Candy Arcadii i Drewmix Art

11:18:00 aldia 139 Komentarze

Kochani! Blog istnieje od początku roku, ale intensywniej działam na nim ostatnie dwa miesiące. Z racji tego, czytelników przybywa z dnia na dzień :) Bardzo się cieszę!

Kilka dni temu doczekałam się setnego obserwatora! Okazał się nim przemiły, uzdolniony (i pierwszy w naszym gronie rodzynek :) ) Jacek z Drewmix Art :) Według mnie to prawdziwy artysta. Na swoim blogu prezentuje niebanalne prace. Są to głównie drewniane litery, słowa, zdania.... którymi, taki wiele można powiedzieć....Zajrzyjcie koniecznie. Jestem pewna, że wielu z Was przypadną do gustu!

Wspólnie z Jackiem postanowiliśmy, że zorganizujemy dla czytelników Konkurs.
I to nie byle jaki! :) Widziałam na różnych stronach konkursy, gdzie do wygrania były pojedyncze drewniane litery, słowo... My idziemy na całość! :) Zwycięzca naszego Candy zgranie wszystko!
Ktoś reflektuje na trzy poniższe nagrody? :)












Banerek do pobrania. Zabawa trwa miesiąc do 24.08.2013


Jest o co "walczyć" :) Napisy z Drewmix Art są niepowtarzalne! Prace są wysokiej jakości, wykonane perfekcyjnie z dużą dbałością o każdy szczegół. Wartość nagród jest naprawdę wysoka.
Cacka takie możecie ułożyć na komodzie, powiesić na ścianie, obdarować bliskich, co tylko dusza zapragnie! :)

Zasady proste, łatwe i przyjemne! Dodaj komentarz wyrażając chęć udziału w Drewnianym Candy, umieść powyższy baner na swojej stronie, blogu (może być dodatkowo na facebooku). Zdjęcie połącz z linkiem do posta o konkursie. Będzie nam miło, jeśli dołączycie do grona obserwatorów ArcadiiKobiet i Drewmix Art.

 Zapraszamy Was do zabawy!!!


139 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Govinda Wilczyńska

    Banerek zaraz na tym blogu:

    superphot.blogspot.com

    U Pana Jacka nie widzę opcji obserwowania :/

    Zawsze.chciałam mieć takie napisy! *_*

    Pozdrawiam

    Govinda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo, że tyle osób przyłączyło się do naszej zabawy.
      Dodałem na swoim blogu funkcję "obserwuj". Dziękuję nowym obserwatorom za zainteresowanie, a każdego nowego powitam z radością, będzie mi bardzo miło.

      Usuń
  2. Zgłaszam Bublownię do zabawy:) Już sobie wyobrażam, jak mogłabym ozdobić takie literki decoupagem:) info o candy tutaj: http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z chęcią się przyłączę :)
    Banerek u mnie: http://natalihelfire1.blogspot.com/
    Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, zabawa trwa akurat do dnia mojego ślubu, może to mi przyniesie szczęście :)

    A Ciebie kochana obserwuje już od dawna! :) do kolegi lecę zaglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to rzeczywiście trafiłam z tą datą :)) Buziaki!

      Usuń
  5. Super candy:) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy:)
    Blog Drewmix Art dodałam do swojej listy czytelniczej, bo nie widzę nigdzie opcji obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ oczywiście, ze te napisy są mi bezwzględnie potrzebne u mnie w domku :-) Zreszta wszystko sie idealnie zgadza, bo ja i 'love' i 'dream', a często to idzie w parze i miedzy tymi moimi stanawi występuje '&' :-) Obserwatorka obu blogów jestem już jakiś czas. Banerek zaraz wyląduje u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moje CANDY !
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/2013/07/candy-collection-marine.html
    Pieknosci u ciebie do zgarniecia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Staję i ja napisy swietne !
    Chciałam się dodać do obserwowanych ale u Pana Jacka nie jest dotepna ta opcja ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią zapisuję się na takie ciekawe i pięknie wykonane literki. Przyda mi się taki napis na moje częste smuteczki. Banerek i obserwacja na moim blogu: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba! Wrzucam się do kapelusza pędzikiem :)))

    Serdeczności moc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super napisy, z chęcią je przygarnę :)
    Banerek na blogu simple ...
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne candy!!!! Zaciskam kciuki i pisze się

