Zimowa bajka

17:52:00 aldia 44 Komentarze

Zima maluję najpiękniejsze scenerie! Korzystając z białego puchu przed mój obiektyw zaprosiłam Jagódkę, dziewczynkę bliską memu sercu. 

Kiedyś byłam jej nianią, dziś... ciocią i... fotografem :)
Dziewczynka z zapałkami, Królowa Śniegu, Księżniczka - przeczytałam różne komentarze na moim fan pagu... A Wam co podpowiada wyobraźnia? :)

Korzystając z okazji Nowego Roku wszystkim czytelnikom życzę by w Waszym życiu pojawiały się coraz to śmielsze marzenia, a przy tym nie zabrakło Wam odwagi w dążeniu do realizacji.
















44 komentarze:

  1. W tych fotografiach jest magia. Całość wyszła baśniowo.
    Zastanawiam się tylko, gdzie Ty znalazłaś tyle śniegu :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia jak i modelka:-))
    Myślę, że Jagódka będzie miała fantastyczną pamiątkę:-)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to wiosna, lato, zima, u Arcadii zawsze jest piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, bardzo nastrojowe zdjęcia. Dawno niestety ne widziałam już takiej zimy. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka Zima była u nas w Jeleniej Górze jeszcze przed samą Wigilią! :) Dzięki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG. Przecudne zdjęcia!
    Modelka prześliczna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dokąd się wybrałyście aby ten śnieg zastać :D?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze śniegiem tej zimy duży problem. Mój synek cały czas czeka na śnieg, bo obiecał mi bitwę na śnieżki :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana sesją i zatęskniłam za prawdziwą zimą, której za oknem brak.
    Czekam na wystawę zdjęć :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że dosyć mocno "bawisz się" różnymi filtrami - ciekawy efekt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie potrafię się napatrzeć. Dla mnie to Anioł... Piękny Anioł, piękna sceneria, piękne zdjęcia.
    Życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i super modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem urzeczona i oczarowana tymi zdjęciami.
    Przeniosły mnie do krainy baśni.
    Główna bohaterka jest cudowna.
    Według mnie najbliżej jej do Dziewczynki z zapałkami, Anioła, Leśnego Elfa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia jak z baśni, przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Znam kilku fotografów, którzy mogli by się od Ciebie uczyć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne fotki! Magicznie,bajkowo jednym słowem przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki wielkie, nie spodziewałam się takiego dużego odzewu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczynka z zapałakami w zimowej aurze, zimowa bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zimowo i magicznie :)
    Miło popatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty potrafisz uchwycić magię, wprowadzasz zdjęciami w inny świat. Myślę, że to Twój ogromny atut. Fantastyczne zdjęcia. Niech ten rok będzie dla Ciebie przepełniony magią, a ty być poczuła spełnienie. Najserdeczniejsze życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiatka magiczna na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Magiczne, piękne zdjęcia! Jakby się cofnęło w czasie... do jakiejś baśni...

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie to wygląda - mała jest na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze jestem oczarowana zdjęciami i przyznaję, że zima jest bardzo fotogeniczna. taką sesję bym nawet w mrozie wytrzymała :) Jednak mi jej nie brakuje haha

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały i pomysł i realizacja. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Magiczne zdjęcia no i ta zima! Lubię taki klimat. Ciekawe, czy jeszcze w tym roku uświadczymy śniegu..

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia pachnące magią
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia! Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję dziewczyny. Niezmiernie mi miło, że Wam się podoba moja zimowa bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powtórzę to co już jest wyżej napisane no ale muszę. ;)
    Zdjęcia są rewelacyjne. Nie można oderwać wzroku od nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne zdjęcia!Tobie również wszystkiego co najlepsze 2018 roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mała Gerda... Na pierwszym zdjęciu faktycznie dobrym opisem jest Dziewczynka z zapałkami :) Baśniowy klimat, no i zimowa sceneria, której tak bardzo brak. Droga Arcadio, samych pomyślności w Nowym Roku, wspaniałych plenerów i modelów przed obiektywem. Ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak pięknie:) Zima jednak potrafi oczarować. Zdjęcia są po prostu bajkoweeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo klimatyczne zdjęcia, magia!

    OdpowiedzUsuń
  36. O matulu są boskie te zdjęcia. Będzie miałą Małą piękną pamiątkę
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Powinnaś robić zdjęcia do Vogue. Uwielbiam klimat Twoich zdjęć. Połączenie rzeczywistości z baśnią. U mnie do tej pory niestety śniegu brak.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)