Wyczekując wiosny

14:11:00 aldia 83 Komentarze

W szarości dnia codziennego szukałyśmy kolorów...

Zima chyba zmierza ku końcowi... Coraz więcej głosów spragnionych wiosną osób. Nie wiem czy pamiętacie, jeszcze trzeba przeżyć przedwiośnie. Dla mnie to zawsze najsłabszy czas w roku. Podobnie i teraz, pomimo długiego snu czuję się niewyspana, zmagam z bólami głowy. Mój organizm usilnie próbuję nadążyć za zmianami w przyrodzie...




Myślę, że niejedna osoba ma podobnie. Dlatego, jak to wszystko udźwignąć przypominam w starszych, ale zawsze aktualnych artykułach.
O tym Jak przechytrzyć przedwiośnie? Pisałam -> tutaj. Jeśli chcecie sprawdzić, czy jesteście gotowe na wiosnę? -> zapraszam.

Zima rozleniwia prawda? Cóż, pora budzić się z zimowego snu i wziąć się do działania. Na wiosnę będziemy przyszykowane :) Na początek długi spacer! Lepiej dotleniony umysł działa efektywniej!

Dość miałam ostatnich huśtawek pogodowych, razem z Majeczką uchwyciłyśmy na zdjęciu chyba ostatnie już w tym roku połacie śniegu. Dla wzmocnienia efektu popędziłam po ukochane tulipanki. Chyba nic nie wprowadza tak w wiosenny klimat jak te kwiaty, prawda? :)
Na dworze tak ponuro, pasteli nam trzeba i.... słońca. Jeszcze trochę i wszystko nabierze kolorów.  



83 komentarze:

  1. Bajeczne zdjęcie prześlicznej Mai. :) Dużo słoneczka dla Was. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, tak.. co prawda nie czuję się jakoś zniechęcona, ale zima jednak za długo trwa. U mnie jeszcze dużo śniegu leży i żadne kwiatuszki nawet nosków nie pokazały nad ziemię.
    Zdjęcie CUDOWNE, Majeczka jak anioł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakoś zima się dłuży, a lato szybko zlatuje, to niesprawiedliwe :) Dzięki Efcia :)

      Usuń
  3. Oby Majeczka przyniosła już wiosnę, bo tęsknie za nią. Kwiaty w domu to za mało, chciałabym je już widzieć w ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szeptałam jej, by się pospieszyła z tą wiosną :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudnie, bajecznie, delikatnie i eterycznie.
    Moja Ania uwielbiała wiosnę...
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała Majeczka :) Przepiękne zdjęcie :) Och ja z utęsknieniem czekam na tą wiosnę i kupiłam sobie tulipanki na poprawę humoru :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipanki zdecydowanie dodają humoru :). Moje już "padają", teraz chcę wybrać się po żółte narcyzy :). Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo lubię przedwiośnie, to taki przedsionek ukochanej wiosny, jeszcze zimno, jeszcze nieprzyjemnie ale już pojawiają się pierwsze oznaki budzenia się przyrody. Ach!!! Jak ja wyczekuje tego przedwiośnia a przede wszystkim tych wiosennych oznak :D To jak nowalijki przed sezonową uprawą :D
    Piękne zdjęcie... pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to zamęcza to przedwiośnie, mało cieszy :), ale dobrze wiedzieć, że są osoby, które lubią :)) Uściski, dzięki!

      Usuń
  7. A mnie w tym roku zima nie zaspokoila :P Zdjecie sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tyle śniegu u Was pewnie w górach, czyż nie? :)) Dzięki!

      Usuń
  8. Te zdjęcia są cudowne. Mała będzie miała piękną pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosno przybywaj! Bardzo mi jej już potrzeba. Jako, że nie znoszę czapek ;) A zdjęcie Mai jest cudowne. Mam nadzieję, że nie zmarzła bardzo ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja to samo, nie lubię nosić czapki, moja skóra na głowie jeszcze bardziej tego nie lubi :)) Nie martw się, nie zmarzła :)) Buziaki

      Usuń
  10. Dla mnie luty jest chyba takim najgorszym miesiącem, do niczego nie mogę się zmobilizować. Bardzo czekam na wiosnę, ale przedwiośnia nie lubię :)
    Zdjęcie jak zawsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie ma lekko :), ale coraz bliżej :) Dzięki!

