Jesień w domu

18:59:00 aldia 102 Komentarze

Czy Pani Jesień odwiedziła już Wasze domy? :) U mnie przemknęła zostawiając kilka darów natury. 

Co roku nie mogę doczekać się sezonu dyniowego :). Te cudowne warzywa są nie tylko smaczne i zdrowe, ale przecież takie urokliwe :). W październiku zaczynam kolekcjonować różne kształty i kolory małych dynek. Prawie każda moja wizyta na targu kończy się złowieniem jakiejś kolorowej zdobyczy :).

Lubię otaczać się wrzosami, choć niektórzy mówią, że przynoszą nieszczęście. Nie wierzę w te przesądy :). Czytałam kiedyś, że rośliny te wykorzystywano do magicznych obrzędów zaklinania dobrych duchów, a także do wywoływania deszczu. W tym drugim na pewno coś jest, bo odkąd przyniosłam je do domu, cały czas leje.
Wrzosy, podobnie jak dynie, zbieram do domowych ekspozycji. Tym razem udało mi się upolować, nie tylko fioletowe, ale i pomarańczowe i żółte.

Nie wyobrażam sobie jesieni bez jarzębiny :). W dzieciństwie robiłam z niej z mamą korale i kolczyki. Teraz marzył mi się jarzębinowy wianek, ale nie mam jeszcze chyba do tego talentu.

Do ozdób o tej porze roku używam też zawsze jabłek. Najurokliwsze są te maleńkie. Z ich pomocą, wody i świeczek zrobiłam pływający stroik :). Zajrzyjcie zatem, jak wygląda całość....



























102 komentarze:

  1. Piękna jesienna dekoracja w domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesienna dekoracja w domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, jesienne...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy trochę światełek, żeby zrobiło się cieplutko, mimo chłodnej już jesieni.
    Jak to pada? Deszcz? zapomniałam prawie, jak to jest.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, jesienny kącik stworzyłaś :))
    Też lubię wrzosy i nigdy nie myślałam o nich w kategorii "nieszczęścia" ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, kilka darów Pani Jesieni, kilka świeczek i pochmurne dni są od razu przyjemniejsze. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i bardzo nastrojowo :) Pływający stroik najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zartujesz! Tak bardzo nie znosze jesieni, ze w zyciu nie udekoruje mieszkania tym jesiennym szajsem. Obrzydliwosc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś prześliczne jesienne aranżacje. Pływający stroik wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wrzosie słyszałam podobnie. Przez całe lata zbierałam wrzos; nie wiem, skąd ten przesąd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrza :) Ja także uwielbiam sezon dyniowy, głównie ze względu na zupę-krem z dynii :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne dekoracje Aldio :-) Bardzo lubie jesienne kolory.. I u nas zaczely spadac liscie z drzew.. choc trawa nadal zielona Pozdrawiam I cieplutkiej jesieni zycze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiając Twoje dekoracje stwierdzam,że ja jednak nie jestem gościnna w stosunku do Jesieni. Kilka sztuk dyni, wrzos i koniec jesiennych dekoracji w domu.Muszę się poprawić:) Twoje wnętrze zyskuje zdecydowanie i te kolorki.Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, klimatycznie i jesiennie :)
    Cudowny masz ten kącik! I ta atrapa kominkowa.... no boska po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ozdobne dynie i wrzosy! Stworzyłaś cudowny klimat za pomocą tych jesiennych aranżacji. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że Wam się podoba :) Jak widać nie każdemu :), ale rzecz jasna, ile ludzi tyle gustów :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje wrzosy nie przyniosły deszczu. A szkoda. Odkąd je posadziłam, latam z konewką po ogródku :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie. Jesien jest piękna :) Pozdrawiamy, Bacha z krasnego domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiamy dyniowe zupe i zapiekana dynie całą rodzine pieczemy jesienią. Ślicznie wyglada dynia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsza ta jabłkowo-świeczkowa dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wrzosem to przesądy ;) Masz dynie dokładnie taką, jaką szukam od dawna na targu. Pomarańczowa ma idealny kształt na lampion rodem z Halloween;) Wprowadziłaś wszystkie kolory jesieni na salony, ubrałaś je w bardzo efektowne kompozycje.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, nastrojowe i klimatycznie. Jesień mimo tego, że za nią nie przepadam potrafi dać nam piękne widoki, dekoracje i dary. Moc cieplutkich uściskow

