Metamorfoza stołu w wiosennym nastroju

18:44:00 aldia 127 Komentarze

Wiecie, że myśli są jak bumerang? Przyciągaj tylko te dobre! Podobnie z marzeniami! ;) 

Jeszcze rok temu marzyłam o białym kawowym stoliku w stylu francuskim. Widziałam go oczami wyobraźni do tego stopnia, że żaden ze stołów przeglądanych w Internecie nie chwytał mnie za serce. Grosiki, które zgromadziłam nie pozwalały poszaleć, więc olx przeglądałam tak miesiącami... Pewnego razu voila! Odważyłam się i napisałam do sprzedawcy: "Mam tylko x pieniędzy, nie mam więcej. Jeśli sprzeda mi pan ten stolik, spełni pan jedno z moich marzeń". W odpowiedzi dostałam.... zapytanie o adres! :) Polecam szczerość. Są jeszcze mili ludzie na tym świecie!


Ciemny kolor oczywiście nie pasował do mojej ukochanej bieli, więc przemalowałam go na jaśniutko.
Kolor z domieszką ecru, ten sam co komódki i lustra. Uwielbiam starofrancuski klimat wnętrz!


Tylko tak było zimą. Teraz w mojej chatce zagościł iście wiosenny nastrój! :)





Całym serduchem wspieram rękodzieło naszych blogerek! :) Poduszkę z motylem i bieżnik w prowansalskim stylu uszyła dla mnie Ewcia z Shabby Shop, poszewka Home Sweet Home pochodzi z poduszkarni Karmelowej, a trzy koszyczki wykonała zdolna Kaisab. Miałam szczęście, wygrałam je w rozdaniu u Marci z My little home My passion.






Kocham tulipany! To zdecydowanie kwiaty numer 1 mojego życia :). Te piękne żółte dostałam od... uwierzcie mi - kobiety anioła :).



Motyw tych kwiatów urzekł mnie też na poduszce...


Wiem, że pogoda za oknem nie nastraja. W Karkonoszach głowę urywa. Nie podawajcie się jednak, cieszcie się zbliżającymi świętami, są tylko raz w roku! Wiosennego nastroju życzę!

127 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój optymizm! I wnętrze urządziłaś cudne, jasne i przyjazne
    A rzeczy które pokazujesz są z duszą. Miło patrzeć i myśleć o tym jak Ktoś się o nie wystarał
    Ja też wierzę w ludzi i szczerość, to procentuje i wcale sie nie dziwię, że takich spotykasz ... ile dajemy tyle dostajemy :-)
    Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no. Przepiękny stolik. Gratulacje za cierpliwość w poszukiwaniach tego jedynego, wymarzonego. Również lubię ten francuski styl. Jest w nim coś królewskiego, eleganckiego i delikatnego równocześnie. Biały kolor dodaje mu lekkości i świeżości. Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko i wiosennie u Ciebie. I tak jaśniutko, że przestaję myśleć o szaradę za oknem.
    Pięknie jest, mimo wszystko jest już wiosna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten słownik, oczywiście przestaję myśleć o szarudze.

      Usuń
  4. Dzięki serdeczne dziewczyny :). Codziennie ciężko było "cyknąć" fotkę stolika, a to przecież wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zmalowałaś sobie ten stolik! Nabrał lekkości za sprawą bieli! Ciepło i optymistycznie dziś u Ciebie mimo tej pogody.. :) A co do słów napisanych na wstępie - to prawda, dobre myśli przyciągają dobre zdarzenia, i podobnie jest z marzeniami..

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny stolik trafiłaś! w jasnym kolorze wygląda rewelacyjnie :) świetnie się prezentuje w pokoju. Pozdrawiam cieplutko! u nas też wieje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna metamorfoza i aranżacja. Wiosna to dobry czas na zmiany, różne zmiany. Także wnętrz naszych domów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stolik i bardzo udana metamorfoza, bo w bieli bardzo mu "do twarzy" :-) Widzę też najwygodniejszą kanapę na świecie - to z kolei moje malutkie marzenie, bo od kiedy usadziłam na niej kiedyś cztery litery, to już nie wyobrażam sobie żadnej innej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym stwierdzeniem: najwygodniejsza na świecie :)). Polecam, ja jeszcze kilkanaście rat i powiem, że jest moja :) Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To miłe jak marzenia, nawet te małe , spełniają się. Stolik przemalowany pięknie pasuje do pokoju. Bardzo ładne poduszki pokazujesz na kanapie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zapraszam na moj nowy blog, co prawda mocno tematyczny ale kto wie może ci się przyda ;) http://inspirator-wychowawcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ...przepiękny stolik :-) Też na taki właśnie poluję.
    Czyli mówisz, że muszę być jeszcze bardziej szczera niż jestem to się uda kupić :-) oki trzymaj kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. stolik rzeczywiście przecudnej urody przeszedł szalenie udaną metamorfozę :) pieknie pasuje do EKTORPA i zgadzam się ze stwierdzeniem,że to najwygodniejsze sofy z IKEI :) sama również jestem ich szczęśliwą i zadowolona posiadaczką :)
    pozdrawiam ciepluteńko choć za oknem zimowa zawierucha ♥

