Candy Arcadii i Drewmix Art

11:18:00 aldia arcadia 139 Komentarze

Kochani! Blog istnieje od początku roku, ale intensywniej działam na nim ostatnie dwa miesiące. Z racji tego, czytelników przybywa z dnia na dzień :) Bardzo się cieszę!

Kilka dni temu doczekałam się setnego obserwatora! Okazał się nim przemiły, uzdolniony (i pierwszy w naszym gronie rodzynek :) ) Jacek z Drewmix Art :) Według mnie to prawdziwy artysta. Na swoim blogu prezentuje niebanalne prace. Są to głównie drewniane litery, słowa, zdania.... którymi, taki wiele można powiedzieć....Zajrzyjcie koniecznie. Jestem pewna, że wielu z Was przypadną do gustu!

Wspólnie z Jackiem postanowiliśmy, że zorganizujemy dla czytelników Konkurs.
I to nie byle jaki! :) Widziałam na różnych stronach konkursy, gdzie do wygrania były pojedyncze drewniane litery, słowo... My idziemy na całość! :) Zwycięzca naszego Candy zgranie wszystko!
Ktoś reflektuje na trzy poniższe nagrody? :)












Banerek do pobrania. Zabawa trwa miesiąc do 24.08.2013


Jest o co "walczyć" :) Napisy z Drewmix Art są niepowtarzalne! Prace są wysokiej jakości, wykonane perfekcyjnie z dużą dbałością o każdy szczegół. Wartość nagród jest naprawdę wysoka.
Cacka takie możecie ułożyć na komodzie, powiesić na ścianie, obdarować bliskich, co tylko dusza zapragnie! :)

Zasady proste, łatwe i przyjemne! Dodaj komentarz wyrażając chęć udziału w Drewnianym Candy, umieść powyższy baner na swojej stronie, blogu (może być dodatkowo na facebooku). Zdjęcie połącz z linkiem do posta o konkursie. Będzie nam miło, jeśli dołączycie do grona obserwatorów ArcadiiKobiet i Drewmix Art.

 Zapraszamy Was do zabawy!!!


139 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Govinda Wilczyńska

    Banerek zaraz na tym blogu:

    superphot.blogspot.com

    U Pana Jacka nie widzę opcji obserwowania :/

    Zawsze.chciałam mieć takie napisy! *_*

    Pozdrawiam

    Govinda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo, że tyle osób przyłączyło się do naszej zabawy.
      Dodałem na swoim blogu funkcję "obserwuj". Dziękuję nowym obserwatorom za zainteresowanie, a każdego nowego powitam z radością, będzie mi bardzo miło.

      Usuń
  2. Zgłaszam Bublownię do zabawy:) Już sobie wyobrażam, jak mogłabym ozdobić takie literki decoupagem:) info o candy tutaj: http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z chęcią się przyłączę :)
    Banerek u mnie: http://natalihelfire1.blogspot.com/
    Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, zabawa trwa akurat do dnia mojego ślubu, może to mi przyniesie szczęście :)

    A Ciebie kochana obserwuje już od dawna! :) do kolegi lecę zaglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to rzeczywiście trafiłam z tą datą :)) Buziaki!

      Usuń
  5. Super candy:) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy:)
    Blog Drewmix Art dodałam do swojej listy czytelniczej, bo nie widzę nigdzie opcji obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ oczywiście, ze te napisy są mi bezwzględnie potrzebne u mnie w domku :-) Zreszta wszystko sie idealnie zgadza, bo ja i 'love' i 'dream', a często to idzie w parze i miedzy tymi moimi stanawi występuje '&' :-) Obserwatorka obu blogów jestem już jakiś czas. Banerek zaraz wyląduje u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moje CANDY !
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/2013/07/candy-collection-marine.html
    Pieknosci u ciebie do zgarniecia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Staję i ja napisy swietne !
    Chciałam się dodać do obserwowanych ale u Pana Jacka nie jest dotepna ta opcja ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią zapisuję się na takie ciekawe i pięknie wykonane literki. Przyda mi się taki napis na moje częste smuteczki. Banerek i obserwacja na moim blogu: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba! Wrzucam się do kapelusza pędzikiem :)))

    Serdeczności moc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super napisy, z chęcią je przygarnę :)
    Banerek na blogu simple ...
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne candy!!!! Zaciskam kciuki i pisze się

