzech lat...Nadzieja umiera ostatnia,moja nadzieja przez ostatni rok była reanimowana średnio kilka razy na miesiąc ale jeszcze się tli,bo są jeszcze ludzie,którzy podtrzymują ten wątły płomyk : ).Pozdrawiam Cię serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  44. Urzekły mnie zajączki na ostatnim zdjęciu... W ogóle cudnie u Ciebie i na pewno zostanę dłużej. Pomyślności w 2015!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam bywać u Ciebie.
    Dziękuję za przepiękne życzenia.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym 2015 Roku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurcze, zające bym od razu przygarnęła! Piękne!

    Niech Nowy Rok 2015
    będzie dla Ciebie czasem pokoju, miłości
    oraz realizacji marzeń....
    ... bo marzenia muszą być! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego dobrego w 2015 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niech Nowy Rok zaskoczy Cię pozytywnie, marzenia niech się spełnią a Bliscy nigdy nie opuszczają, wszystkiego najlepszego, Ania

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję bardzo, wzajemności posyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wpadłam i muszę pochwalić zdjęcia, bo bardzo ciekawe ujęcia, niestandardowe :-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za życzenia. Tobie te z najlepszego, wymarzonego Roku 2015!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniały rok mija ,życze Tobie aby Nowy Rok przyniósł nowe ciekawe wędrówki z którymi podzielisz się z nami.
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  53. Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) Zapraszam też do mnie na zimową tęcze:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki serdeczne, wzajemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana, witam noworocznie!!!! Wszystkiego dobrego w 2015 ,spełnienia najskrytszych marzeń i planów i w ogóle-Szczęśliwego...!!!!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniale tu u Ciebie :) Cudowne zdjęcia, reportaże, niesamowite historie pełne wzruszeń... Wszystkiego naj w Nowym Roku! pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  61. W nowym roku,pozostań sobą,bądź nadal dobra,usmiechnięta,rozsiewaj dobrą energie dookoła,bo tak u Ciebie jest po prostu...A świat niech Ci odpłaci tym samym i jeszcze może miłości morze i dobra strumienie niech do Ciebie płyną nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne życzenia, bardzo dziękuję! Wzajemności, serdeczności posyłam! Niech Wam się szczęści!

    OdpowiedzUsuń
  63. Życzę Ci, aby wszystkie postanowienia zostały zrealizowane. Dużo zdrowia, miłości i szczęścia na ten Nowy Rok!
    Podziwiam Twoje zdjęcia. Uważam, że są naprawdę świetne, a ich dopełnieniem właśnie są opisy - taka wisienka na torcie :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne, klimatyczne zdjęcia i opowieści :) Wszystkiego dobrego na nowy rok! Spełnienia marzeń i planów - tych większych i mniejszych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Aldi... niech to będzie dobry, pozytywny, radosny rok...
    rok spełnionych marzeń, ciekawych podróży, pięknych planów, szczerych ludzi, otwartych serc...
    no i niech to będzie rok naszego spotkania... ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego dobrego w nowym roku i wielu niezapomnianych miejsc do przedstawienia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oby, oby :) Dziękuję bardzo i wzajemnie życzę wyjątkowo wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przyznam, że ja również chętnie czytam i oglądam twoje podróżnicze reportaże :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję:) Uwielbiam Twoje posty i opisy niezwykłych miejsc. Życzę Ci dużo zdrowia w Nowym Roku, miłości, życzliwych ludzi i oddanych przyjaciół oraz radosnych chwil i inspirujących miejsc do odwiedzenia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Muszę na spokojnie przeczytać te wpisy i obejrzeć zdjęcia, bo wiele mi umknęło.

    "Miasteczko, które znikło" wprawiło mnie w nostalgiczny nastrój...

    szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo mi miło, naprawdę dziękuję ;) Pozdrawiam ciepło~!

    OdpowiedzUsuń
  72. cudne ujęcia ;) i ciekawe rzeczy! na spokojnie poczytam :* dziękuję za odwiedziny Kochana !

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)