Święta w bieli

09:13:00 aldia 63 Komentarze

Boże Narodzenie to wyjątkowy czas, szczególnie piękny gdy świat wokół otulony jest śnieżnym puchem. Z roku na rok coraz mniej w naszym kraju śniegu.... Atmosferę białych świąt możemy jednak wyczarować sobie sami w swoich czterech kątach :)








Fot. wybrane/zmienione Pinterest

Jak przygotować dom na te uroczystości w jasnych kolorach? Mam dla Was garść gotowych przedmiotów wraz z linkami do sklepów, gdzie można je nabyć. Sprawcie by Wasze wnętrza zatonęły w śnieżnej bieli....

******

Gdy planujesz spędzić białe święta, twoja sypialnia musi być w tym kolorze....
Ta przepiękna biała pościel ozdobiona jest w szare gwiazdki. Wykonana całości z bawełny. Do kupienia w: KateHome.

******

Sypialnia, salon wszystko w obowiązkowej bieli. Gdy do tego dodamy leśne motywy od razu zrobi się chłodniej :). Piękne podusie z rogaczami w sam raz na zimowe święta :) Do kupienia w: Shabby Shop.


******

Ozdobić domek w puszystą biel można za pomocą ręcznie wykonanych dodatków. Romantyczne w stylu retro pasują do pasują  zarówno do stylu skandynawskiego, jak i rustykalnego. Do kupienia w Nutce Nostalgii.


******

Drzewko całe w delikatnej bieli? To możliwe. Nie trzeba już nawet głowić się w co ubrać naszą "zieloną". Sklep Eurofirany oferuje cały gotowy zestaw o nazwie "Śnieżna fantazja", który zawiera aż 156 przeróżnych bombek i ozdób, dzięki którym choinka zalśni najprawdziwszą bielą.


******

Na święta Bożego Narodzenia nie może zabraknąć konika na biegunach! Ta urocza biała figurka z drewna będzie się prezentować pięknie, wszędzie gdzie stanie: na półce, komodzie czy kominku. Do nabycia w Nice Home.


******

Świąteczne ciasto, pierniczki lub babeczki wyeksponowane będą uroczo wyglądały na białej, ceramicznej paterze. Ozdobiona pofalowanym brzegiem na nóżce stanowi bardzo atrakcyjną ozdobę stołu. Do kupienia w Nice Home.


 ******

Okno może zabłysnąć nie tylko lampkami.... Dzięki świątecznemu wiankowi ze srebrnych dzwonków miejsce, gdzie zawiśnie nabierze niepowtarzalnego blasku! Wianek do nabycia w Kokon Home.


******

W przyciemnionym wieczorem pokoju światło świec idealnie rozproszy lampion. Ten z Dekorii o nazwie Shulan jest niezwykle elegancki, drewno połączono tu z metalem. Doskonale wprowadzi nastrój romantyzmu.


******

Na specjalne okazje warto wyciągnąć wyjątkową porcelanę. Zestaw obiadowy Eveline to prosta forma i nowoczesny design. Aż trzydzieści części kompletu wystarczy dla większej rodziny. Do nabycia w Dekorii.


 
****** 

Czas w długie świąteczne wieczory doskonale umili świecznik na tealighta. Ten piękny szklany kielich na wysokiej nóżce odznacza się wyjątkową elegancją. Do nabycia w Dekorii. 


******

Parapet najpiękniej ozdobić wyjątkową dekoracją w białej skrzynce. Na tej znajdują się trzy świeczniki, bombki, szyszki, gałęzie oliwne, pachnący eukaliptus, a wszystko oprószone jest sztucznym śniegiem. 
Taki stroik wykonuje GreenDeco.


******
Jeśli chcesz postawić w mieszkaniu na jeden, magiczny biały akcent, doskonale sprawdzi się ta oryginalna choinka. Jej oblodzone gałązki wprawią nas w nastrój iście zimowy.... Ta czarująca ozdoba do nabycia jest w Greendeco.


******

Ozdoba na drzwi, okno, kominek... niezastąpiony wianek. Ten z białych kuleczek śniegu oblepiony bombkami i szyszkami zaprasza do naszego domu święta już od progu. Wykonany i dostępny na Greendeco.

******

Zimą w białe święta nie obędzie się bez misia polarnego :). Ten słodki miły w dotyku miś chętnie obejmie Cię swoimi łapkami. Znajdziecie go w Studio Retro


******

Nasze święta będą jeszcze bardziej magiczne, gdy otoczy nas zapach "Skrzydeł Anioła", czyli waty cukrowej, płatków kwiatów i kremowej wanilii. Na każdym stole powinna palić się świeca, jeszcze lepiej gdy dzięki niej będzie roztaczać się piękna woń.... Do kupienia w Studio Retro. 


