We wrzosach

08:19:00 aldia 48 Komentarze

Uwielbiam ten czas, kiedy kwitną wrzosy... Jeden z wrześniowych dni spędziłam z Oliwią. Wyjątkową, piękną 10-letnią blondynką... Sesja była dla nas wspaniałą okazją do zabawy :)

Październik za oknem nie rozpieszcza, jest chłodno i mokro, wszystkim czytelnikom przesyłam zatem moc cieplutkich myśli, które schwytałam ostatni tydzień nad naszym rodowitym morzem... Jesień nad Bałtykiem jest piękna :) Zerknijcie też na inne moje profile Arcadii  














48 komentarzy:

  1. Uwielbiam wrzosy, muszę się wreszcie wybrać na jakieś wrzosowisko, ale niestety pogoda nie sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja piękna i wrzosy też lubię :)
    Pozdrawiam Marzena WM

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak, jesien nad morzem jest bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepiekne i magiczne zdjęcia. Jak z bajki! Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;-) a dziewczynka wygląda jak nimfa i ta cudna baśniowa sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, wrzosowo, magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja! <3 Aż mam ciarki na rękach...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne dzięki za tak ciepłe słowa :) :) Pięknego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow... Piękna modelka i piękne zdjęcia. Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia. Magiczne. Mają nastrój. Brawo. <3

    Ohh Jesień nad morzem musi być niesamowita. Serdecznie Cię pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wrzosowe zdjęcia, wrzosy i modelka zachwycają, morza co prawda nie znalazłam, bo znowu czegoś nie umiem:(
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Magia jest w tych Twoich zdjęciach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia w kolorze wrzosu ! Modelka urocza i profesjonalna :) Jeień na Bałtykiem brzmi kusząco :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajkowo i nastrojowo,a modelka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej! Jakie piękne zdjęcia :-) Niczym wyjęte z jakieś baśni ;-) A wrzosy także uwielbiam, co roku kupuje i co roku ususzam he he bo niestety nie mam nawyku podlewania kwiatów hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo człowiek budzi się, a tu tyle miłych duszyczek :) dziękuję Wam serdecznie :) Zdjęcia morza dopiero będą na blogu :) :) Co do wrzosów też je uwielbiam i przyznaje bez bicia, też je ususzyłam nie pierwszy raz już... i nie celowo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrzosowe bajkowe, piekny wrześniowy czas jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieski, fiolet, w każdym kolorze baśniowo pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. O jacie, ale fotki:) Mega baśniowe :)Z przyjemnością się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy można pójść na wrzosowisko
    i zapomnieć wszystko.....

    sporo nostalgii wrzosowisk udalo ci sie uchwycić na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrzosowy czas jest wyjątkowy. Szkoda, że tak rzadko mija, bo z wrzosy mozna pięknie uwieczniac.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny klimacik! Bardzo miło jest podejrzeć takie zdjęcia, kiedy za oknem leje deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i piękna dziewczynka. Robisz niesamowite zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zerkałam i jestem zachwycona Twoimi zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi miło, cieszę się, że odczuwacie "klimacik", który starałam się wydobyć na tych jesiennych zdjęciach :). Serdecznie pozdrawiam i życzę bezpiecznego 13 piątku, ja już pecha nałapałam dwa dni temu, to dziś mam nadzieję jestem bezpieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna modelka i wspaniała sukienka:D wygląda bajkowo!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i takie ...słowiańskie? Tez uwielbiam czas wrzosów. I kupuję do domu, a potem zasychają i mam je całą zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pytanie techniczne, jaki cel w fotografii jest postawa z wypiętym brzuchem? Dla mnie laika jest dość nienaturalna, a jak jest w rzeczywistości?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wrzosowa nimfa... cudowne :)
    A nad naszym Bałtykiem, każda pora jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale, wrzesien, październik piękne słoneczne to najpiekniejsze miesiace, jak jest tak pieknie. :>, Bacha

    OdpowiedzUsuń
  31. Magiczne zdjęcia. W sumie bardziej przypominają obrazy niż fotografie. :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia !!! Najbardziej podoba mi się trzecie i ostatnie. Piękna dziewczyna i niezwykła sceneria ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezwykle piękna sesja! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję bardzo serdecznie za miłe słowa :). Co do technicznych pytań to raczej do specjalisty w tej dziedzinie :), ja uczę się dopiero m.in ustawień modelek, tyle że pasjonują mnie sesje stylizowane :) Pozdrawiam cieplutko wszystkich czytelników!

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)