    OdpowiedzUsuń
  13. Reflektuje po trzykroć!:))) Drewno to ja bardzo lubię, a w takich cudnych słowach to już wogóle:))) Pozdrawiam wakacyjnie, buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się wpisuję i to już:) Napisy są piękne i już je widzę u siebie w kąciku! Dziękuję Ci za tyle ciepłych słów, za wzięcie udziału w moim candy i podziwiam to, jak prężnie, wspaniale się rozwijasz blogowo! Tak trzymac, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za zaproszenie i oczywiście zgłaszam swoją CANDYdaturę po nagrodę, która potwornie mi się podoba! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jaki SZAŁ:) Zapisuję się i ja;) Bo ja takie literki.... kocham kocham kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagrody wielce kuszące - bardzo chętnie się zabawię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ogromną przyjemnością przystanę...candy jest wspaniałe, ciesze się że do Ciebie trafiłam i juz pędzę do p. Jacka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką ochotą przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również się zgłaszam! napisy są super. chętnie je przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja córa marzy o napisie Love! Ja biorę do mojej sypialni Dream!
    Jutro jej powiem, że nie kupujemy na allegro napisu Love, bo mamy szansę go wygrać! ;)
    Baner wstawię na fb, i na blogu rodzinnym w zakładce Candy, na blogu modowym nie wstawiam banerów, czy może tak być?
    Wykonanie fantastyczne, musimy je mieć! ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne candy, z chęcią staję w kolejce;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Bardzo się cieszę, że tu trafiłam:) Candy bardzo fajne, ustawiam się do kolejki:) Pozdrowienia znad polskiego morza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych literach i napisach :-) z Drewmix Art - są już w obserwowanych ;-) Jestem na etapie wykańczania i pokoju dzieciaków i naszej sypialni ... widziałabym miejsce dla takiego zestawu hehe :-))

    banerek na blogu :-))
    obserwuję jako ja ;-)

    pozdrawiam :-)
    Karlita

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe nagrody, oczywiście się ustawiam :) Obserwuję jako "Crow" (Drewmix Art dodałam do listy czytelniczej bo nie ma wtyczki obserwatorzy), banerek jest na blog.sowiarnia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie , że wezmę udział kochana, jeszcze zdążę wrócić przed jego zakonczeniem :) Piekne nagrody!
    Wszystko zrobione - więc walcze o te cudne drewniane napisy:)

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział :))
    banerek na www.koszkwiatow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam!
    Piękna nagroda!!!
    Z radością wezmę udział w zabawie!
    Banerek na :
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo dziękuję za zaproszenie :) oczywiście staję w kolejce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Napisy super !!!
    Chętnie stanę do kolejki ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Aldi z Powoluśku też staje do kolejki. Literki bardzo piękne. Bardzo podobają mi się aranżacje z literami. Sama zrobiłam kilka pojedynczych liter z gliny, chętnie dołączę do nich drewniane.

    Pozdrawiam wszystkie blogerki
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  32. O i ja z największą przyjemnością ustawię siew kolejce!
    Napisy perfekcyjne!
    Takie chcę właśnie mieć!!!

    Zapraszam również do siebie :)
    http://www.13oddechowpozniej.blogspot.com/

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo jakie ładne! ustawiam się w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne...wymarzone. Ustawiam się w kolejce. Banerek już jest na http://gniazdowanie.blogspot.com/.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne!:) Chciałabym takie:) Baner już dodany:)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się obiema łąpkami :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się przyłączam do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję się z ogromną przyjemnością na te wspaniałości,obserwuję już od jakiegoś czasu,pozdrawiam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam no to się bawię dzięki za odpowiedź - banerek już wisi a zabawa świetna i te napisy przeurocze ten DREAM jak pisałam do kuchni bo tam akurat mi wszyscy przeszkadzają pozdrawiam Maria i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Nagrody wprost cudowne :) Oczywiście biorę udział, bloga obserwuję a banerek dodałam tutaj: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też spróbuję szczęści ;) drewniane literki od jakiegoś czasu bardzo, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawię się w kolejce, świetne te drewniaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również sie ustawie w kolejce a może sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam litery, sama mam już i aż trzy A&T :) Dlatego chętnie ustawiam się w kolejce i czekam. Banerek jest już u mnie w Różanej http://rozana-laweczka.blogspot.com/ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się grzecznie w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się dołączam ;) Tym bardziej, że uwielbiam drewno ;)

    Pozdrawiam!
    MD

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie napisy to moje marzenie...już widzę ich na ścianie ze starej cegły...taka właśnie powstała w moim nowo budowanym domu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. ech no piekne :) to i ja sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  52. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce! ;) Baner zamieściłam z zakładce 'konkursy'.

