Magia zimy

22:31:00 aldia 35 Komentarze

Kto choć trochę mnie zna, ten pewnie wie o moim upodobaniu do wschodów słońca :). Każda pora roku ma swój urok, ale biała zima o poranku to istna magia!

Wyobraźcie sobie, że ten festiwal światła odbył się jednego poranka nad zamarzniętą rzeką... Łapki mi już odpadały, ale wiedziałam, że muszę "to" mieć! Nigdy nie zapomnę tego porannego seansu. Czułam się jego częścią...
Kocham naturę. Kocham ten stan... Przyroda o świcie, mrozik, do tego mgła i to próbujące się przebić światło...

































35 komentarzy:

  1. piekno natury na pięknych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obrazki. Ale nawet najpiękniejsze nie przekonają mnie do zimy. Wiosny chcę, ciepła, kolorów:). Pozdrawiam serdecznie i uśmiech przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ho, ho - magia! A o której była pobudka? ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne widoki <3 Zimie nie można odmówić niesamowitego uroku, jest po prostu baśniowo piękna. Obrazy, które tworzy są po prostu wspaniałe :)
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, aż chciałoby się przerzuci na płótno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna jest zima w takim wydaniu, a Twoje zdjęcia ukazują cały jej urok, jak piórkiem malowane ;) U mnie za oknem już wiosna! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Ja chyba jednak bardziej wolę zachody, nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu nie kochac zimy!! Cudowne ujecia, piekne swiatlo!! Zachwycam sie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe ujęcia udało Ci się uchwycić :) Szczerze piszę, że dawno tak ładnych nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja to rozumiem i uwielbiam te zimowe poranki w słońcu szczególnie:) prawdziwe cuda natury.Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, czysta natura :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze zastanawiam się, czy wolę poranki, czy wieczory, wschody, czy zachody słońca :) I chociaż obie te pory dnia są na swój sposób magiczne, to chyba jednak wschód ma pewną przewagę.. :) Zima jest piękna, ale już wypatruję wiosny ;)
    Piękne obrazy uwiecznione na fotografiach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Festiwal światła nad zamarzniętą rzeką" - pięknie ujęte w słowach i w kadrach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle miłych słów... dziękuję Wam bardzo. Jestem szczęśliwa, gdy ktoś patrząc na moje zdjęcia "coś" czuje... Pozdrawiam Was gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Magiczne... warto było trochę pomarznąć! Ja jeszcze jakiś czas temu też tak fotografowałam, ale... chyba coś mi przeszło...

    Co zdjęcie to inne kolory, patrząc na pierwsze od góry i drugie od dołu mam ochotę się tam do Ciebie przenieść :) bajka!

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie za oknem deszcz zmywa pomału zimę. Jeszcze trochę i nie będzie śniegu, bo wszystki stopnieje. A u ciebie przepiękny śnieżny krajobraz.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie za oknem deszcz zmywa pomału zimę. Jeszcze trochę i nie będzie śniegu, bo wszystki stopnieje. A u ciebie przepiękny śnieżny krajobraz.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami :) Przepiękne zimowe widoki, które zmieniają pod wpływem naturalnego światła. Natura jest prawdziwym artystą !
    Miłego weekendu dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ty masz tam pięknie koło siebie Aldonko! Po prostu dech zapierają te zdjęcia!
    Ale ja już marzę o wiośnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna zima kolory swiato. Zima jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdjęcia iście prawdziwej zimy
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite zdjecia <3 jak sie je oglada to sie marzy o zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdjęcia zimy, mimo to czekam na wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi miło! Dziękuję. Zimą słońce wstaje dość późno, więc pobudka była przed 8. Uroku dodała oczywiście wszechobecna mgła, a może smog...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie moge sie napatrzec! Przepiekne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Magia faktycznie. Zastanawiam się o której to było rano?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Totalnie piękne zdjęcia. Taki skrawek życia. :) Fantastycznie się je ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia i pięknie napisane. Ja też kocham ten moment, nawet ten ciut wcześniej gdy nocne niebo pomału rozjaśnia się i dzień zaczyna wygrywać z nocą. Ten moment gdy z każdą minutą jest jaśniej to jak obietnica nowego, niezwykłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia. Gratulacje. Teraz czekam na wiosenne wschody słońca. Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jest zima w Twoim obiektywie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi miło :) Pora nie aż taka wczesna, ale za sprawą mgiełki poranek nabrał niebywałego klimatu :) Pozdrowienia moi mili!

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)