Mały zielony domek

10:41:00 aldia 39 Komentarze

Są takie domki, które od pierwszego wejrzenia wywierają nas nieodparte wrażenie: chcę tam mieszkać! :). Tak też było z tym pośrodku parku w stolicy Austrii. 

Nagle ludzie wokół przestali istnieć... moi współtowarzysze zniknęli mi z oczu. Dla mnie liczyło się jedno. Chciałam podejść bliżej tego małego biało-zielonego domku....
Maleńki jest, ale niezwykle przytulny. Znakomicie zadbano o klimatyczne dodatki na zewnątrz, które dodają mu rustykalnego charakteru.
Jak malowany, prosto z bajki. Obejrzałam wszystko dookoła, a po zaglądnięciu do środka okazało się, że to... dom dla królików :). Tak, w tej uroczej chatce, gdzie pomieściłaby się niewielka rodzina, mieszkają tylko te cudne futrzane zwierzątka... Obejrzyjcie zatem razem ze mną....








































39 komentarzy:

  1. No nieźle, ja bym się z tymi królikami chętnie zamieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Chętnie bym tam sama zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny domek! Drzwi, okna, okiennice w kolorze miętowym wyglądają świetnie, idealnie pasują. Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, uroczę. I tu sprawdza się przysłowie, że to szczegóły są najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowe miejsce! Większość co prawda mam, ale marzę o takim gołębniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, jakby czas się w nim zatrzymał pomiędzy wiekami :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, zadbany i rzeczywiście wygląda jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomina mi domek mojej prababci , brakuje tylko JEJ na małym stołeczku przed wejściem. To takie luźne skojarzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie!!! Dosłownie moje klimaty:)
    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykorzystane akcesoria i roślinki. Aż chciałoby się tam trochę przycupnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, sielski klimat :) Zachwyciły mnie te zielone drzwi i okiennice oraz słodziaki-króliki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja chciałabym w nim zamieszkać:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, króliki mają niezłe włości:-)))
    Pięknie, pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, klimatyczny domek. Aż nie chce się wierzyć, że jest domkiem dla królików... SZCZĘŚCIARZE! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, szczęściarze! Patrząc na ten domek nie zgadłabym kim są jego mieszkańcy ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo widzę, wszyscy chętnie zamieniliby się z króliczkami na domek :) Dołączam do grona ochotników! :) Pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sielankowy i pełen uroku:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne, urokliwe miejsce ... szczęściarze z tych królików ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny domek jak z marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No nieźle mają te króliczki ;) Lepiej niż niejeden ludź ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Małe jest piękne. Uroczy mały domek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Arcadio.
    Mały biały domek, ciągle mi się śni...
    Marzę o takim małym, ale drewnianym domku.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak, domek jest cudny, wiejski. Nie wiem tylko, czy te króliczki poszłyby na wymianę? :) Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie - pozytywnie zazdroszczę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny domek :) uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały domek mają króliczki:) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny domek, a króliczki słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny. Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakby nie było napisane to w życiu bym nie zgadła, że to domek dla królików :D

    OdpowiedzUsuń
  30. No to chyba chcę być króliczkiem... :) :) :) Fantastyczny mają dom. Mam tylko nadzieję, że te słodziaki są tam dla ozdoby, a nie w innych celach...

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie ten domek wygląda...Tez bym się chętnie przeniosła do niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Domek naprawdę uroczy. Niby w dużym mieście, a człowiek może poczuć się, jak na wsi. Bardzo podoba mi się kolor okiennic :)

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)