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjne candy :) Tyle szczęścia na raz :)
    Oczywiście, że wezmę udział :) Obserwuję Was oboje, banerek na moim blogu :)
    Pozdrawiam z Fiołkowego Wzgórza
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za zaproszenie do konkursu. Banerek zamieściłam na swoim blogu
    http://cudartenka.blogspot.com/2013/08/drewniane-candy.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Boskie napisy! ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam !
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. biorę udział! Mój post na fb: https://www.facebook.com/#!/anka8604/posts/10201676373540164

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie powalczę o cudne literki banerek na moim blogu http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zawsze podobały mi się takie litery;)
    Osoba, która takie rzeczy wykonuje musi miec pewną rękę i niezwykłe można by rzec oko;)
    WIęc zgłaszam sie od razu, jeszcze, że w dodatku sa to takie piękne słowa;)
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się z wielką przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za zaproszenie- ustawiam się z przyjemnością, a po remoncie chętnie bym te literki widziała w moim przedpokoju, który jest niezwykły, urządziłam w nim bowiem galerię moich haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  61. cudowne nagrody do wygrania, nie mam jeszcze takowego (żadnego) napisu, a przydałby się:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Z chęcią powalczę;) o miłość i marzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie mam szczęścia za bardzo w takich zabawach, choć jedno udało mi się wygrać.Uwielbiam designerski styl, więc Twoj napis pasowałby mi idealnie...Wspaniały, niepowtarzalny, genialny.
    Zapraszam Cię do mnie, w moje skromne progi...może znajdziesz tam coś u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. a tu mój blog i Twoj banerek:)http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. napisy piękne :) urzadzamy pokój dzienny :) byłyby jak znalazł :)
    zapisuję się i ja :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj... i ja stanę bo warto, choć nie za bardzo wierzę w swe szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. Łał! O Losie pomóż mi!
    Obserwuję jako Mikroauka i baner na moim blogu po prawej.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne napisy :)
    Bardzo mi się podobają :)
    Z miłą chęcią dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Marzą mi się takie napisy - jak znalazł na moją półkę w sypialni :-) Są cudne, więc dołączam do chętnych kolejkowiczów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  70. Napis jest rewelacyjny :).

    I ja go chętnie przygarnę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  71. Te napisy sa mi dobrze znane :-) sa sliczne. Ustawiam sie zatem w kolejce. :-)
    Banerek z linkiem umieszcze na fb bo bloga nie posiadam.
    kasiareenberg@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Melduję,że i ja jestem chętna na te cudeńka!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. z niebywałą przyjemnością zapisuję się, bo nagrody wspaniałe. Takich ozdób nigdy w mieszkaniu za wiele:)
    banerek zamieszczam u siebie:
    benkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Biorę udział :)
    Obserwuję oba blogi, a banner wstawiam na moją stronę:
    gifts-from-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się po Dream dla mojej żony w prezencie urodzinowym.
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam rzeczy z drewna...szczególnie takie z przesłaniem....dlatego też się zgłaszam i wstawiam banerek na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Spóźniłam się straszliwie ale już się dopisuję do kolejki. Jakże piękna nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Spokojnie, jeszcze dwanaście dni zapisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. zapisuję się :)
    obserwuję jako Agnieszka Pawlak
    banner www.ulamekprawdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. są cudowne!
    obserwuje jako: Kinga Piasecka
    banner na: passion-make-up.blogspot.com
    e-mail: kingapiasecka2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję, zapisuję się i banerek na:
    http://vikawinterdesign.blogspot.com/
    umieszczam.
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne, też bym takie chciała :)
    banerek na http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ustawiam się w ogonku - coraz dłuższym, bo jest o co walczyć! Piękne literki...

    OdpowiedzUsuń
  85. Chcę wziąć udział.
    Obserwuję: vesper lizbark
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Fb: Amelia JA
    E-mail: karola_b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dołączamy z wielką nadzieją:) baner na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Dużo chętnych ale może mi się uda :) Dopiero zaczynam brać udział w takich zabawach no to kiedyś musi być ta pierwsza wygrana :)
    zapraszam do siebie
    http://manufakturauniqe.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Aby tych uśmiechów było więcej także dołączam do zabawy.
    Zapraszam do mnie.
    www.zabawna-chatka.blogspot.com

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne! Zapisuję się i ja :-)
    A banerek tu: http://les-petit-piafs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja zgłaszam się na drewniane candy :) banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka Awanturnica

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo się ciesze ze jeszcze zdążyłam ;-)
    Banerek na: zielonashamandura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Swietne nagrody!:)
    Zgłaszam się!
    Obserwuje oby dwa blogi, banerek (http://poczujwsobienaturalnepiekno.blogspot.com/)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chętnie się zapiszę. Obserwuję jako ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam się:)
    banerek na blogu http://recenzje-klaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Powtórzę to co napisałam u Jacka:
    Trafiłam tutaj dzięki temu wspaniałemu candy. Cudowności. Oczywiście się zapisuję, bo takich rzeczy nie potrafiłabym sama zrobić. Ani ja ani nikt z moich bliskich. Zostaję na dłużej i lecę obejrzeć resztę prac.
    Banerek umieściłam na pasku bocznym a teraz trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się !
    Banner: http://nella-nelly.blogspot.com/
    Obserwuję oba blogi

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się! Banerek umieściłam na moim blogu: http://thelifewomen.blogspot.com/

    Wygrana byłaby idealna do mojego nowego mieszkanka :)) marzę....

