Piąta rocznica bloga

21:36:00 aldia 72 Komentarze

Tydzień temu stuknęło Arcadii... pięć lat! Nie mogę w to uwierzyć :) Czas gna... A blogowy świat już zawsze będzie mi się bliski...

Prze ten czas powstało 278 postów. Mało i nie mało :). Mam nadzieję, że na dziesiątą rocznicę liczba będzie bardziej imponująca. Jakie posty były najpopularniejsze w poszczególnych latach?

W pierwszym roku bloga w 2013 Waszą uwagę przykuł Klimatyczny Kazimierz - relacja z mojej podróży do romantycznego Krakowa!

W 2014 roku popularność zdobył mój reportaż: Miasteczko, które zniknęło - historia naprawdę szalenie interesująca!

W 2015 najbardziej spodobał Wam się artykuł pt. : Wycieczka do przeszłości - niesamowite miejsce!

W 2016 chętnie odwiedzaliście: Dwór w Maciejowcu. - Koniecznie muszę się tam wybrać ponownie, by sprawdzić, jak ma się rozwój prac na dworze i pobliskim pałacu!

W 2017 najwięcej czasu spędziliście ze mną: Na zamku księcia Henryka. - zabytek odbudowywany z wielkim serduchem!

Bezapelacyjnym rekordzistą przez wszystkie lata jest: 10 magicznych miejsc na Dolnym Śląsku, które musisz odwiedzić :)

Dziękuję, dziękuję, że wracacie! ♥ 
W tym miejscu może powinien być autoportret? :) W życiu szukam stale "magicznych" miejsc i chwil, zatem z takiego miejsca... Was ściskam :)! 
Ps. zdjęcie wiele kg temu :)




Siłę i inspirację czerpię ze wschodów słońca... te nad wodą uwielbiam najbardziej, więc dzielę się z Wami jeszcze wspomnieniem z jesiennego Helu.




Ps. Nigdy nie odpowiadałam na Wasze komentarze pojedynczo, a zbiorczo. Po latach stwierdziłam dopiero, że by zachować z Wami, stały, lepszy kontakt będę odpowiadać każdemu z osobna. Jeszcze raz dziękuję, mega mocnooo za wszystko! 

72 komentarze:

  1. Gratulacje :-) Zawsze z przyjemnością czytam twoje wpisy :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas pędzi :) Gratulacje rocznicowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje! 5 lat to kawał historii;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kawał historii, wzlotów i malutkich upadków, ale zdecydowanie więcej wzlotów :)) Pozdrawiam ciepło Aga!

      Usuń
  4. Gratulacje i zycze kolejnych wspanialych, tworczych i dajacych satysfakcje lat w swiecie blogowym:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, chętnie pozaglądam tu i tam, bo lubię podróżować, po blogach i po Polsce.
    Dzięki za odwiedziny na Bibliomaniaku, zapraszam tez na drugi, prywatny blog...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji tak pokaźnej rocznicy 👍 Pięć latek to kawał czasu, Chylę czoła Twojej wytrwałości 😊😊😊 Tyle blogów w tym czasie umarło.. Jak ten mój 😋 ale i wiele z tych które obserwowałam. Miło Cię widzieć nadal na bloggerze 😊😊😊 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. To prawda, dużo blogów na które zaglądałam z chęcią zarosło kurzem... Może część się jeszcze odrodzi? Czasem mam nadzieję, czego i Tobie życzę! :) Pozdrowionka :)!

