Z wiatrem w chabrach...

14:59:00 aldia 18 Komentarze

Od niej wszystko się zaczęło... od złotowłosej dziewczynki, którą zobaczyłam pośród traw, jak pląsa radośnie pomiędzy chabrami. Co chwilę przystaje i przymyka oczy... Biega, śpiewa, marzy.

Takie miejsce zapragnęłam stworzyć. Pokazać szczęśliwy świat od strony tych najmłodszych... Krainę pełną naturalnego piękna, baśni, gdzie prym wiedzie nieograniczona wyobraźnia dzieci...

Tak powstało Logo Arcadii, dziewczynki o eterycznej urodzie z bukietem polnych kwiatów. Jak Wam się podoba? 


Fot. Mysioogonek 


Moje letnie inspiracje.... :)





18 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Dopasowane na maksa. Piękne namalowane, podziwiam talent. Piękne również zdjęcia. Tak tu u Ciebie przyjemnie. :) Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podoba ! Pasuje do Ciebie i do bloga idealnie. Piękny rysunek.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wybieram rysunek, choć fotka też klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękne logo - twórczość Kasi znam i podziwiam niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza jest dziewczynka - wspaniałe logo!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie masz talent. Wszystko super dopasowane. Piekne logo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo piękne, takie bardzo Twoje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe logo!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny rysunek i sielski klimat, idealnie kojarzący się z Tobą :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj już zaczyna mi się włączać tęsknota za zielenią, kwiatami, latem... Mmmmm :) Cudne logo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie Wam dziękuję. Miło mi, że Wam się podoba :) Ja też się cieszę, bo czuję, że jest właśnie takie "moje" :)) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta dziewczynka:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rysunek PIĘKNY! Zresztą zdjęcie również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne 💚 przypomina mi moją ulubioną postać książkową, Anie z Zielonego wzgórza 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)