    OdpowiedzUsuń
  100. Kocham i marzę i czekam na wyniki ;) Pozdrowionka ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się ;)
    baner na blogu http://swiatdekoracji.blogspot.com/

    Oczywiście obserwuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Wspaniała nagroda :) Ja również z ogromną przyjemnością się zgłaszam ! Banerek zamieściłam tutaj na pasku bocznym: http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  103. Jakie śliczne!
    Oczywiście zgłaszam się :)
    Banerek: http://ineedaread.blogspot.com/p/konkursy.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuje jako: Kat&Majczi

    banerek można znaleźć u mnie na blogu ;)

    theonlysuch.blogspot.com

    pięknie wykonane napisy! <3

    ~ Majczi ;*

    OdpowiedzUsuń
  105. Chcę wziąć udział :D
    Obserwuję
    I banerek zaarz będzie na tym blogu http://tajenmnicza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Dopiero dzisiaj przypadkiem znalazłam ten blog.
    A literki kuszą, oj kuszą... Staję więc do kolejki, może będę miała szczęście...
    Idę się jeszcze tu porozglądać.
    Pozdrawiam serdecznie. Marta

    OdpowiedzUsuń
  107. już wcześniej widziałam te cuda, ale dopiero teraz zauważyłam, że jeszcze się nie przyłączyłam do zabawy. Tak więc czym prędzej nadrabiam to niedopatrzenie! W końcu podobno lepiej późno niż wcale ;) Po cichu liczę na to, że kopnie mnie szczęście i te wspaniałe drewniane napisy staną się ozdobą mojego mieszkanka.
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Również się zgłaszam :) Bannerek na blogu fit-and-sexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Chcę wziąć udział
    Obserwuje jako: Monika Bednarczyk

    OdpowiedzUsuń
  110. chętnie przygarnę te cuda
    baner wrzuciłam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Super napisy. Z chęcią stanę w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  112. Super:) biore udział !!
    ausentedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się :3
    Banner jest tu: http://my-k-pop-music.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Fantastyczne napisy, ustawiam się po nie:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękne napisy :) Chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  116. chce!moze tym razem sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Obserwuje jako:Lillyy
    Napisy są cudowne, z pewnością pasowały by do mojego nowego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Witam Was, świetne podarki tu od Was czekają, musze spróbować szczęścia:) Pozdrawiam serdecznie - isza z deco-szuflada, iszart@tlen.pl, obserwuje i tu i tu jako iszart

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Jane :)
    baner: http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja bym chciała być właścicielką takich cacek :)
    Baner widoczny na moim blogu :)
    http://barwyogrodow.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Z wielką nadzieją ustawiam się w tej bardzo długiej kolejce.
    Prezent wspaniały !!!
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję jako Terenia.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  122. ja obserwuje jako olquuxd
    baner na blogu : http://trikiikosmetyki.blogspot.com/
    biore udział ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje jako ola żakowicz albo jako olquuxd (niepamietam ktore mam)

      Usuń
  123. Obserwuję jako Doris
    Baner na blogu http://tworczoscdoris.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  124. zaobserwowałam :) jako byjean
    banerek jest tutaj - http://byjean.blogspot.com/
    i świetnie że dajesz cały napis :)

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam sie :)
    baner na blogu: http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Obserwuję i dodaję banerek na www.pomalowanynaniebiesko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) jestem pełna podziwu dla talentu blogowego kolegi:) Niesamowite rzeczy tworzy, a napis Love&Dream po prostu dodaje życiowych skrzydeł:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. dołańczam sie również:)już mam pomysła gdzie bym to dała:)

    OdpowiedzUsuń
  129. dołączam do zabawy ,takie literki to moje marzenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ośmiu dni widnieje na blogu osobny post, jak i dodatkowy baner z informacją o wynikach konkursu. Czasami po prostu warto, choć trochę czytać bloga, na którym bierze się udział w konkursie...

      Usuń
  131. Dziękuję wszystkim za tak liczny udział w konkursie. Wyniki zostaną ogłoszone już jutro. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)