Piąte: Wyraź wdzięczność

18:58:00 aldia 84 Komentarze

Witajcie w Nowym Roku! Oby ten 2015 był wyjątkowo szczęśliwy dla nas wszystkich! 

Z nowym rokiem kontynuuje serię Przykazań Arcadii :). Dla nowych czytelników lub zapominalskich przypominam, że doszliśmy na razie do czwartego punktu:

1. Nie narzekaj
2. Uwolnij myśli
3. Uwierz w siebie
4. Pielęgnuj przyjaźnie

Dziś przyszła kolej na piąte przykazanie: Wyraź wdzięczność! Zwykło mówić, że Nowy Rok to doskonała okazja do noworocznych postanowień. Pewnie nie jedna osoba ma już przygotowaną listę rzeczy do zrobienia, przygotowania, nastawienia się na "coś", co ma poprawić nasze zdrowie, urodę, byt, ogólnie rzecz ujmując naszą obecną sytuację życiową.
Ja proponuję coś trochę na przekór: zrobienie czegoś, za co życie samo się nam odwdzięczy! Zastanów się i zrób skrupulatnie listę rzeczy za które jesteś wdzięczny. Działanie to samo ukierunkuje Twoje myślenie - na lepsze. Teraz możesz nie do końca zdawać sobie sprawę z tego, że wdzięczność przynosi radość. Pomyślisz: jestem wdzięczna za np. nową pracę i co z tego? A to, że jeśli nauczysz się być wdzięczny za każdy drobiazg otrzymany od losu, zaczniesz przyciągać do siebie same dobre rzeczy.
Na początku minionego roku, z trudem i niechęcią założyłam, hmm można to nazwać "Skrzyneczką pamięci". Do małego pudełka wrzucałam spisane na karteczkach "szczęśliwe momenty". To nie było kupno samochodu czy wygrane na loterii! To były zwykłe drobnostki, typu: miły dzień w pracy, spotkanie z koleżanką, udane zakupy. Z biegiem czasu, przyznaję, z roztrzepania zapomniałam wrzucać kolejne kartki. Po jakimś czasie, sprzątając półkę natknęłam się na skrzyneczkę z karteczkami i wiecie co? O każdym z tych "szczęśliwych momentów" całkiem już zapomniałam. Co zauważyłam? Poczułam ogromną wdzięczność! Za dobrych ludzi wokół, za miłe gesty i słowa. Ktoś postawił mi kawę, ktoś zaprosił do kina, ktoś inny poczęstował dobrym ciastem, a jeszcze inny powiedział komplement. Ile wspaniałych momentów dzięki ludziom - to im jestem wdzięczna za wszystko! Bo człowiek bez człowieka żyć nie może.
Może pomyślisz teraz: mi to nikt nic nie daje... Chcesz, żeby ludzie zaczęli Cię doceniać? Zacznij dziękować! Osoba doceniona chętniej da nam powody, byśmy mogli jej podziękować. "Dziękuję, że odkurzyłeś, dziękuję, że pożyczyłaś mi na bilet, dziękuję, że zrobiłaś mi śniadanie." Małe - wielkie rzeczy.

Tylko od Ciebie zależy, jaką postawę w życiu wybierzesz. O wiele łatwiej jest narzekać, niż być wdzięcznym. Już dziś wybierz pogodę ducha, pochwalę i zadowolenie. Każdy z nas jest inny, ma własne cele i doświadczenia, ale każdy może stworzyć w myślach własną modlitwę dziękczynną. Taka mantra będzie wprowadzać nas zawsze w pozytywny stan, a o to przecież nam wszystkim chodzi...

