Bałtyk jesienią

13:40:00 aldia 35 Komentarze

Po raz pierwszy w życiu miałam Bałtyk tylko dla siebie. Tylko ja i bezmiar wody. Po raz pierwszy widziałam morze jesienią... Jest pięknie! Wyjątkowo...

Nigdy nie mówi nigdy :), trzeba sobie powtarzać. Smuciłam się, że nie zobaczę w tym roku morza, a październik powitałam szumem fal...
Przeżyłam wyjątkowy wschód słońca -  sam na sam - ja, morze i słońce :). Myślałam, że to nie jest możliwe nad naszym morzem, a jednak.... Nie było nikogo...
Pomimo braku sił (wirus na urlopie brrr) pędziłam o poranku byle zdążyć powitać słonko... Polecam każdej romantycznej duszy! Takie niezapomniane chwile zostają w sercu na zawsze, chwile które chwytasz całą sobą. Chwytasz z radością i nadzieją, która ma poprowadzić Cię w dobrym kierunku...
























35 komentarzy:

  1. Uwielbiam polskie morze! W tamtym roku udało mi się pojechać na kilkudniowy wypad w połowie września, ale nadal było tam sporo osób, szczególnie zagranicznych turystów. Ta foczka tak słodko patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, uwielbiam Bałtyk o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jeździć nad morze latem, odstrasza mnie ten tłum turystów, ale jesienią czy wiosną uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kadry :)
    Jesień jest przepiękna.
    Zwłaszcza złota, polska i słoneczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Bałtyk jesienią jest najlepszy, najzdrowszy i w ogóle naj:D

    OdpowiedzUsuń
  6. morze ma w sobie coś magicznego! jakoś na mnie tak działa, że nigdy mi się nie nudzi spacerowanie po plaży, czy choćby gapienie się na fale... to takie relaksujące :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie tam jest o tej porze roku. My byliśmy dwa lata temu w połowie września ale było ciepło i ludzi sporo

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki bardzo! Właśnie, morze chyba nigdy by mi się nie znudziło... Bez końca mogłabym spacerować wzdłuż jego brzegu, wdychając morską bryzę... Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nieszczególnie przepadam za morzem, ot woda i piach, no i rozwrzeszczany tłum. Raz odwiedziłem Bałtyk zimą i chyba wtedy (podobnie pewnie, jak na jesieni) można tam naprawdę odpocząć. ;)

    Pozdrawiam,
    Damian

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że na szczęście większość razy nad Bałtykiem byłam poza sezonem - zimą lub wiosną. I wtedy naprawdę można docenić piękno naszego morza.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie śliczne zdjęcia, aż chciałabym tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku zamiast morza wybraliśmy góry - okolice Zakopanego. pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Bałtyk jesienią , kiedy wszędzie pustoszeje i niewiele jest ludzi i cały ten bezamiar wody i i plaży, coś pięknego :-)...

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się taka jesienna podróż nad morze! Zresztą - zimą też chętnie zobaczyłabym Bałtyk...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantyczka z Ciebie ! Kocham morze jesienią !!! Można wtedy zebrać myśli, można... Piękne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale! Wyobrażam sobie jak musiało być niesamowicie tak samej, o świcie, witać słońce i morze... i ta pogoda ostatnio taka piękna :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy już ucichnie zgiełk turystów wtedy nad morzem jest najpiękniej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Moja Droga ! Piękne widoki i cudowne chwile :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie dziękuję :), co prawda to prawda: romantyczna dusza ze mnie ;) Pozdrawiam Was gorąco, październikowo <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasz cudowny Bałtyk, jest piekny o każdej porze roku. W porze jesienną-zimowej, jego bezmiar ma mnóstwo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałem okazji być nad polskim morzem - chyba trzeba to w końcu nadrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aldi, zazdroszczę Ci tego morza, nawet porą jesienną... Ja w tym roku bez morza. Ale w następnym roku mam nadzieję, że nadrobię zaległości i to nie byle jak! ;)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny jest ten nasz Bałtyk szczególnie po sezonie, kiedy niemal nikogo nie ma, ta cisza...

    OdpowiedzUsuń
  24. To musiały być niemal mistyczne chwile.. :)
    Byliśmy nad morzem dwa lata temu, w lipcu - odchodziliśmy kilkaset metrów od głównych kurortów i mieliśmy plażę dla siebie.. :) Morze, piasek i my - coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie i pusto - CUDOWNIE! Jak dla mnie bomba i tylko w czasie bez turystów mogłabym tam jechać:-))) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak ja zdecydowanie wolę morze, gdy wszyscy turyści już wyjeżdżają, wtedy uwielbiamy spacerować po plaży, jesienią i zimą jest najpiękniej. Zapraszamy do Świnoujścia. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. Bałtyk jesienia jak się okazuje, jest najpiekniejszy teraz, kolorowo tak.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie byłam nad Bałtykiem. Nigdy też nie widziałam naszego morza jesienią ani zimą.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zupełnie inne morze niż to z wakacyjnych przepychanek, prawda? Byłam kiedyś pod koniec listopada i to była najpiękniejsza wizyta nad naszym morzem.

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak, kto jeszcze nie był nad morzem jesienią, bardzo polecam :) klimat jest mega, całkiem inny niż latem, gdzie nie ma gdzie ręcznika zmieścić.... Oj, jak chciałabym tam pojechać i już zostać :) Serdeczne dzięki za tak wiele Waszych opinii. Buziaki :)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam morze, tez marzę, by być tam jesienią lub zima

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia i cudownie "ujęte" krajobrazy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie gadaj ze udało Ci się zobaczyć fokę? Ja często bywam nad Bałtykiem o każdej porze roku z racji wizyt u teściów ale foki jeszcze nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)