    OdpowiedzUsuń
  13. Reflektuje po trzykroć!:))) Drewno to ja bardzo lubię, a w takich cudnych słowach to już wogóle:))) Pozdrawiam wakacyjnie, buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się wpisuję i to już:) Napisy są piękne i już je widzę u siebie w kąciku! Dziękuję Ci za tyle ciepłych słów, za wzięcie udziału w moim candy i podziwiam to, jak prężnie, wspaniale się rozwijasz blogowo! Tak trzymac, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za zaproszenie i oczywiście zgłaszam swoją CANDYdaturę po nagrodę, która potwornie mi się podoba! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jaki SZAŁ:) Zapisuję się i ja;) Bo ja takie literki.... kocham kocham kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagrody wielce kuszące - bardzo chętnie się zabawię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ogromną przyjemnością przystanę...candy jest wspaniałe, ciesze się że do Ciebie trafiłam i juz pędzę do p. Jacka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką ochotą przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również się zgłaszam! napisy są super. chętnie je przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja córa marzy o napisie Love! Ja biorę do mojej sypialni Dream!
    Jutro jej powiem, że nie kupujemy na allegro napisu Love, bo mamy szansę go wygrać! ;)
    Baner wstawię na fb, i na blogu rodzinnym w zakładce Candy, na blogu modowym nie wstawiam banerów, czy może tak być?
    Wykonanie fantastyczne, musimy je mieć! ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne candy, z chęcią staję w kolejce;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Bardzo się cieszę, że tu trafiłam:) Candy bardzo fajne, ustawiam się do kolejki:) Pozdrowienia znad polskiego morza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych literach i napisach :-) z Drewmix Art - są już w obserwowanych ;-) Jestem na etapie wykańczania i pokoju dzieciaków i naszej sypialni ... widziałabym miejsce dla takiego zestawu hehe :-))

    banerek na blogu :-))
    obserwuję jako ja ;-)

    pozdrawiam :-)
    Karlita

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe nagrody, oczywiście się ustawiam :) Obserwuję jako "Crow" (Drewmix Art dodałam do listy czytelniczej bo nie ma wtyczki obserwatorzy), banerek jest na blog.sowiarnia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie , że wezmę udział kochana, jeszcze zdążę wrócić przed jego zakonczeniem :) Piekne nagrody!
    Wszystko zrobione - więc walcze o te cudne drewniane napisy:)

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział :))
    banerek na www.koszkwiatow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam!
    Piękna nagroda!!!
    Z radością wezmę udział w zabawie!
    Banerek na :
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo dziękuję za zaproszenie :) oczywiście staję w kolejce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Napisy super !!!
    Chętnie stanę do kolejki ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Aldi z Powoluśku też staje do kolejki. Literki bardzo piękne. Bardzo podobają mi się aranżacje z literami. Sama zrobiłam kilka pojedynczych liter z gliny, chętnie dołączę do nich drewniane.

    Pozdrawiam wszystkie blogerki
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  32. O i ja z największą przyjemnością ustawię siew kolejce!
    Napisy perfekcyjne!
    Takie chcę właśnie mieć!!!

    Zapraszam również do siebie :)
    http://www.13oddechowpozniej.blogspot.com/

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo jakie ładne! ustawiam się w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne...wymarzone. Ustawiam się w kolejce. Banerek już jest na http://gniazdowanie.blogspot.com/.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne!:) Chciałabym takie:) Baner już dodany:)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się obiema łąpkami :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się przyłączam do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisuję się z ogromną przyjemnością na te wspaniałości,obserwuję już od jakiegoś czasu,pozdrawiam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam no to się bawię dzięki za odpowiedź - banerek już wisi a zabawa świetna i te napisy przeurocze ten DREAM jak pisałam do kuchni bo tam akurat mi wszyscy przeszkadzają pozdrawiam Maria i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Nagrody wprost cudowne :) Oczywiście biorę udział, bloga obserwuję a banerek dodałam tutaj: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też spróbuję szczęści ;) drewniane literki od jakiegoś czasu bardzo, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawię się w kolejce, świetne te drewniaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również sie ustawie w kolejce a może sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam litery, sama mam już i aż trzy A&T :) Dlatego chętnie ustawiam się w kolejce i czekam. Banerek jest już u mnie w Różanej http://rozana-laweczka.blogspot.com/ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się grzecznie w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się dołączam ;) Tym bardziej, że uwielbiam drewno ;)

    Pozdrawiam!
    MD

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie napisy to moje marzenie...już widzę ich na ścianie ze starej cegły...taka właśnie powstała w moim nowo budowanym domu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. ech no piekne :) to i ja sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  51. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce! ;) Baner zamieściłam z zakładce 'konkursy'.