      Usuń
  7. Gratuluję:) Mi w czerwcu minie 5 lat odkąd zaczęłam prowadzić BeHappy. Niesamowite jest to jak świat blogowy wciąga, ile dzięki niemu możemy się nauczyć i ilu poznać twórczych, przesympatycznych ludzi:) Cieszę się że i ja dołączyłam do tego blogowego świata:) a Tobie Kochana kolejnych wspaniałych lat, pomysłów, pięknych zdjęć i radości z swojej twórczości:)
    Uściski
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zaczynałyśmy podobnie :). Oj wciąga, wciąga. Ja też się cieszę na wciąż to nowe maile i znajomości :). Dzięki wielkie i wzajemnie Pati! :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego niech się blog tworzy nadal tak inspirująco dla czytelników i ciekawie :) Wiele szczęścia i radości dla Ciebie Kochana z prowadzenia bloga :)
    Sama staram się odpowiadać na komentarze ale nie zawsze czas na to pozwala więc ja osobiście od razu rozgrzeszam Cię z tego postanowienia :D Czy odpowiesz na mój komentarz czy też nie, ja zawsze do Ciebie zajrzę :D
    Moc uścisków. a foty superaśne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Często jesteś, bardzo doceniam :)) i wzajemności posyłam!

      Usuń
  9. Gratulacje! I powodzenia w dalszym blogowaniu :

    Pieknie zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 lat. Brawo za wytrwałość. Ja w listopadzie 4 latka zaliczyłam :) a czytelników szanuj zawsze :) powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to jesteś ode mnie ciut starsza stażem :)) Oczywiście, wszystkich czytelników szanuję od zawsze :)

      Usuń
  11. Gratulacje, 5 lat to już poważny wiek :)
    Wielu kolejnych twórczych lat życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To już pięć lat ??? Piękne podsumowanie. Gratulacje !!! Piękne zdjęcie nad szmaragdowym jeziorkiem :) Życzę Tobie następnych wielu lat aktywnego blogowania !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, poleciało jak jeden dzień :)) To Kolorowe Jeziorka w Rudawach Janowickich :) Dziękuję i Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  13. Gratuluję! 5 lat to świetny wynik. Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, przyznam, że piątka to już coś :)) Oby kolejne lata było tyle samo chęci, czego i Tobie życzę :)

      Usuń
  14. Jak to zleciało! Zaglądam do Ciebie dość często, chociaż bardzo rzadko komentuję - może ja też powinnam to zmienić :). Gratuluję pięknej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Małgoniu! Pozdrawiam najgoręcej~!

      Usuń
  15. Gratuluję piątki. Moja stuknie 15 lutego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, zaczęłyśmy w tym samym czasie :) jakie to fascynujące. Trzymamy się,co?! :) Pozdrowionka

      Usuń
  16. Gratuluję serdecznie! Każde urodziny to wielka radość!
    Pozdrawiam ciepło i życzę przyjemności z kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każde urodzinki to nowy powód do radości :) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  17. Dla mnie najciekawszym postem jest 10 miejsc na Dolnym Śląsku, które warto zwiedzić.
    Niewiele razy tam byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadrobić, warto :)) Pozdrawiam Haniu :)

      Usuń
  18. Gratuluję Aldi!! Piękny czas, piekne wspomnienia! :)
    I nowe znajomosci :)
    Pozdrawiam, Aga z viva-elmundo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! M.in nasza znajomość :) Cieszę się :)) Buziaki!

      Usuń
  19. Gratulacje i serdeczności z okazji rocznicy :)
    Mnóstwo inspiracji Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo i Tobie dużo inspiracji i powodzenia :)

      Usuń
  20. Serdeczne gratulacje z okazji piątej rocznicy blogowania.
    Wielu czytelników i samych fajnych tematów życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Ewelinka, Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń
  21. Gratuluję i zyczę nastepnych lat z nami , a wiesz ,że ja dziś mam tez rocznicę bloga ,ale 6 ;)

    pozdrawiam

    Czy to zdjęcie , to z Blue Eye w Albanii może ? przynajmniej tak mi się skojarzyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to trafiłam z postem :)) gratuluję Tobie również :)) i kolejnych pięknych lat blogowania życzę. Co do zdjęcia Kochana to Kolorowe Jeziorka w Rudawach Janowickich :)) zaraz sprawdzę, jak wygląda wspomniane przez Ciebie jezioro :)) Uściski!