      Usuń
  11. Coś w tym jest bo ja ostatnio też śpię długo a wstaję niewyspana chociaż zwykle wcześniej 4 godziny snu mi wystarczały; zwaliłam to na... upływa czasu... hihi
    piękne zdjęcie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja też lenistwo zwalam na przedwiośnie? :) Dało mi to teraz do myślenia :)) Dzięki :*

      Usuń
  12. Przedwwiosnie jest okropne wstawanie o 5;30 i ciemno na i bole głowy od smogu w pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bóle głowy najgorsze... Pozdrawiam

      Usuń
  13. U nas wygląda na to, że zima dopiero się zaczyna :D w sumie tak ostatnio wygląda, że zimę mamy w drugiej połowie lutego i marcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO kurcze. I u nas wczoraj wieczorem śnieg sypał i jakiś chłód się zbliża!

      Usuń
  14. Urocze zdjęcie:) Przedwiośnie męczy mnie okropnie i szczerze go nienawidzę. Czekam na wiosnę z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, jest nas co najmniej dwie już :)) W kupie raźniej :)

      Usuń
  15. Z tym rozleniwieniem warto walczyć. Jeśli się przedłuży, mogą być powikłania:
    https://szaman.biz/2017/12/05/jesienna-depresja/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedwiosnie to małe miki przy jesieni :) Zdjęcie cudne, zostawiałabym tylko nieco więcej "powietrza" między bohaterką a dolną krawędzią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt wiem, co masz na myśli mówią o "powietrzu", ale jak brzmi klasyka: taki był zamysł :) Dzięki, Pozdrawiam.

      Usuń
  17. w Warszawie zrobiło się mroźno i słonko poświeciło wreszcie jest zima. Do tej pory było buro i błotno, dlatego cieszy mnie ta zmiana :-) Ale oczywiście, oby do wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend miałam okazję gościć w ponurej Warszawie :) Całą sobotę było szaro - prawdziwe przedwiośnie, ale niedziela powitała mnie słonkiem i przyznam, że całkiem fajne to miasto, choć wiele nie widziałam. Dzięki!

      Usuń
  18. Tulipany są zdecydowanie wiosenne :)
    U mnie też ostatnio królują.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak zdecydowanie poprawiają humor w tym okresie, no i nie tylko :)

      Usuń
  19. Ja też wyczekuję :) Piękne zdjęcie wspaniałej Mai :))
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna dziewczynka z tulipanami.
    Tulipany różowe są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, ja też uwielbiam jasnoróżowe, wyglądają pięknie, jak jest dużo śniegu!

      Usuń
  21. Pięknie :) Śliczna modeleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo klimatyczne zdjęcia! Masz rację, przedwiośnie to chyba najtrudniejsza pora roku...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow its awesome dear,gorgeous picture thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Fotografia prześliczna, a uchwycenie chwili niezwykłe i urzekające. Oddaje aurę przedwiośnia, oczekiwania na to, co nastąpi ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcie jak obraz impresjonistów! Przepiękne. A co przedwiośnia, to się z Toba zgadzam. Z powodu pogody w Polsce zdecydowałam się wyjechać i zamieszkać w cieplejszych krajach. Brakowało mi pozytywnej energii od słońca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki to komplement Haneczko :)) Oo jak Ci dobrze. Zdradź, jaki to kraj! Buziaki

      Usuń
  26. Ja już mam dosyć tej zimy, choć u mnie prawie śniegu nie było... Ale na spacer za zimno, gdyż jakieś wiatry teraz...brrrrrry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wyszłam wczoraj na długi spacer i zmarzłam, jak piorun :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Gratuluję pięknego, udanego zdjęcia. Jeszcze ta zima się nie poddaje. Słońce coraz wyżej, a jest coraz zimniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, to prawda, niby dzień dłuższy, a robi się chłodniej!