    p.s.
    dzban na wodę jest cudowny .Czyżby to Olkusz(?)

    OdpowiedzUsuń
  14. Owszem Olkusz :), uwielbiam emalię, ale posiadam póki co, tylko ten dzban :). Dzięki wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stol przeslicznej urody. Ja sama dlugo szukalam , mialam specjalne wymagania. Az wreszcie przypadek sprawil, ze znalazlam:
    http://swiattodzungla.blogspot.de/2013/06/dorobilam-sie-stolu.html
    i to za tak gowniane pieniadze, ze az trudno uwierzyc. Gotowa bylam dac cztery razy tyle za TAKI wlasnie stol. Cierpliwosc poplaca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stolik jest piękny i świetnie prezentuje się po przemalowaniu :) Też wyszukuję wiele rzeczy na olx, przy odrobinie cierpliwości niesamowite rzeczy można znaleźć w fajnych cenach do odnowienia lub przeróbki właśnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny stolik, też uwielbiam ten styl. I te nóżki... ach:) Przyznaję, że również podziwiam nasze utalentowane dziewczyny. Zawsze stworzą coś wyjątkowego. A podusia z tulipanami - oj będę jej wszędzie teraz szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale urządzone wnętrze! Stolikowi zafundowałaś wspaniałą metamorfozę!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cierpliwość popłaca! Zgadzam się ;). Sama jestem niezbyt cierpliwa, ale czasem człowiek tak przeczeka swoje, to potem jeszcze szczęśliwszy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wnętrze, takie utrzymane w jednym tonie... nie umiem tak, a chciałabym :) Napatrzeć się nie mogę na dzbanek na stole... cuuuudnyyyyyyyyyyyyyy!!!! Ten kształt!!! Uwielbiam te dzbanki, chyba rozpocznę polowanie na takie kształty i to będzie kolejna moja kolekcja... :)))) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa byłam byłam tego stolika:) Cudny jest, nóżki ma zgrabne:) przyjemny kącik do siedzenia stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda przepięknie i nadaje niezwykły klimat. Idealnie pasują tutaj też dodatki. Całosć- rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski klimat u Ciebie panuje - uwielbiam Twój stolik, kanapę zresztą też! Jest cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie wyszło-rewelacja!!!!
    W ogóle cudnie tam u ciebie:) Tak przytulnie:)
    ściskam i buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny stolik i super że spełniło się marzenie :)))
    podeślij temu Panu link do tego posta :)))


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Stolik po metamorfozie wygląda cudnie :o) A wnętrze jest bardzo przytulne :o) Bardzo mi się podoba :o)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje małe wymarzone miejsce na kawkę :) Dzięki serdeczne! Pozdrawiam Was gorąco kobitki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie stoliczek pasuje !!Idealnie wpasował się w klimat :) Duże brawa za przemianę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż mogę rzec- cudowny!:-) Wspaniale wkomponował się w Twoje wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  30. super wygląda Twój wiosenny salon! no i te koszyczki - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale urządziłaś swoje wnętrze. Tak jaśniutko i czyściutko, że bałabym się przycupnąć. Super. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stolik i piękne tulipany:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ masz swietny stolik. Zazdroszcze, bo tez bym taki chciała

