Zatopiona w marzeniach Nikola

20:01:00 aldia 27 Komentarze

Kto z nas nie zatopił się w marzeniach? :) Najlepiej marzy się na łonie natury... 

Wyjątkowej urody dziewczynka o imieniu Nikola stanęła przed moim obiektywem w piękne słoneczne popołudnie. Ależ to było dla mnie wyzwanie! Jak wiecie to dopiero raczkuje w fotografii ludzi, a ona pozowała już dla jednej z najlepszych fotografek w kraju...
Stres szybko minął :). Współpraca z Nikolką i jej mamą przebiegła znakomicie. Na wyszukane pozy nie musiałam jej długo namawiać, bo od razu potrafiła się sprytnie ustawić :)~! Mam nadzieję, że to nie ostatnie nasze spotkanie... :)
Cudną suknię wykonała dla nas Matoja, specjalistka w tej dziedzinie, polecam! :)















Chcecie zobaczyć więcej? Serdecznie zapraszam: 500px.com/aldiaarcadia gdzie zamieszczam większość zdjęć i na
I facebook.com/arcadiaszczescia/ gdzie wybieram niektóre. :) 

27 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem, zdjęcia są zachwycające! Dziewczynka jest na Twoich zdjeciach po prostu jak nie z tego świata. Czy to przypadkiem nie elf? ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są bardzo ciekawe, takie jak z bajki, niesamowite :-)
    Wcześnie dziewczynka zaczęła pozować,
    ale widać ,e aparat ją lubi.

    Dziękuję Ci bardzo za zamieszczenie banerka o kotkach :-)
    Podrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, rewelacyjny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne ujęcia i dziewczynka prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klimatyczne zdjęcia i cudna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, piękne, klimat niesamowity. :) Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjecia. Ostatnie jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, piękne, klimatyczne każde.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa i piękna i sprytna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudna sesja , sama bym taką chciała ....

    OdpowiedzUsuń
  11. ma elficka urode rude jest piekne

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, pełne tajemnicy... Masz fach w ręku, kochana :) Trzymam kciuki za kolejne udane sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Dwie pierwsze fotografie dość mroczne, ale przez to bardzo ciekawe.
    Bardzo ładna sceneria.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :) Ogromnie mi miło :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne trochę tajemnicze zdjęcia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak długo trwają przygotowania do takich zdjęć? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem oczarowana zdjęciami ! Prawdziwa kraina sennych marzeń !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, jakże mi miło :) Dzięki serdeczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. hej dawno mnie tu nie było...same pozytywne zmiany :))))
    piękna sesja! podziw!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie. Jest niezwykle plastyczne i takie...takie jak powinno być:)
    pozdrawiam serdecznie i gratuluję dobrych kadrów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisałaś, że raczkujesz w fotografii ludzi? Kochana, te zdjęcia są po prostu bajkowe, przepiękne! <3 No cuda, chciałabym tak raczkować:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, pełen podziw dla modelki i fotografa. Przeniosłam się w inne czasy, czasy baśni, magii i tajemnic. Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje pierwsze skojarzenie? Ania z Zielonego Wzgórza :) To nic, że Nikola jej na imię. Zdjęcia magiczne.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)