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie u Ciebie, cudowny nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesiennie się zrobiło... :)
    Kominek kupiony czy zrobiony? - oczywiście jesli można spytać :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Klimatycznie się u Ciebie zrobiło:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo jesienny kącik , a atrapa kominka jaka cudna :) Buziaki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aranżacja ze skrzynią moja ulubiona!!Wszystko wygląda pięknie, a wystarczy tak niewiele, żeby było tak przytulnie, kilka świeczek, parę darów natury i ot cała filozofia :-) Pięknie...U mnie też trochę skarbów z dworu
    :-) Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dekoracje super. Też uwielbiam wrzosy. Jeżeli chodzi o dynię, to zupa z niej jest moim wielkim przysmakiem. Wspomniałaś o jarzębinie, z dzieciństwa pamiętam dżem z jarzębiny, który robiła moja babcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się, skrzynia jest świetna na różne domowe aranżacje. Ja kupiłam i wykorzystałam ją po raz pierwszy :). Portal zrobiony i kupiony, czyli stolarz wykonał za pieniążki ;). Miło mi, że się podoba. Miłej, jesiennej soboty dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie i przytulnie, u mnie podobnie tylko może więcej wianków wisi w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przytulnie i tak klimatycznie. Bardzo jesiennie :) Też lubię wrzosy i dynie. A jabłuszka u mnie znikają ze stroików, bo wszyscy uwielbiamy te owoce.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo u Ciebie nastrojowo - romantycznie, jesiennie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealne jesienne dekoracje :) Super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dynie i ja uwielbiam, pod każdą postacią :))
    I do dekoracji i do konsumpcji ;))) Właśnie i do mnie dziś dotarła dostawa tych cudnych kul :) zawsze mam swoje w ogródku, w tym roku wyjątkowo ich nie posadziłam...
    Dekoracje prześliczne :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dynie, wrzosy , jabłka to to co sprawia że w naszych domach witamy jesień tą przyjazną, ciepłą :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach piękne inspiracje i wspaniały jesienny klimat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej a Wrocław całkiem suchy od x czasu...Bardzo klimatyczne są Twoje dekoracje.Nie wiedziałam, że wrzos to nieszczęście, też mam dwa na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak pieknie!!!!! stworzyłaś fantastyczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki serdeczne za moc ciepłych słów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Te dyniowe dekoracje są świetne.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana, jest przepieknie!! Mega klimatycznie :)
    Milusiego weekendu dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne dekoracje. Misa ze świeczuszkami i jabłuszkami urocza. Podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne inspiracje.
    U mnie już w domu jesień...
    Tylko w sercu smutek :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze zaprosić jesień do domu. Urocze dekoracje u Ciebie! Mnie się podoba ten dzbanek z bukietem liści klonu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo nastrojowo i przytulnie od razu robi się przyjemniej w takich klimatach. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudny klimat u Ciebie:) Jesienna dekoracja wygląda cudnie! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Stroik ze świeczkami na wodzie jest piękny. Pozdrawiam i ściskam . Dorcia Kamińska

    OdpowiedzUsuń
  48. Wokół domu mamy pełno wrzosów! Uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mi się podobają Twoje jesienne dekoracje.
    Bardzo.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  50. niezwykły jesienny klimat :) teraz tylko usiąść z kubkiem dobrej gorącej herbaty i rozmarzyć się...

    OdpowiedzUsuń
  51. ależ nastrojowo, ja niestety świeczki mogę palić tylko w osłonkach bo inaczej koty by chodziły u mnie z poupalanymi ogonami :) a dynie i ja mam od mamy działki, pyszni się na stole w salonie wraz a wrzosami.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękną złotą jesień zaprosiłaś do domu i dlatego na dworze leje:-)
    A co do wrzosów, Szkoci twierdzą, że są symbolem władzy i bogactwa:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne dekoracje! Ja ogólnie bardzo lubię dekorować dom, ale jakoś nigdy nie mam weny jak go udekorować na jesień :P dlatego póki co nie mam żadnych jesiennych dekoracji...
    Co do wrzosów - ostatnio widziałam piękne u sąsiadów, mieli na parapetach na zewnątrz wystawione piękne wrzosy w białych, wiklinowych osłonkach :) wyglądały bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Stworzyłaś cudowny klimat. Tak niewiele trzeba, aby dom miał niepowtarzalny charakter.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham jesień, jej zapach i barwy, mgły i pajęczyny. Dobrze się czuję w jesiennym lesie. Piękne dekoracje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Miło mi to czytać :), że Wam się podoba i że jest tak dużo miłośników jesiennych klimatów :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  57. U Ciebie jesień zagościła na dobre! Super dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Taka dynia super jak z filmów. Ja na razie tylko brzydkie dynie widziałam. U Ciebie piekne są. Elcia. S

