Kwietniowe spektakle nad wodą

22:18:00 aldia 29 Komentarze

Jaki piękny ten początek kwietnia! Przyroda budzi się do życia, kwitną kwiaty, na drzewach rozwijają się liście...

Właśnie teraz rodzi się wiele leśnych zwierzątek, wilki zakładają gniazda, przylatuje coraz więcej ptaków, a nad wodą odgrywają się prawdziwe godowe spektakle.
Korzystając z pięknej pogody wybrałam się na pobliskie stawy w poszukiwaniu... żurawi. Te bardzo płochliwe ptaszyny niestety się pochowały, ale nie ma tego złego! Poznałam za to nowe zakamarki rodzimej ziemi, spotkałam wodnego potwora, trafiłam na bajeczny zachód słońca, a do tego podejrzałam iście niebieską żabę w miłosnym uścisku... :) Podobno na szczęście... :)





































29 komentarzy:

  1. Witaj! Mnie również nie było w blogosferze. Mój powrót jest bardzo trudny...
    Przepiękne zdjęcia.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zachody, więc takie zdjęcia mogłabym oglądać bez końca :) Ale najbardziej zaciekawiła mnie ta niebieska żaba - w życiu takiej nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczna kraina i zdjęcia bajeczne. Spokojnych, dobrych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia i piękny spacer :-)
    I gdzie takie niebieskie żaby bywają ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne widoki i cudowne ujęcia!
    Wszystkiego dobrego na Święta :)
    Pozdrawiam - Elli

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne widoki... piękne!
    Kochana, wspaniałych Świąt wielkanocnych!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne widoki

    Radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoki bardzo klimatyczne, cudowne zachody słońca złapałaś w kadr. Wielkie dzięki, że podzieliłaś się tym z nami :)
    Wszystkiego dobrego oraz zdrowych i rodzinnych świąt dla Ciebie i rodziny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki...
    Aldi, Radosnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego Jaja oraz mokrego Dyngusa życzy Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne widoki! Zachód słońca wręcz bajeczny! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny klimat, zachęcający do ruszenia z aparatem przed siebie w poszukiwaniu takich miejsc, widoków ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne widoki !
    Życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt :))
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne klimatyczne zdjęcia i te widoki...
    Pozdrawiam świątecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie dziękuję wszystkim za ciepłe słowa i świąteczne życzenia. Z całego serca odwzajemniam :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widoki wspaniałe. Aż chce sie tam zaszyć na jakiś czas i odpocząć od codziennych spraw...
    Dziękuję za odwiedziny w moich skromnych blogowych progach. Na resztę świątecznego dnia oraz na po świętach dużo spokoju, radości i zdrowia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne miejsca i kadry wsrod tych ptaków. Pozdrowienia Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwietniowe fotografie...Niebieskie żaby to rzadkosc, kolorek przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne krajobrazy :) a żaba nierzeczywista! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne krajobrazy. Miło zobaczyć ten region Polski.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo uroczo tam u Ciebie - przepiękne krajobrazy!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. żaba moczarowa, której samce na czas godów przybierają ten niebieski "nierzeczywisty", jak ktoś napisał, kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Arkadio.
    Fajne widoki, aczkolwiek nieco dla mnie znajome.
    Można sobie w takim otoczeniu wypocząć.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  24. Wschody, zachody... Piękne widoki! Chciałabym w takim miejscu się teraz znaleźć, wypocząć, pooddychać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mieszkasz w przepieknej okolicy! Ten spokoj wody sie udziela :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia, piękne krajobrazy :)
    u mnie zimno i chcę już ciepełka bo marznę !
    pozdrawiam Arcadio :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nadrabiam zaległości blogowe ;) Twoje zdjęcia z zachodu słońca sprawiły, że poczułam silą potrzebę lata, choć wiosna mnie też zadowala. Ja z kolei podglądałam w marcu żurawie i dzikie gęsi w czasie ich godów nad Biebrzą. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowita jest ta zabula taka niebieska, niespotykana niebieska żaba w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)