A Ty za co Jesteś wdzięczna? :) Pięknego, pierwszego w Nowym Roku, weekendu! ♥ 

 Fot. Zmienione z Pinterest

84 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za to, ze dajesz nam okazje do czytania dobrych tekstów. Dziękuję tez za to, ze znajdujesz czas na podczytywanie i komentowanie moich wpisów. I życzę samych pozytywnych wydarzeń w 2015 roku :)
    Dodam tylko mała dygresję à propos tematu. Moja ostatnia praca w Paryżu była bardzo stresująca. Pracowałam dla największego touroperatora na dość wysokim stanowisku. Ogromna odpowiedzialność, nadgodziny za darmo i nie do odbioru, pensja -jak to niestety w turystyce- nieadekwatna do wkładu energii. Im wiecej osiagalismy tym wiecej wymagano utwierdzajac nas w przekonaniu ze łatwo nas zastąpić. Wtedy to każdego dnia zapisywalam 5 miłych momentów dnia. Nawet uśmiech dziecka w metrze. To była świetna metoda na opanowanie stresu i bardzo mi pomogła. Pracowałam tam 4.5 roku i odeszlam dopiero gdy znalazłam lepsze rozwiazanie i z podniesiona głową. Wielu było jednak kontraktorow, którzy nie wytrzymywali presji i odchodzili "na tarczy".
    Takie małe metody są doprawdy skuteczne i tylko dzięki nim wyszłam z tej firmy "z tarczą".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje bogactwo to mąż i trójka dzieci. I za to jestem najbardziej wdzięczna.
    Pozdrawiam i życzę dalszego wspaniałego blogowania w 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Myszy jest trochę mniejsza gromadka, ale także jesteśmy zdania, że największym bogactwem człowieka jest rodzina :)

      Usuń
  4. Miło mi to czytać, dziękuję! Bardzo dobry pomysł Niko :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane :)
    Życzę Ci samych wspaniałych chwil w tym Nowym Roku - żeby ta "skrzyneczka pamięci" się przepełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to napisałaś !!! Podpisuję się pod każdym zdanie, pod każdym słowem !!! Ja jestem wdzięczna za wiele rzeczy w moim życiu, chociażby za to że poznaję takie fantastyczne osoby jak Ty. Mądre, wrażliwe i z ciekawą osobowością:)))
    Dziękuję za ten tekst i za to że jesteś:)))
    Miłego weekendu Moja Droga:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, dziękuję :) ;) Gorąco pozdrawiam i zachęcam do ułożenia własnej "modlitwy" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swiete słowa. Tylko dzielic sie nimi dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w 2015! :)
    Bardzo podobają mi się te wypunktowane hasła :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak milo czytac takie teksty :) Dziekuję Aldio :)
    Ja dziękuję za mnóstwo rzeczy, jestem optymistką i doceniam to co inni robią dla mnie. nawet jesli jest to tylko przytrzymanie drzwi przez kogoś gdy przechodzę :)
    Dobrego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałoby się więcej i więcej .... ale powtarzam sobie często stop , zobacz co masz i ciesz się nawet najmniejsza rzeczą a marzyć zawsze można. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja postawa, pogoda ducha i mądrość słowa są prawdziwą inspiracją!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne przykazanie...wdzięczność to coś co nas uszlachetnia i pozwala żyć w zgodzie z własną duszą otwartą na świat i ludzi ...niestety dziś coraz mnie jest wdzięczności a raczej wymuszenie że wszyscy coś musimy ..ja wyznaję zasadę że co dajesz to samo zbierasz ...a wdzięczna jestem przede wszystkim Bogu za moją Rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne... :) ..aż brak słów:)
    Utulenia Noworoczne ślę:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego dobrego w nowym roku i piękny post

    OdpowiedzUsuń
  16. no własnie muszę uwolnić myśli :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne przykazanie ale mnie żal ściska...odeszła Judit z bloga
    http://lavieestbelleijatez.blogspot.com/
    a myślałam że uda jej się wygrać walkę,
    pozostała modlitwa za jej duszę :(
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja droga! wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądre spojrzenie na życie:) Postaram się wpoić sobie mocno do głowy takie postanowienie, bo faktycznie to co nas otacza może nabrać innych barw. A co najważniejsze - można zauważyć i docenić tych, których mamy blisko i tych którzy tylko czasem pojawiają się na naszej drodze.
    Życzę spokojnego, udanego, pełnego dobrych wspomnień roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szepty serca ma świętą rację: To co dajesz, to samo zbierasz :) i tego się trzymajmy. Dziękuję serdecznie za moc ciepłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wdzięczna za coś... jest tego sporo. Za to co mam. tak w skrócie a i tak to bardzo wiele.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciepłe słowa... a takie potrzebne:)

