Siła wschodu słońca

11:00:00 aldia 30 Komentarze

Najbardziej lubię wschody słońca. Są najpiękniejsze! Nowy poranek, jak nowa kartka. Nowa nadzieja, nowe przeżycia, nowy dzień.


Widok z okna nie przestaje mnie zachwycać. Światło wynurza się za Gór Sokolich i oświetla cały horyzont zaglądając do mojego wnętrza. Wschód nieodzownie kojarzy mi się z radością i wdzięcznością....

Zastanawiałam się ostatnio, jak bardzo jesteśmy zależni od...czyjś myśli, jak bardzo boimy się, co powie o nas ktoś, co pomyślą sobie inni... Jak mocno odbiera nam to wiarę we własne siły. Ta gonitwa myśli sprawia, że boimy się podejmować jakikolwiek działania... Rezygnujemy ze swoich potrzeb i zbyt śmiałych (w naszym mniemaniu) marzeń. Kiedyś słyszałam, że żadna wiara nie pomoże nam, jak ta - w samego siebie.
To nie wszystkie inne osoby stoją nam na drodze, sami ją blokujemy. Ich złe myśli, zostaw im. Niech się tłamszą, zazdroszczą, denerwują. Nie usprawiedliwiaj swojej bezczynności obcym złem. Żyj po swojemu.

Nie czekaj na specjalną okazję, na nowy rok, nowy miesiąc. Najlepszą okazją jest dzisiejszy wchód słońca! Ten sam dzień już nigdy się nie powtórzy, zatem go nie zmarnuj. Wykorzystaj najlepiej, jak umiesz to światło i energię, jaką daje nam słońce :) Pięknego dnia 

30 komentarzy:

  1. U nas wczorajszy wschód słońca był fenomenalny, gapiłam się ładnych kilka minut :) Dzisiaj niestety chmury i mgła - nic nie było widać. A co do treści dalszych rozważań, to sama prawda. I niby człowiek zdaje sobie z tego wszystkiego sprawę, a i tak bardzo ciężko jest zmienić swoje myślenie.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię wschody i zachody słońca, są dla mnie magiczne, niestety mieszkam w tak gęsto zalesionej i zabudowanej okolicy,że te najpiękniejsze zawsze są schowane za ta naturalna pokrywa ziemi, nie dane mi są możliwości zrobienia spektakularnych ujęć, mam to co mam, ale niezmiennie mnie zachwycają swoją kolorystyką :)Dla mnie ten rok zaczął się dobrze pod względem działania i postanowień, no niestety jeśli nie ruszymy zadka, to się samo nie zrobi od gadania i notowania w 100 notatnikach, że to i tamto ;) i rzeczywiście nie dajmy sobie wmówić, że czegoś nie potrafimy...wielokrotnie potrafimy, tylko się nam zwyczajnie nie chce, albo wmawiamy sami sobie że nie damy rady, bo te ograniczenia są w nas i od nas zależy, czy je zaakceptujemy czy z siebie wyrzucimy.:)
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię wschody słońca. Szczególnie kiedy w sezonie rowerowym wczesnym rankiem wskakuję na rower i łapię wschód słońca często w odludnych miejscach, ,gdzie z jakiejś fajnej perspektywy oglądam budzący się świat.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardziej lubię zachody słońca i noc, mam ciszę i spokój :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Początek dnia to moja ulubiona pora. Lubię wstać bardzo wcześnie i patrzeć jak wszystko budzi się do życia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, najczęściej ograniczenia są w nas... Zachody też bywają piękne, jednak dla mnie są nieco smutniejsze. Zdecydowanie wolę, gdy coś się zaczyna - poranki = wschody słońca są naj najpiękniejsze i "najulubieńsze" :) Pozdrawiam Was gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. słuchajmy uważnie siebie i nie patrzmy co inni powiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię obudzić się i podziękować za ten dzień, zanim na dobre się zacznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś przez to, że są chmury nie oglądałam wschodu słońca.
    Wschody słońca są przepiękne.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisane i bardzo prawdziwie.Tak sobie myślę, ze ja z wiekiem nabieram coraz większego dystansu i coraz mniej mnie obchodzi zdanie innych... Ale nie wiem, czy wszyscy tak mają. I coraz bardziej cieszą mnie te wszystkie "drobne" sprawy, jak np. cudny wschód słońca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda są magiczne :) Bardzo lubię czytać Twoje posty, a ten dzisiejszy jest wyjątkowy !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mi miło :) Bardzo Wam dziękuję. Mam podobnie z wiekiem... Najgorsze, a może raczej najśmieszniejsze jest to, że wiele ludzi myśli, że wie o nas wiele, bo rzekoma zna nasz stan konta/zarobki... w rzeczywistości - nie wie o nas nic! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wszystko ujęłaś. Zgadzam się ze wszystkim. Zaczynajmy każdy dzień najlepiej jak umiemy z wiarą i miłością w siebie:) I z nastawieniem, że to będzie dobry dzień...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie napisane. Trzeba brać swoje sprawy we własne ręce tu i teraz. A nie myśleć o tym, że może kiedyś...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wschód słońca. Świetne są Twoje posty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie i piękne, jakże prawdziwe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maszracje. To my kreujemy samych siebie samodzielnie albo pozwalajac na to innym ale decyzja zawsze wychodzi od nas. Od lat slucham siebie chociaz radze sie czesto innych ale to sa osoby dobrze wybrane przeze mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz 100% racji. Niestety dotkliwie przekonalam sie ostatnio, jak rodzina moze podciac skrzydla...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to napisałaś :)) A wschód slońca mialam niedawno okazję podziwiać jadąc raniutko na narty wprost w stronę słońca ;)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię wschody słońca choć rzadko je widuję , bo raczej wstaję później. Lubię nocne życie. Wspaniale wszystko napisałaś , pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wschody słońca są przepiękne - uwielbiam je.
    Tak naprawdę od nas samych zależy, jacy jesteśmy...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Ty moja OPTYMISTKO:) brawo dla Ciebie za poranki, za dobre słowo, za to, że Jesteś:)
    Buziaki
    Ag z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile pięknych słów. Czuję się wzruszona lekko :) :) Dzięki kochana duszyczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Aldi :)
    Tobie również pięknego, nowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny widok. Takie wschody zawsze pozytywnie nastrajają na cały dzień. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachody słońca też mogą być super - zwłaszcza po owocnym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko oglądam wschody słońca - śpioch ze mnie niesamowity;) Spodobało mi się to zdanie o wierze we własne siły - zapiszę sobie na mojej tablicy (motywacyjnej;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    mycoffeetime.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty tam w swoim mieszkaniu masz własnie takie piękne widoki...wręcz inspirujące do pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Wami w pełni i dziękuję :) Pozdrawiam gorąco dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)