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stoliczek i ładnie go dostosowałaś do swojego wnętrza! Patrzę na niego i...gdzieś widziałam podobne nogi, ale blat o innym kształcie. I już wiem - u nas w muzeum na zamku! Niestety występuje jako eksponat muzealny, ale też jest śliczny i mógłby funkcjonować jako dostawiany stolik kawowy. Co zaś do jasnych mebli i wyposażenia wprowadzają dużo światła i optymizmu, nie mówiąc już o tych uroczych wiosennych akcentach. Działa kojąco, relaksująco tym bardziej, że za oknem mamy wiatr, deszcz ze śniegiem. Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Stolik jest po prostu cudowny! I zdecydowanie lepiej mu w zaproponowanej przez Ciebie bieli:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ piękny stolik!!!A Twoje nastawienie do życia,bardzo ale to bardzo jest mi bliski.Optymizm w życiu jest bardzo ważny!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stolik rewelacyjny, moje marzenie :) a metamorfoza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na drugim zdjęciu widać ogromną różnicę :) i oczywiście jasna wersja podoba mi się dużo bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny stolik:) bardzo podoba mi sie poduszka home sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! W bieli stolikowi bardziej do twarzy...
    Wyszło pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, że trafiłaś na miłego właściciela stolika :) Cudnie prezentuje się Twoja przestrzeń do wypoczynku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miło mi, że mój stolik i jego przemiana doczekały się tak licznych braw ;-). Dziękuję. Biały kolor w połączeniu z wiosennymi dodatkami rzeczywiście wprowadza do wnętrza optymizmu :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. Stolik prezentuje się wspaniale - w nowej odsłonie i we wnętrzu... takim wiosennym! :) A że marzenia się spełniają, to pewne! ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie biały kolor by się nie sprawdził...bliźniaki skutecznie brudzą wszystko ;) U Ciebie wygląda ta aranżacja ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjnie to wyglada! No i brawa dla osoby sprzedajacej, ze wykazala sie taka empatia :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko się łagodnie zgrało. Dużo światła i spokoju jest w tym pomieszczeniu, więc pewno fajnie się tu wypoczywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bo dobrych ludzi spotykają dobre rzeczy , bardzo pasuje :) i Ty zawsze jesteś taka radosna, jak Ty to robisz........? :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  48. Metamorfoza zdecydowanie na plus, bardzo przytulnie w Twoim wnętrzu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wpasowałaś w klimat.
    A dobro ma to do siebie że wraca, często spotęgowane - aby spełniać marzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo przytulny kącik stworzyłaś. No i pozdrawiamy miłego sprzedawcę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj
    Prześliczny stolik.
    Wiosennie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście, że szczerość popłaca! :) gdyby tylko ludzie bywali częściej szczerzy i mówili na prawdę co myślą byłoby.. myślę, że nam wszystkim lżej..
    Stolik super, ale ta Twoja kanapa jest zawalista! bardzo ładny pokoiczek, przytulny, ciepły :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana jakie Ty masz piękne mieszkanko, tak rzadko je pokazujesz ;( chcę więcej! ;) dobro wraca ja w to baaardzo wierzę i jestem świadkiem, że są dobrzy ludzie wśród Nas ;) Uściski ;***

    OdpowiedzUsuń
  54. Mega podoba mi sie kanapa!!!! Własnie taka mi by sie przydała do mieszkania. oczywiście stolik prezentuje sie świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. piękny klimat stworzyłaś! ta biel przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki serdeczne za moc dobrych słów! ;). To chyba pasja sprawia, że mam tyle optymizmu w sobie ;-). Mieszkanko dopiero stopniowo urządzam, więc tak po mału je pokazuje. Dzięki jeszcze raz. Buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  57. wow! marzenia się spełniają :)
    śliczny stolik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudna metamorfoza! :) A co do pogody to u mnie też wieje strasznie :(.
    Pozdrawiam gorąco!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  59. W stolicy również deszcz pada i wiatr wieje tak bardzo, że parasolki odrywa wraz z głowami. ;)
    Pięknie przystroiłaś kącik kanapowy - żółte tulipany i kolorowa poduszka bardzo ożywiły wnętrze.
    Pozdrawiam serdecznie z Palmogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piekne poduszki. Stoł zmienił się nie do poznania. Gratulacje, miejsce przepiekne. Pozdrowienia wysyłam Grażynka.

    OdpowiedzUsuń
  61. Warto było czekać na nowy post o zmianach w twoim domu. Metamorfoza na szóstkę z plusem Arcadio.

    OdpowiedzUsuń
  62. pięknie i świeże wnętrze ;)
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny stolik! Po pomalowaniu wyglada tak leciutko i pasuje do Twojego wnętrza. Po prostu był Ci przeznaczony :) Podobają mi sie tez koszyczki, śliczne kolory
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  65. Cieszę się, że tak bardzo się podobają: stolik i dodatki :). Pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne wnętrze <3 Też mam bzika na punkcie białych mebli czy dodatków :) A stolik wygląda wspaniale w białej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie to wygląda - sam stolik (odnowiony) i ogólnie całe wnętrze! Ja ostatnio odnawiałam szafkę łazienkową. Pomalowałam ją na biało (odcień porcelanowy) i zmieniłam rączki, na bardziej radosne. Ile szczęścia może dać taka odnowa mebla.