******

Które propozycje przypadły Wam najbardziej do gustu? Macie już coś upatrzonego? :) 
Zadbajcie o dodatki, które wprowadzą Was w cudowny, magiczny, świąteczny nastrój! :)


63 komentarze:

  1. Piękne białe dekoracje! Rozczuliły mnie misiaczki. Lubię białą porcelanę, bo to taka klasyka. Szczerze mówiąc mam pewien pomysł na białe elementy świątecznej dekoracji,ale nie wiem jak mi to wyjdzie , więc póki co nie chce się na ich temat wypowiadać- żeby nie zapeszyć! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne propozycje i inspiracje na białe świeta. Spodobał mi się wianek z dzwoneczków, posciel i patera na słodkosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak oni robią te wianki, mi sie nigdy nie udają takie ładne. Swietne te dekoracje, np. na okno w pokoju albo w kuchni. Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tak w bieli :) Mam nadzieję, że w tym roku również śnieg pojawi się w odpowiednim momencie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel ma w sobie ten niepowtarzalny urok. Bardzo piękne dekoracje. Szkoda tylko że na zewnątrz szaro buro. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :) No i nie sądziłam, że choinka cała w bieli będzie się tak dobrze prezentować - tak prosto, a tak pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozmarzyłam się patrząc na te wszystkie zdjecia:) CUDOWNE białe święta:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne inspiracje:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe inspiracje :) Aż tęskno za czasem świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Urzekła mnie ta biała choinka :)

    P.s. Zapraszam do siebie na rozdanie: http://www.cannaslife.pl/2015/11/o-niespodziankach-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że pokazane przeze mnie propozycje wpadają Wam w oko. Jest w czym wybierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zawsze Boże Narodzenie w czerwieni, ale w tym roku ciągnie mnie do beżu i bieli... Dziekuję za moje rogacze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne białe Święta, rozmarzyłam się - najbardziej ujął mnie ten ośnieżony drewniany dom - jak w bajce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne , białe ... lubię bardzo, ale tylko Święta, potem niech już stopnieje
    Uściski Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe życie kochałam się w brązach i jego odcieniach, na starość przywdziewam jasne kolory z przewagą bieli i takimiż się też otaczam. A dom w bieli na święta Bożego Narodzenia po prostu boski... Cieplutko pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Stawiam na biel! Zdecydowanie! :) Ale zobaczymy co się rozwinie w mojej szalonej głowie ;))) Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w tym roku święta właśnie w bieli i to bieli anielskiej, bo będzie mnóstwo dekoracji z piórek :)) To pierwsze takie święta, zawsze były w klasycznej czerwieni i złocie, ale zapragnęłam całkowitej odmiany :)))
    Cudne inspiracje :)))
    Ściskam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stawiałam na srebro lub złoto, ale gdy zobaczyłam te białe przedmioty wiem, że musze kupić takiego konika i wianek, koniecznie w bieli :)) Dziękuję za liczne inspiracje. Edyta Łącka

    OdpowiedzUsuń
  19. Biel jest bardzo neutralna i można ją zestawiać praktycznie ze wszystkim :)))
    Piekne inspiracje kochana.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. .Taka pościel to moje marzenie. Chyba się skusze :)) Misiaki też są piekne i te dekoracje, na świeczki, ach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Biel slicznie wygląda :)u mnie króluje również czerwień i słoma hhihi :) oby tylko za oknem było biało na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i pięknie w tej bieli, ale zimno jakoś, dla mnie za mało przytulnie. Lubię miękkie ciepełko, złoto, żółto-czerwono i tak tez będzie w tym roku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja się nie pogniewam, jak będą białe :). Takie święta mają z dwojoną moc i atmosferę.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne białe inspiracje :) Biały kolor w dekoracjach świątecznych jest elegancki i efektowny.
    Nutka Nostalgii ma w swojej pracowni wiele pięknych, białych dodatków i dekoracji.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi, że tak chętnie odwiedzacie dziś ten post :). Jak widzicie, by "wyczarować" atmosferę białych świąt nie potrzeba aż tak wiele... :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne inspiracje :) uwielbiam świąteczną atmosferę, białe dekoracje mają swój niepowtarzalny klimat, a śnieg…jeej to chyba marzenia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny dobór przedmiotów. Fajny miałaś pomysł i na pewno bardzo praktyczny. Dla miłośniczek bieli jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj jak biało, ślicznie!kilka rzeczy bym przytuliła :-) Najbardziej tego konika na biegunach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko jest cudowne <3