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiekne, jesienne dekoracje...pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  60. wrzosy, dynie i blask świec - prawdziwa ciepła jesień w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Moja Droga jak u Ciebie pięknie, jesiennie i bardzo nastrojowa :) Bardzo mi się podoba :) Pływające jabłuszka super :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  62. Świecznik z jabłuszkami świetny pomysł, pięknie wygląda wszystko :-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo, bardzo nastrojowo:) Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesień to piękna pora roku. Tyle kolorów i jeśli na dodatek jest ciepła to tylko podziwiać. Pięknie ustroiłaś swój dom. Kocham wrzosy i niech tam przesądy ja i tak je kupuję. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny jesienny wystrój, u mnie dopiero się tworzy, na razie mam wrzosy i dynie, ale jeszcze chcę coś zrobić, bo mi tego "czegoś" brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  66. Dekoracja z jabłuszek i świeczek jest bardzo nastrojowa, aż pachnie jesienią :) Ja też powoli przygotowuję się do jesieni, ale tak baaaaardzo powoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna ta Twoja atrapa kominka taka wystrojona;) Ładną jesień zaprosiłaś do domu. Super wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Urzadzilas sobie uroczy kacik :)
    PS. Nominowalam Cie do Liebster Blog Award - szczegoly znajdziesz tutaj->dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/2015/10/liebster-blog-award.html

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo mi miło, że tak Wam się podoba mój jesienny domek :) Pozdrawiam Was serdecznie ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  70. piękny jesienny klimat :) stroik wodny super

    OdpowiedzUsuń
  71. wow! jabłkowa dekoracja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ładnie :) U mnie dekoracja z jabłek i świeczek długo by się nie uchowała. Owoce by zniknęły w kilka minut.
    Wrzosy bardzo lubię. Niestety one nie lubią mojego ogródka. Nigdy nie udało mi się ich przechować do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo nastrojowo i przytulnie! Podoba mi się:)

    Pozdrawiam ciepło,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  74. Aldi, jaki Ty masz śliczny a'la kominek! :))) A pomysł z jabłuszkami super! Nie wpadłabym na to. Zrobię sobie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. W moim domu jesień również zagościła i dynie i wrzosy są wszędzie...u Ciebie pięknie Moja Droga, bardzo nastrojowo i w prawdziwym jesiennym klimacie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepięknie udekorowałaś! Bardzo mi się podobają wszystkie jesienne skarby. Świetny pomysł z jabłkami i świeczkami:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  77. Jest magicznie i nastrojowo :) Też przynoszę do domu wrzosy i dynie, ale też owoce dzikiej róży.

    OdpowiedzUsuń
  78. Cieszę się, że tak wielu osobom się podoba ;) Bardzo mi miło. Owoce dzikiej róży też uwielbiam, muszę dozbierać jeszcze :-) Pozdrawiam wszystkich gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj Arcadio.
    Lubię kolory jesieni i wszelkie dary natury.
    Ale prawdziwa jesień z wszystkimi kolorami teczy jest tylko w Bieszczadach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  80. Jesień pełna kolorów wniesiona za próg domu jest tak ciepła i przytulna jak tylko wczesna jesień być może:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nastrojowo i nostalgicznie zrobiło się w Twoim domku. Kolekcja dyniek piękna tak jak wszystkie dekoracje. Pozdrawiam ciepło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Dzięki serdeczne za moc miłych słów. Cieszę się, że tak się podoba ;) Pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  83. Skrzynka z wrzosami zauroczyła mnie. Swietna stylizajca na jesien. Bacha z krasnego domu.

    OdpowiedzUsuń
  84. Pokazałaś nam jesień z pięknej strony, to zdjęcie z jabłkami i świeczkami urocze! Wrzosy...nie wiedziałam, że tak się o nich mówi, dobrze, że nie wierzę w przesądy;))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Pieke i nastrojowo, uwielbiam takie klimaty! Pozdrawiam serdecznie, Aldio:)

    OdpowiedzUsuń
  86. oj tak... świeczuszki świeczniki... jesienią i zimą wszystko co choć trochę ciepła wizualnie czy fizycznie wnosi wszystko mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne i pomysłowe dekoracje!

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)