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie u Ciebie i wiosną już pachnie !!! Stoliczek rzeczywiście lepiej wygląda w bieli i pasuje do reszty. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  69. W domku pachnie pięknie wiosną, to prawda :), a za oknem głowę urywa! Ta pogoda nam powariowała! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny! Jestem pod ogromnym wrażeniem, Czasem warto zapytać i marzenie zostanie spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  71. :))
    Kochana,stolik wpasował się idealnie,tak jak by był stworzony do twojego wnętrza!!! Pięknie u ciebie!!! Pokazuj nam częściej swoje mieszkanko :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Szczęściara :)! A stolik cudny!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale piękny ten stolik! :) tak myślałam, że skądś znam ten bieżnik, poszeweczkę i koszyczki :) Pięknie!
    A co do dobrych myśli to zgadzam się że przyciągają dobro :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Marzenie się spełniają...dlatego warto je mieć:))) Twój stolik z Twoich marzeń jest śliczny i pięknie prezentuje się w bieli w twoich wnętrzach, szczególnie teraz kiedy mamy wiosnę i do naszych wnętrz zawitały tak piękne kwiaty jak tulipany !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudny stoliczek, tak pięknie wpasował się w klimat Twojego domku :) Bardzo się cieszę, ze udało Ci się go upolować i to w tak wspaniały sposób :))
    Tulipany i ja uwielbiam :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzięki serdeczne za moc komentarzy. Pozdrawiam gorąco Was wszystkie! ;-). Pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  77. Masz rację, marzenia się spełniają i wcale nie muszą być takie wielkie. .. stolik cudnej urody, a i pozostałe elementy tworzą ciepły nastrój:)
    Spokojnych i łaskawych w pogodę świąt Kochana dla Ciebie i całej Twoje Rodziny:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz rację, marzenia się spełniają i wcale nie muszą być takie wielkie. .. stolik cudnej urody, a i pozostałe elementy tworzą ciepły nastrój:)
    Spokojnych i łaskawych w pogodę świąt Kochana dla Ciebie i całej Twoje Rodziny:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Stolik ma wspaniałą delikatną formę, świetnie że sprzedawca okazał się człowiekiem ;-)
    Bardzo klimatyczne jest Twoje otoczenie !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  80. tulipany zawsze dobre do urozmaicenia wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Naprawdę, naprawdę potrzebowałam tak pozytywnej motywacji do tego, żeby próbować i wierzyć, że marzenia się spełniają :* Dziękuję! Pięknie zmieniłaś ten stolik, wspaniale zaaranżowałaś go w wiosennym klimacie! Ściskam przedświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękny stoliczek i wszystkie dodatki dobrałaś rewelacyjnie. Gratuluję . Wszystkiego dobrego na ten przedświąteczny czas. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  83. Dzięki serdeczne, dla Was tez wszystkiego dobrego, wiosennego optymizmu życzę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Widać tę zmianę! Aż bardziej wiosennie zrobiło się w pokoju :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  85. Wspaniała metamorfoza :) Twój salon na wiosnę pięknie się prezentuje :) Widzę, że za firanką kryje się u Ciebie vintage klatka :)) Gratuluję również wygranej, bo koszyczki świetne.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  86. Bystre oko :). Tak, to klatka. Uwielbiam styl vintage! ;) Dziękuję Wam za miłe słowa. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepiękny stolik! Tez właśnie szukam stolika kawowego i mam problem ze znalezieniem czegoś wyższego niż standardowe.

    OdpowiedzUsuń
  88. Wiem juz jaki chce stol do pokoju. Inspirujesz pieknie. Podczytuje czesto. Pozdrowki od Sowki.