    Jestem wdzięczna za każdy wschód Słońca, za to, że mogę poznać takie osoby jak Ty.
    Od dziś będę tu stałą czytelniczką, tak tu miło i spokojnie...

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi miło, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie wdzięczność jest bardzo ważna, może dlatego że jestem chrześcijanką i dziękowanie jest naturalnym fragmentem modlitwy. Codziennie czuję wdzięczność, kiedy gaszę światło w pokojach dzieci i widzę jak sobie spokojnie śpią w bezpiecznym domu. Rozczulają mnie moje zwierzaki i ich codzienna miłość do nas - obcego przecież gatunku. Cieszą mnie dobre książki i piękne utwory. Jakiś czas temu przekroczyłam czterdziestkę i chyba wtedy dojrzałam do radości z codzienności. P.S. Pomysł ze skrzyneczką muszę koniecznie skopiować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie napisana imienniczko ma.... :) Dziękuję za te słowa... Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję, że prowadzisz fajnego bloga. Optymizm i dostrzeganie nawet tych malutkich darów losu to chyba najlepszy sposób na dobre życie. Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie napisane... Ja jestem wdzięczna losowi za wiele rzeczy, chwil. Tych małych i tych większych. I myślę, że każdego dnia jest za co dziękować i z czego się cieszyć...
    Pozdrawiam ciepło
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalszych tak wspaniałych postów Kochana , a wdzięczna jestem losowi za samo istnienie w tym wszechświecie , za przyjaciół, rodzinę miłość jakiej doświadczam, bólu- bez tego nie mogłabym docenić radości, szczęścia a, marzenia spełniam nie marzę ,ściskam Cię mocno i cieszę się ,że na mojej drodze spotykam tak wartościowych ludzi jak Ty Aldono pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Spełnienia i radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego dobrego z Nowym Rokiem !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, życzę ci wszystkiego czego tylko pragniesz w Nowym roku!!!!
    Radości, spełnienia marzeń i zdrówka!!!!
    Ściskam mocno i dziękuję za poprzedni rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny post kochana, cudnie piszesz i wydajesz się bardzo pozytywną osóbką ;)
    wszystkiego co najlepsze w nowym roku !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię bywać u Ciebie i czytać Twoje piękne posty. Masz cenny dar!!! Dar pisania!!!!
    Nie wstydzę się cieszyć z małych i dużych rzeczy. Potrafię powiedzieć, że kocham.
    Nie myśl, że rzucam wokoło to piękne słowo. Jest bardzo ważne w życiu człowieka i kruszy nawet najtwardsze serca.
    Miłego weekendu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za życzenia noworoczne :-)
    P.S. ja też wierzę w dobro i życzę wiele dobra wokół pani!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi sie Twoj dekalog , bo jak sie domyślam , bedzie wiecej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie posty które dają pozytywnego kopa :-) bardzo mądre słowa! Ja nauczyłam się doceniać pozornie drobne rzeczy dane mi przez los i dzięki temu jestem o wiele bardziej szczęśliwa niż kiedyś :-)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego co najlepsze i więcej takich postów, które dodają skrzydeł i powodują zatrzymanie się nad dniem dzisiejszym, na tym co Nas otacza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świete słowa!!!! Bo tak naprawdę tpo niewiele nam potrzeba do szczęścia, trzeba tylko to szczęście zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję Aldio ,życzę Tobie mnóstwa szczęśliwych chwil w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja sobie zawsze powtarzam: jest dobrze, bo żyję, ale może być jeszcze lepiej, gdy będę żyła "pełnie", godnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ulala ile komentarzy! Dzięki serdeczne wszystkim i każdemu z osobna! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję Ci za motywujący post ! Przypomniał mi on o tym, że parę lat temu oglądałam Oprah Show i tam zalecano podobny sposób a mianowicie żeby codziennie spisywać ok. 10 dobrych rzeczy które danego dnia nas spotkały np.smaczny obiad który ugotował nam ktoś bliski, spotkanie z koleżanką itp.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne, mądre słowa...
    Wszystkiego dobrego w nowym roku !!!
    Buziaki posyłam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. pieknie napisałaś .. myśl bliska memu sercu na pewno
    Bardzo dziękuję za życzenia u peregrino i wzajemnie Tobie i Twoim bliskim wiele dobra i szcześliwych podróży w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  45. Docenienie najdrobniejszych elementów szczęścia każdego dnia to chyba najtrudniejsza sprawa dla człowieka. Każdego dnia narzekamy,a tymczasem tyle wspaniałych rzeczy dzieje się wokół nas. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny post, w ogole cala seria super! Wszyscy zyjemy dzisiaj w takim tempie, ze nie mamy czasu sie zatrzymac, pomyslec o tym co nam sie milego przytrafilo, a juz tym bardziej sie odwdzieczyc. Ja jestem wdzieczna za to, ze poznalam wspanialego czlowiek, przy ktorym budze sie codziennie rano. Gdyby nie ono, moje zycie nie mialo by sesnsu. I dziekuje mu za to tak czesto jak tylko moge, czasami nawet codziennie, dzieki temu on wie i ja wiem, ze jestesmy ze soba szczesliwi!

