Jarmark w rytmie slow food

18:06:00 aldia 30 Komentarze

Taką sielankę, to ja uwielbiam! :) Jak spędzacie letnie weekendy? Baseny, imprezy, a może relaks ogródkowy? 

Ja w zeszły weekend trafiłam w Górach Izerskich na prawdziwą gratkę :). Fani naturalnych klimatów na pewno byliby wniebowzięci. Było miło, pysznie i pachnąco. Na wyciągnięcie ręki starocie, naturalne ubrania, rękodzieło, kosmetyki, zioła, syropy, sery, mleka, chlebki, wędliny, przeróżne wegańskie dania. Nam bardzo smakowały podpłomyki pieczone na świeżym powietrzu :).
Perski Izerski Jarmark Cudów to przede wszystkim: zdrowa żywność prosto od rolników z pobliskich wsi. Tym razem odbyło się tu także szkolenie chwastologiczne, warsztaty ceramiczne i medytacji dla dzieci. Zabrakło mi jedynie muzyki na żywo. Poza tym impreza jakich mało i szkoda, że tak rzadko.
Co przytargałam? Syrop z owoców rokitnika, bo miła Czeszka obiecywała, że opóźnia starzenie :) i... nalewkę z koziego mleka, bo zachwyciła mnie, że nie smakuje jak alkohol :), i jak wiadomo pan z degustacją trafił na "koziarę"! :)
Jarmark odbył się w średniowiecznej osadzie we wsi Kopaniec, którą pokazywałam Wam już -> tutaj.
Ostatnie zdjęcie przedstawia "domek na drzewie". Drewniana chata niezwykle mi się podoba, las, polana i taka oaza spokoju... W takim otoczeniu mogłabym spędzać całe lato :)  























30 komentarzy:

  1. Lubię takie klimaty ale tym razem zaciekawilas mnie syropem z robotnika a zwłaszcza jego działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię takie klimaty, impreza na pewno była super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie imprezki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudna sprawa, uwielbiam takie klimaty, wspaniale bym się tam bawiła :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie klimaty! Gdyby u mnie był taki jarmark, z pewnością bym się na niego wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że też lubicie takie klimaty :). Jarmarki z eko żywnością są świetnymi inicjatywami. Szkoda, że tak mało ich i rzadko...

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja lubię takie miejsca. Ale najbardziej się cieszę, z kolejnego postu :D Już wczoraj zaglądałam co to tam słychać u Ciebie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jarmark, fantastyczna osada. Ciekawa jestem, kiedy powstała ta średniowieczna wioska.Jest naprawdę imponująca! Dociekam, bo byłam w Kopańcu na obozie i mam mnóstwo miłych wspomnień,ale to było dawno...Nikt wtedy nie myślał o takich projektach.Z moich wspomnień -robiono tam ceramikę.Można było ją kupić w pierwszym gatunku i poza gatunkiem(za grosze) Do dziś mam wazonik, który bardzo lubię.( aktualnie pojemnik na szydełka)Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite miejsce i pomyśl na eko imprezę. Musiały być smaczne smakołyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy jarmark. Na pewno była świetna atmosfera :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemnie tam. Również chciałabym muzykę na żywo. Uwielbiam. :) Ja staram się spędzać weekendy na wycieczkach. Mogę zwiedzać lokalne wsie, byleby coś nowego zobaczyć. :)

    Bardzo fajny post.

    Miłego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny artystyczny wypoczynek
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny artystyczny wypoczynek
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na takich jarmarkach można znaleźć prawdziwe cuda! Szczególnie podobały mi się te obrazy z początkowych zdjęć...
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie jarmarki, ostatnio zaczarował mnie krakowski jarmark świętojański, a konkretniej jego średniowieczny klimat i... pajda z chwastami! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne klimaty, tak swojsko i blisko natury. I też zawsze muszę coś przytachać z takich miejsc:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię taki klimat, któr właśnie przypomina mi o przednich latatch życia. Beztrsokość ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że lubicie podobne jarmarki :). Jakby ktoś był chętny, to dowiedziałam się, że kolejny Perski Jarmark w Kopańcu odbędzie się już 13 sierpnia :) Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście rewelacyjna impreza :) Oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, ja jestem zachwycona, uwielbiam takie klimaty i imprezy. Są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny, klimatyczny jarmark ! Cudowne obrazy :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam, widziałam, potwierdzam. Czeszka z syropami rewelacyjna! Czegóż ona nie miała... Nawet ja tyłu syropów nie robię! Strasznie żałuję, że na najbliższy się nie załapię!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne miejsce :) U nas ostatnio takie upały, że nic sie nie chce... ;)
    ps. Dawno mnie nie było Aldi, dlatego ciepło pozdrawiam w te upalne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. SWietna impreza, tyle ciekawych rzeczy moznabyło kupic i piękne miejsce widze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super klimat, coś dla mnie 😊 Pozdrawiam ślicznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo interesująco to wygląda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jarmarki w Izerach cos wspaniałego i wszystko na wyciagnięcie ręki.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)