    OdpowiedzUsuń
  89. Przepieknie - uwielbiam taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowne mieszkanko. Uwielbiam jasne kolory.
    Stolik prawdziwe cacko.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  91. Głowę i u mnie urywa, ale przetrzymamy...już niedługo.
    Stolik bardzo fajny, ja tę uwielbiam francuski szyk. Warto poczekać, żeby mieć wymarzony SWÓJ.
    Super koszyczki i poduszki śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Aldonko, Wesołych Swiąt Wielkiej Nocy! :)))
    Stolik rewelacja, generalnie cały kącik salonowy z kanapą baaaardzo mi się podoba :))))))

    OdpowiedzUsuń
  93. Wzajemnie kochane! Radosnych świąt. Miło mi bardzo, że Wam się podoba. Dzięki za ciepłe słowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam takie francuskie klimaty! stolik boski! Twoje wnętrza domowe piękne:) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  95. jeny! jak cudownie ;) i cudownie, że ta osoba zgodziła się na sprzedaż stolika nie za całą cenę ;) To jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękny stolik! Kocham takie biele.
    A moje serce skradł dzban :) To emalia olkuska?
    Dużo radości z okazji Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  97. Tak, emalia z Olkusza. Uwielbiam, choć mam póki co, tylko jedną rzecz, to mówię, że zbieram. :) Dzięki za miłe słowa. Wzajemnie, pięknych świąt Wam życzę! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  98. Wielkanocne dekoracje opanowały już Twój domek, pięknie. Mam kochana prośbą o aktualizację na Twojej liście czytelniczej na blogu mojego adresu, który jest teraz następujący: http://www.lifestyleinspiracje.pl, z góry dziękuję i pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  99. Trzeba wierzyć w ludzi! Dobro spotyka dobro. I tyle :)
    Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  100. Piekne dekoracje, czuc u ciebie w domu wiosne pelna parą. Piekny stół i te kosze. Wesołych Swiat. Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  101. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  102. Prawdziwy grad komentarzy! Bardzo mi miło, serdeczne dzięki! Wzajemnie, pięknych świąt życzę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Stolik b.ładny w bieli:) u mnie na stanie podobny ale się waham.Masz szczęście z zakupem;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczny ten stolik. Fajnie że są jeszcze życzliwi ludzie na tym świecie!

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie mialas latwego zycia wiem, ale masz szczescie w innych dziedzinach;) Z dywanikiem wyglada genialnie ten stolik;) Ja tez odkurze swoj post i napisze o marzeniach;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Miło mi, że aż tak bardzo się podoba :) Pozdrawiam Was gorąco! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja w końcu widzę, jak mieszkasz:) Dziękuję za wsparcie, jakie ostatnio od ciebie otrzymałam, bardzo doceniam.

    OdpowiedzUsuń
  108. super metamorfoza a wspieranie rękodzielniczek popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Mam podobne doświadczenie z mebelkiem:)moim marzeniem była witrynka ,taka mała wisząca,ale gdzie patrzyłam ceny były zaporowe,aż pewnego dnia patrzę ,jest!odważyłam się napisać do człowieka cenę jaką jestem w stanie zapłacić za nią i facet kazał mi po nią przyjechać:))ależ byłam szczęśliwa:)mam,piękną małą witrynkę:)
    ładnie mieszkasz:))

    OdpowiedzUsuń
  110. Oo to miło czytać, że nie tylko ja jestem tak pozytywnie zakręcona ;) i inni też mają szczęście ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczny stolik i wystrój mieszkania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Stoliczek śliczny i wspaniała przygoda z zakupem :) Dodatki oczywiście rewelacyjne :) Tak radośnie u Ciebie, buziole aga

    OdpowiedzUsuń
  113. piękny ten stolik:) i fajnie, że tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Trafiona przemiana i aranzacje. Podoba sie nam. Kaliscy pozdrawiają.

    OdpowiedzUsuń
  115. Niesamowity efekt... absolutnie doskonały!
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Jak mi miło ;-), dzięki serdeczne. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  117. Wchodzę tu po pokłady pozytywnej energii i nadrabiam w dalszym ciagu starsze posty :-) najlepsze poświąteczne życzenia :-) uśmiechu, motywacji, inspiracji oraz słońca na niebie i w duszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  118. jejku ale świetnie, poważnie :) A te koszyczki ach zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Cudny stolik i piękna metamorfoza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudownie,bardzo klimatycznie,zachwycająco ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  121. Piekne wnetrze i stolik i wazony. Pozdrawiam z Kalikowa.

    OdpowiedzUsuń
  122. Bardzo mi się podoba ta zmiana, wygląda o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  123. W bieli mu do twarzy - zdecydowanie metamorfoza udana

    OdpowiedzUsuń
  124. Całość wygląda pięknie - świetny klimat aż zachęca aby się wtulić w te poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo mi miło, że tak Wam się podobała część mojego malutkiego mieszkanka :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)