      Usuń
  28. Spodobało mi się zdjęcie pięknej dziewczynki z wiosennymi tulipanami!Przyjemnie spędzam czas na Twoim blogu i będę zaglądać tu częściej!

    Ja również kocham przyrodę i spędzać czas na świeżym powietrzu i wpadłam na pomysł na szycie pachnących poduszeczek o zapachu lasu, polnej łąki itp Zawsze lubiłam naturalne olejki roślinne i uznałam, że chciałabym mieć w 100% naturalną poduszkę, która pachnie lawendą...lasem.... kwiatami i udało się!

    i najważniejsze, że gdy zasypiasz, czujesz się bliżej natury… :)

    Zapraszam na mojego bloga: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wpadnę. Lubię, jak ktoś zaprosi i podzieli się linkiem :) Dzięki serdeczne za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Marzenko cieszę się, że trafiłaś i miło mi bardzo, bo dotarły do mnie także inne Twoje słowa. Rozgość się :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  30. Cudowny klimat na zdjęciu uchwyciłaś...nostalogiczny, a zarazem bydzący nadzieję...te kwiaty, to juz wiosna przecież:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ...ja jak wszycscy czekam na wiosnę z utęsknieniem, a tymczasem oddaje się ralaksowi w sowjej nowej/starej łazience moim domowym SPA:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agatka. Oj tak, to też jeden z moich ulubionych rytuałów przy przedwiośniu :). Odwzajemniam pozdrowienia!

      Usuń
  31. Wspaniałe zdjęcie.
    U mnie śniegu napadało i strasznie mrozi. W tej chwili -13 st.C
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brrr właśnie, jest coraz zimniej, zamiast coraz cieplej! Pozdrawiam Kochana.

      Usuń
  32. I ja też znajduje się w kręgu osób spragnionych wiosny! :) Piękne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez jestem zmęczona zimą - a tu znów śnieg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zima się jakoś przedłuża co roku...

      Usuń
  34. Magiczne zdjęcie! Przepiękne, jak zawsze! A zima, która miała odpuścić właśnie pokazuje kły nawet w Paryżu czy Lionie, brr. Ja zaś szczęśliwie wygrzewam się w tropikalnym słońcu ;) pozdrawiam cieplutko i ślę słoneczne promienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO kurcze Agatka, podeślij nam ciut tego słonka :)) Buziaki

      Usuń
  35. Myślę, że po tych mrozach cokolwiek na plusie przywitamy z radością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :)), niby już w przyszłym tygodniu, ale nie ma chwalić przed czasem :)

      Usuń
  36. Patrząc na to cudne zdjęcie, nawet zima nie straszna.
    Pozdrawiam:)
    A tak na marginesie, to u mnie dzisiaj jest jedyne minus 17 stopni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo kurcze, to rzeczywiście porównanie niezłe :)) Ale im dłużej, tym bliżej :) Pozdrawiam Marysiu.

      Usuń
  37. Ja też już nie mogę się doczekać tej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima, szczególnie przedwiośnie, bywa męczące, ale w końcu mamy już marzec! :)

      Usuń
  38. Światełko w tunelu ta piękna mała przedwiosennka która trzyma tulipany w rękach. Jak zawsze cudny kadr ! Uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży komplement od zdolnej kobietki! :)) Uściski!

      Usuń
  39. Piękne kadry, i pięknie tu u Ciebie Aldonko :)
    Pozdrawiam :):***

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjecie, o ja przedwiośnie zazwyczaj źle znoszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, jak najszybciej ta pogoda się już ustabilizowała wrrr. Uściski ślę.

      Usuń
  41. Niesamowity klimat na zdjęciu. Tak trochę baśniowo, trochę romantycznie. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, tak baśniowo starałam się by wyszło :)) Pozdrowienia ciepłe!

      Usuń
  42. Majeczka wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)