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne dekoracje dla zwolenników bieli i srebra. Ja na święta lubię biel za oknem , a w domu stawiam na tradycyjną czerwień. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie w tym roku ciągnie do czerwieni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. W takim towarzystwie się znaleźć, sama radość. Dziękuję :)
    U mnie święta od kilku lat w bieli, jak cały mój dom. Chociaż w tym roku trochę mnie kusił dodatek pudrowego różu... ale pewnie zostanie na biało. Może dodam tylko trochę ozdób ze starych kartek, bo je uwielbiam. I dużo białych, delikatnych, szydełkowych :)
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne propozycje :))) choc u nas od lat kroluje czerwien , moze skusze sie choc na stroik w bieli :))
    Ps. w ubieglym tygodniu spacerowalam po " Jelonce " niestety z przykroscia stwierdzam , ze ciezko w centrum znalezc lokal gdzie mozna zjesc normalny obiad ...kebab , chinszzcyzna , malze ....szkoda ...po dluzszych poszukiwaniach znalezlismy uwaga mala arkadie :)) skojarzenie jak bardziej na miejscu .
    Kochana :) tak wiele miejsc dzieki Tobie poznalam i wirtualnie odwiedzilam ....moja prosba czy polecisz odwiedzajacym Jelenia Gore " normalny " lokal gastronomiczny z normalna , smaczna kuchnia ? . Bede wdzieczna ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne inspiracje! Uwielbiam biel!< Ja ostatnio staram się mieć dużo białych dodatków i zmieniam meble na białe by rozjaśnić pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi też jak co roku marzą się białe święta! :-))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne fotki! Biel jest wspaniała zawsze i wszędzie.Mam nadzieję, że i u nas będą białe Święta:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że propozycje bardzo się Wam podobają :-)
    Dorotko! Stare świąteczne kartki? Uwielbiam! :).
    Violinku! Jak mi miło, że o mnie pomyślałaś :)) i takie miałaś skojarzenie.... W samym centrum najczęściej jadłam w Warce (na Pl. Ratuszowym) pizzę, sałatki, desery. Zawsze byłam zadowolona :). Na same tanie obiady domowe, ale bardzo smaczne w centrum to polecam te w Pasażu Grodzkim na samej górze :) Mi tam smakuje bigosik (za pięć złociszków zaledwie) :) Pozdrawiam gorąco i samych miłych wrażeń życzę!

    OdpowiedzUsuń
  38. Propozycje świetne kilka z nich nawet sama zrobię , ja też uwielbiam Święta w bieli [ ale tylko Święta] ha ha ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten biały wianuszek jest przepiękny.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  40. Marzą mi się białe święta... jak byłam mała, to zawsze takie były! A teraz jak pojawi się śnieg to jest to dziwne...
    mółgby się pojawić na święta, od razu robi się bardziej klimatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię białe święta i na zewnątrz i w dekoracjach:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam.
    Dziękuje za odwiedziny u mnie.
    Biel jest przepiękna szczególnie w zimowych dodatkach,
    choć samej nigdy nie preferowałam. Lubię dołożyć jeszcze jakiś kolor.
    Niemniej piękna inspiracja.
    Miło tu u ciebie. Na pewno będę zaglądać.
    Pozdrawiam
    Ola Zuch

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne inspiracje!:)



    Zapraszam do siebie - aktualnie pokazuje moje ręcznie malowane projekty na loga dla bloga. Jeżeli chciałabyś zmienić swoje może zainteresują cię moje projekty! Pozdrawiam Suzi, merelysusan.blogspot.com - ilustracje i grafika z pasją

    OdpowiedzUsuń
  44. Biały kolor jest bardzo elegancki - uwielbiam go! Wszystkie pokazane pomysły są niezwykle inspirujące. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekny wianek i konik, taki lampion to dopiero marzenie nawet dwa obok siebie własnie, jak na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
  46. niesamowite że już niedługo święta....

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne inspiracje. Nota bene, biel jest taka elegancka, zimna, tajemnicza... W Święta najpiękniej prezentuje się z ocieplającymi lampkami.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne inspiracje! U mnie w tym roku stół będzie biało-czarno-złoty. ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastyczne inspiracje. Piękne, białe święta.
    U mnie w tym roku będą białe i czerwone.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  50. Koniecznie świece yankee muszę sobie sprawić :) Białe dekoracje wyglądają jakby były oprószone śniegiem. Pieknie inspiracje wyszukałaś.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jednak biel to biel !!! Piękne inspiracje ! Najbardziej podoba mi się ubrana na biało choinka, biały stroik adwentowy i wianek biały i ten z dzwoneczków. Na prawdziwy śnieg chyba nie mamy co liczyć. Trzeba więc stworzyć nastrój zimowy amemu, we własnym domu. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Śnieżna biel na święta to najpiękniejsza propozycja. Cudowne zdjęcia i świetne propozycje zakupowe:) U mnie też z pewnością bieli nie zabraknie bo kojarzy mi się z czystością, elegancji, miłą świąteczna atmosferą i cudowną puchową zimą...
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Moim zdaniem taką białą zimę najlepiej ocieplą jasne lampki, wówczas nastrój mroźnej zimy, pomimo braku śniegu, gwarantowany :)) Cieszę się, że inspiracje bardzo się Wam podobają. Dzięki za tak liczne wypowiedzi ;) Pozdrowienia gorące!

    OdpowiedzUsuń
  54. właśnie takie lubię najbardziej W bieli
    Cudne inspiracje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. takie osobiście uwielbiam najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubie takie biale dekoracje, od razu dadaja ponioslosci, sa takie specjalne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Cieszę się, że nie ma śniegu - wystarczy mi ten na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi najbardziej podobają się swięta w bieli nie wiem czemu;)Są magiczne;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zauroczyły nas poduchy, posciele i pare innych białych dodoatków. Super sposób na spedzenie białych swiat. Nie trzeba szukac, wszystko gotowe ;). Coś naqwet wybrałysmy do naszego domu, Iga z Ulą.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)