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem wdzięczna za zdrowie. Po prostu i banalnie. Ale los mi już pokazał ile mogę nie mając go ... <3 Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Jestem Ci wdzięczna za ten post, chyba nawet za cały blog, bardzo lubię tutaj bywać:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Twoje pomysły!!!! Zawsze mi humor poprawia się po przeczytaniu Twojego posta ;) Dla Ciebie również samych pomyślności i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak mi miło, dziękuję Wam serdecznie. Ciepło pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wdzieczność ma wielką moc... choć niewielu potrafi dostrzegać te maleńkie cuda w swoim życiu, za które warto dziękować
    samych wspaniałości na ten Nowy Rok, oby obfitował w powody do wdzięczności

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj za wiele rzeczy jestem wdzięczna losowi :) Dziękuję mu za to :) I Tobie też dziękuję za tego posta :)
    Życzę Ci Aldonko wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w Nowym Roku :)
    Zdrówka i spełnienia marzeń! :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. jak można nie narzekać ? .. ja kocham t orobić nagminnie w końcu jestem Polakiem :P
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Słusznie, że nam o tym przypominasz! Wdzięczność jest bardzo wdzięcznym uczuciem.. a często zapominamy i nie doceniamy drobiazgów, które czynią nasze życiem szczęśliwym. Pomysł ze skrzynką pamięci/skarbów jest super, warto zapisywać i w ten sposób przechowywać pogodne chwile, to faktycznie nie musi być nic wielkiego. Ja sama staram się codziennie podsumowywać, co mi się udało, co dobrego mnie spotkało i doprawdy każdego dnia pamiętam o tym, że nic nie jest dane raz na zawsze.. więc doceniam i pielęgnuję. Warto o tym przypominać! Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cieszę się, że wielu z Was przydaje się post, a jeszcze bardziej, że potraficie, jak piszecie doceniać małe-wielkie chwile. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  57. Byłam pewna,że zostawiłam tu swój komentarz:)Ale coś sie zawiesiłam,więc piszę teraz.Bardzo piękne i mądre słowa.Ja właśnie w takim nastroju wchodzę w ten rok,nie będę ciągle się zamartwiać,głównie sprawami firmy i finansami a w tym roku skupię się na sobie i bliskich oraz na małych radościach.Jakos do mnie dotarło,że ostatnio zatraciłam sie w pracy,obowiązkach domowych i nie dostrzegam tego co fajne w moim życiu,rodziny,dzieci,przyjaciół,spacerów,dobrej książki czy realizowaniu pasji.Mam tak dużo a tak mało się tym cieszę.A to co dobre będę zapisywać w moim pamietniku,zrobię sobie taką listę the best of:)Dzieki za pomysł.Bardzo,bardzo podoba mi się Twoje podejście do życia!!!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam i przykazania świetne zostaję u Ciebie na dłużej bo bardzo mi się podoba. Życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana, właśnie tego dziś potrzebowałam, mam taki kiepski początek roku .... muszę coś zrobić, bo coraz częściej patrzę w dal
    Dziękuję Ci za ten zastrzyk refleksji
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam wyrzuty sumienia, że tak rzadko do Ciebie zaglądam. Muszę uciekać przygotować się na jutro do pracy, ale wrócę jutro przeczytać post, bo początek zapowiedział ciekawą część dalszą. uściski!