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjne candy :) Tyle szczęścia na raz :)
    Oczywiście, że wezmę udział :) Obserwuję Was oboje, banerek na moim blogu :)
    Pozdrawiam z Fiołkowego Wzgórza
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję za zaproszenie do konkursu. Banerek zamieściłam na swoim blogu
    http://cudartenka.blogspot.com/2013/08/drewniane-candy.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Boskie napisy! ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam !
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. biorę udział! Mój post na fb: https://www.facebook.com/#!/anka8604/posts/10201676373540164

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chętnie powalczę o cudne literki banerek na moim blogu http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zawsze podobały mi się takie litery;)
    Osoba, która takie rzeczy wykonuje musi miec pewną rękę i niezwykłe można by rzec oko;)
    WIęc zgłaszam sie od razu, jeszcze, że w dodatku sa to takie piękne słowa;)
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję się z wielką przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za zaproszenie- ustawiam się z przyjemnością, a po remoncie chętnie bym te literki widziała w moim przedpokoju, który jest niezwykły, urządziłam w nim bowiem galerię moich haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowne nagrody do wygrania, nie mam jeszcze takowego (żadnego) napisu, a przydałby się:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią powalczę;) o miłość i marzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mam szczęścia za bardzo w takich zabawach, choć jedno udało mi się wygrać.Uwielbiam designerski styl, więc Twoj napis pasowałby mi idealnie...Wspaniały, niepowtarzalny, genialny.
    Zapraszam Cię do mnie, w moje skromne progi...może znajdziesz tam coś u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. a tu mój blog i Twoj banerek:)http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. napisy piękne :) urzadzamy pokój dzienny :) byłyby jak znalazł :)
    zapisuję się i ja :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj... i ja stanę bo warto, choć nie za bardzo wierzę w swe szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Łał! O Losie pomóż mi!
    Obserwuję jako Mikroauka i baner na moim blogu po prawej.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne napisy :)
    Bardzo mi się podobają :)
    Z miłą chęcią dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Marzą mi się takie napisy - jak znalazł na moją półkę w sypialni :-) Są cudne, więc dołączam do chętnych kolejkowiczów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  69. Napis jest rewelacyjny :).

    I ja go chętnie przygarnę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  70. Te napisy sa mi dobrze znane :-) sa sliczne. Ustawiam sie zatem w kolejce. :-)
    Banerek z linkiem umieszcze na fb bo bloga nie posiadam.
    kasiareenberg@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Melduję,że i ja jestem chętna na te cudeńka!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. z niebywałą przyjemnością zapisuję się, bo nagrody wspaniałe. Takich ozdób nigdy w mieszkaniu za wiele:)
    banerek zamieszczam u siebie:
    benkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Biorę udział :)
    Obserwuję oba blogi, a banner wstawiam na moją stronę:
    gifts-from-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się po Dream dla mojej żony w prezencie urodzinowym.
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam rzeczy z drewna...szczególnie takie z przesłaniem....dlatego też się zgłaszam i wstawiam banerek na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Spóźniłam się straszliwie ale już się dopisuję do kolejki. Jakże piękna nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Spokojnie, jeszcze dwanaście dni zapisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. zapisuję się :)
    obserwuję jako Agnieszka Pawlak
    banner www.ulamekprawdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. są cudowne!
    obserwuje jako: Kinga Piasecka
    banner na: passion-make-up.blogspot.com
    e-mail: kingapiasecka2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję, zapisuję się i banerek na:
    http://vikawinterdesign.blogspot.com/
    umieszczam.
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne, też bym takie chciała :)
    banerek na http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ustawiam się w ogonku - coraz dłuższym, bo jest o co walczyć! Piękne literki...

    OdpowiedzUsuń
  84. Chcę wziąć udział.
    Obserwuję: vesper lizbark
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Fb: Amelia JA
    E-mail: karola_b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Dołączamy z wielką nadzieją:) baner na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dużo chętnych ale może mi się uda :) Dopiero zaczynam brać udział w takich zabawach no to kiedyś musi być ta pierwsza wygrana :)
    zapraszam do siebie
    http://manufakturauniqe.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Aby tych uśmiechów było więcej także dołączam do zabawy.
    Zapraszam do mnie.
    www.zabawna-chatka.blogspot.com

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne! Zapisuję się i ja :-)
    A banerek tu: http://les-petit-piafs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja zgłaszam się na drewniane candy :) banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka Awanturnica

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo się ciesze ze jeszcze zdążyłam ;-)
    Banerek na: zielonashamandura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Swietne nagrody!:)
    Zgłaszam się!
    Obserwuje oby dwa blogi, banerek (http://poczujwsobienaturalnepiekno.blogspot.com/)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo chętnie się zapiszę. Obserwuję jako ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się:)
    banerek na blogu http://recenzje-klaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Powtórzę to co napisałam u Jacka:
    Trafiłam tutaj dzięki temu wspaniałemu candy. Cudowności. Oczywiście się zapisuję, bo takich rzeczy nie potrafiłabym sama zrobić. Ani ja ani nikt z moich bliskich. Zostaję na dłużej i lecę obejrzeć resztę prac.
    Banerek umieściłam na pasku bocznym a teraz trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się !
    Banner: http://nella-nelly.blogspot.com/
    Obserwuję oba blogi

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam się! Banerek umieściłam na moim blogu: http://thelifewomen.blogspot.com/

    Wygrana byłaby idealna do mojego nowego mieszkanka :)) marzę....