      Usuń
  22. Pięć lat to kawał czasu... Życzę Ci kolejnych, równie wspaniałych lat.
    Obyś zawsze miała czas na rozwijanie swoich pasji :)))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przyda się. Dzięki serdeczne Kinia i wzajemnie :)!

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji 5 blogowych urodzin. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych 5lat w blogowym świecie. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemnie powspominac starsze posty. Zycze kolejnych owocnych 5 lat blogowania z pasja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dużo sentymentu mam do nich :)) Wzajemnie :)

      Usuń
  25. Piękne podsumowanie 5 lat na blogu! Widać,że wkładasz w ten blog serce i dzięki Twojej wyobraźni ten blog rozkwita.Nie tylko promujesz swój region, pięknie piszesz o ptakach, zwierzętach,że nie wspomnę tych cudownych, magicznych zdjęć z dziećmi z końca ubiegłego roku.Życzę Ci dalszych tak udanych jak dotychczas lat blogowania.Pozdrawiam Cię, Arcadio serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się naprawdę poruszona tymi słowami. Dzięki wielkie! Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  26. Wszystkiego najlepszego! Dzięki Tobie odkrywam piękne zakątki, do których nie dotarłabym pewnie nigdy sama, poza tym robisz tak magiczne zdjęcia, że życzę Tobie i nam, odwiedzającym Twój blog, więcej, więcej i więcej! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jesteś kochana :) Uściski!

      Usuń
  27. Serdeczne gratulacje! Twoje posty oraz zdjecia są tak bardzo klimatyczne.. nic dziwnego, że czytamy i wracamy! Powodzenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Wiele weny na przyszłe wpisy :)
    Mi w lutym też pięć latek stuknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to jesteśmy praktycznie rówieśniczki blogerki :)) dzięki bardzo i wzajemnie ANia.

      Usuń
  29. Piękna, wyjątkowa i okrągła rocznica ! Gratuluję i życzę tak kolejnych udanych lat :))
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, okrągła i wyjątkowa jakoś :)) dzięki bardzo Aniu za każdą obecność :)

      Usuń
  30. Gratuluję piątej rocznicy i życzę kolejnych tak cudownych latek pełnych pasji i serca! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Nati :) i wzajemnie, powodzenia :)

      Usuń
  31. Gratuluję:) i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:) To piękna przygoda i niech trwa...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie do moich nowych wnętrz w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, to prawda, piękna przygoda. Niech trwa! :) Agatko u Ciebie byłam wcześniej! :)

      Usuń
  32. 5 rocznica bloga, to naprawdę jest coś :D Bardzo gratuluje i życzę kolejnych równie udanych lat <3 Bardzo lubię do Ciebie zaglądać <3
    Cudowna decyzja z tym odpisywaniem na komentarze, gdy otrzymujemy odpowiedź na swoje słowa, czujemy się wyjątkowo i wiemy, ze jesteśmy mile widziani <3
    Ściskam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za te miłe słowa i zapraszam :)) Uściski!

      Usuń
  33. No i zobacz... mnie też w lutym stuknie 5 lat prowadzenia bloga ;) I wcale się to nie nudzi, wręcz przeciwnie, daje mega energię. Dlatego i Tobie Arcadio Droga życzę pozytywnej energii każdego dnia, a blog niech się rozwija w najlepsze. Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jak ten czas leci! To w tym samym czasie zakładałyśmy bloga - wspaniale :)) :*

      Usuń
  34. Gratulacje moja droga. Tworzysz wspaniałe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam takie poczucie, że jesteś od zawsze w blogowym świecie i cieszę się, że dzielisz się tymi pięknymi kadrami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielki komplement, który utkwił mi w pamięci :))

      Usuń
  36. Moc gratulacji!! I kolejnych lat owocnego blogowania.
    Twój blog jest dla mnie takim promykiem słońca.:)
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to miłe Basiu :)) ściskam serdecznie!

      Usuń

Twój głos ma znaczenie :)