    OdpowiedzUsuń
  62. Miło mi, że post zmusza Was do refleksji, że tak się przydaje.... Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniałe się czytało Twoje przemyślenia i uważam je za słuszne. Wszystkiego dobrego w tym roku !

    OdpowiedzUsuń
  64. To co napisałaś zmusza mnie rzeczywiście do refleksji i wolniejszej chwili napiszę o tym więcej, tymczasem chciałam się podzielić pewnym projektem- dwa tygodnie temu moja przyjaciółka namówiła mnie do codziennego wypisywania trzech rzeczy, za które jestem wdzięczna. Żeby zmotywować się i nie zapominać o tym każdego wieczoru piszemy do siebie o trzech takich, najprostszych czasem i drobnych rzeczach, za jakie jesteśmy wdzięczne. I okazało się, że zawsze coś się znajduje :) I to jest bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  65. O świetny pomysł, godny pochwały :). Dzięki za podzielenie się! Pozdrowienia dla Was ;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj :)
    Ale tu fajnie a zdjęcia na górze strony głównej mnie po prostu oczarowały... z miejsca zostaję :))) Już wiem, że z przyjemnością będę odwiedzała Twojego bloga :)))
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądre słowa podpisuję się pod nimi wszystkimi odnóżami :)))

      Usuń
  67. Dziękuję za miłe słowa i oczywiście zapraszam częściej ;). Zdjęcia na górze na banerze to migawki z moich minionych wakacji, nie mam niestety takich zimowych, które lepiej by teraz pasowały. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem wdzięczna za to że trafiłam na Twojego bloga, który przypomniał mi o wdzięczności;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Przybyłam :) Dziękuję za zaproszenie i miłe odwiedzinki :) Tak , trzeba "być " , być dobrym człowiekiem, pomocnym, szczerym , uczynnym ... to wszystko procentuje na naszą korzyść ..., wpływa także na nasze zdrowie psychiczne jak i fizyczne :) Jeśli mózg pracuje prawidłowo , reszta ciała bez problemu pracuje razem z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkie "Przykazania" chętnie spełnię. to także moja dewiza. Dzięki,że jesteś. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  71. Podobają mi się takie postanowienia, zwłaszcza pomysł z karteczkami. Fajnie jest po czasie przeczytać wszystkie te wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Miło mi dziewczyny i oczywiście polecam ;). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak, święte, piękne słowa... Jestem wdzięczna za wiele rzeczy... Potrafię być wdzięczna, mimo trudnego czasu... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Hmm... Dobry plan. Siedzę w pracy (ciiii) i zaraz podjedzie mój mąż z Młodym wracając z kina. Podziękuję M. za to, że wziął Młodego - zobaczymy jak zareaguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Za życie i moją rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Swieta slowa. Popieram calym serduchem. Pozdrawviam. Kretka.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja miałam pudełko wdzięczności:
    Czyli data i za co jestem wdzięczna np za zdrowie, za przyjaciół..

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)