    OdpowiedzUsuń
  99. Kocham i marzę i czekam na wyniki ;) Pozdrowionka ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się ;)
    baner na blogu http://swiatdekoracji.blogspot.com/

    Oczywiście obserwuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. Wspaniała nagroda :) Ja również z ogromną przyjemnością się zgłaszam ! Banerek zamieściłam tutaj na pasku bocznym: http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  102. Jakie śliczne!
    Oczywiście zgłaszam się :)
    Banerek: http://ineedaread.blogspot.com/p/konkursy.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuje jako: Kat&Majczi

    banerek można znaleźć u mnie na blogu ;)

    theonlysuch.blogspot.com

    pięknie wykonane napisy! <3

    ~ Majczi ;*

    OdpowiedzUsuń
  104. Chcę wziąć udział :D
    Obserwuję
    I banerek zaarz będzie na tym blogu http://tajenmnicza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Dopiero dzisiaj przypadkiem znalazłam ten blog.
    A literki kuszą, oj kuszą... Staję więc do kolejki, może będę miała szczęście...
    Idę się jeszcze tu porozglądać.
    Pozdrawiam serdecznie. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A banerek oczywiście na blogu widnieje.

      Usuń
  106. już wcześniej widziałam te cuda, ale dopiero teraz zauważyłam, że jeszcze się nie przyłączyłam do zabawy. Tak więc czym prędzej nadrabiam to niedopatrzenie! W końcu podobno lepiej późno niż wcale ;) Po cichu liczę na to, że kopnie mnie szczęście i te wspaniałe drewniane napisy staną się ozdobą mojego mieszkanka.
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Również się zgłaszam :) Bannerek na blogu fit-and-sexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Chcę wziąć udział
    Obserwuje jako: Monika Bednarczyk

    OdpowiedzUsuń
  109. chętnie przygarnę te cuda
    baner wrzuciłam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Super napisy. Z chęcią stanę w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  111. Super:) biore udział !!
    ausentedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się :3
    Banner jest tu: http://my-k-pop-music.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Fantastyczne napisy, ustawiam się po nie:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękne napisy :) Chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuje jako:Lillyy
    Napisy są cudowne, z pewnością pasowały by do mojego nowego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Witam Was, świetne podarki tu od Was czekają, musze spróbować szczęścia:) Pozdrawiam serdecznie - isza z deco-szuflada, iszart@tlen.pl, obserwuje i tu i tu jako iszart

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Jane :)
    baner: http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. I ja bym chciała być właścicielką takich cacek :)
    Baner widoczny na moim blogu :)
    http://barwyogrodow.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Z wielką nadzieją ustawiam się w tej bardzo długiej kolejce.
    Prezent wspaniały !!!
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję jako Terenia.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  120. ja obserwuje jako olquuxd
    baner na blogu : http://trikiikosmetyki.blogspot.com/
    biore udział ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje jako ola żakowicz albo jako olquuxd (niepamietam ktore mam)

      Usuń
  121. Obserwuję jako Doris
    Baner na blogu http://tworczoscdoris.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  122. zaobserwowałam :) jako byjean
    banerek jest tutaj - http://byjean.blogspot.com/
    i świetnie że dajesz cały napis :)

    OdpowiedzUsuń
  123. zgłaszam sie :)
    baner na blogu: http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Obserwuję i dodaję banerek na www.pomalowanynaniebiesko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) jestem pełna podziwu dla talentu blogowego kolegi:) Niesamowite rzeczy tworzy, a napis Love&Dream po prostu dodaje życiowych skrzydeł:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. dołańczam sie również:)już mam pomysła gdzie bym to dała:)

    OdpowiedzUsuń
  127. dołączam do zabawy ,takie literki to moje marzenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Odpowiedzi
    1. Od ośmiu dni widnieje na blogu osobny post, jak i dodatkowy baner z informacją o wynikach konkursu. Czasami po prostu warto, choć trochę czytać bloga, na którym bierze się udział w konkursie...

      Usuń
  129. Dziękuję wszystkim za tak liczny udział w konkursie. Wyniki zostaną ogłoszone już jutro. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)