Zatrzymać chwile

17:35:00 aldia 41 Komentarze

Wakacje trwają w najlepsze! Wiem, wiem, niby mówi się, że kto ma wakacje, ten ma... ale dla mnie letni okres zawsze będzie kojarzył się z wakacjami. Tak nazywam tę porę roku, nawet gdy jedyne co widziałam, to pocztówki od znajomych... Chyba nigdy nie wyrosnę :)

Jestem ciekawa, jak je spędzacie, gdzie byliście lub gdzie się wybieracie? Z przyjemnością odwiedzę Wasze "wirtualne domki".
Nie pisałam na blogu prawie miesiąc, to dla mnie przesadnie dużo. Lubię być z Wami i wiedzieć, że... jesteście. Minione tygodnie spędziłam na nauce. Staram się codziennie zgłębiać tajniki fotografii. Szukanie magii, niepowtarzalnych momentów to jedna z moich licznych pasji.
Fotki z z podróży cykam od dawna, zawsze bałam się przed obiektywem... ludzi. Spróbowałam i nie żałuję. Wiecie jak się czuję? Jakbym rzucała zaklęcia zamykając w kadr jedną chwilę....

Efekt sesji to duża zasługa zaprzyjaźnionego fotografa i profesjonalnej modelki z którymi przygotowaliśmy stylizację. Nad samą obróbką pracuję dopiero od kilku tygodni. Wiele nauki przede mną, ale jeszcze więcej mam nadzieję radości z udanych zdjęć.
Na blogu niewiele się zmienia nadal poszukuję ciekawych miejsc i celebruję życie w rytmie slow... :)

Schwytaj szczęście. Gdy chwila odchodzi, nie zmieniaj jej rytmu...




W sieci skrytych zmysłów...



Przebudź się, poczuj energię jaką napełnia nas las. Otwórz się na nowe...



W zaczarowanym sadzie, gdzie wiatr zapach jabłek niesie...



Zapraszam przy okazji do odwiedzin na Fb facebook.com/arcadiaszczescia 
Instagramie w 500px i standardowo w Google +  

41 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona pierwszym kadrem, z zegarem, niesamowicie klimatyczne, idealnie mówiące o mijającym czasie i chwytaniu codziennych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kadry, klimatyczne, z ogromną przyjemnością obejrzałam.
    Udanych wakacji życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ale to pierwsze... mega:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia artystyczne , cudne. Pozdrawiam serdecznie i miłych wakacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sad, niesamowity. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne foty !!!! Ta z zegarem !!!
    Super !!!
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne zdjęcia, pokazuj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajecznie i magicznie... uściski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia takie bardzo klimatyczne i magiczne zarazem.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, widac ,że to zawodowy fotograf robił, piękne ...
    A ja bywam na Zalewie Wiślanym często :-)
    Zapraszam Pod Żaglami
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczne miejsca i zdarzenia.. w magicznym ogrodzie i wodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, chciałabym umieć je tak zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. wakacje ...to smak czereśni i malin ..zapach lasu i żniw
    dla mnie lato to też wakacje , choć dla mnie często to czas intensywnej pracy
    ale nadal to wakacje od szkoły i odrabiania zadań z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia pełne magi.Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i urokliwe.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia na prawdę na wysokim poziomie... magia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki duży odzew! Dziękuję Wam wszystkim :) to dla mnie duża niespodzianka :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci idzie praca z ludźmi, trzymam kciuki za dalsze udane sesje i sukcesy w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Aby tak dalej bo super sobie poradziłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia. U nas bez szału wyjazdów. Weekend w górach (to już za chwilkę), potem tydzień nad morzem, wolne chwile w ogrodzie i miło czas płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć są niesamowite :) Zaczarowane ! Masz Moja Droga talent do fotografii. U mnie fotografią interesuje się mąż, ale on woli fotografować krajobrazy i przyrodę :)
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze chyba to pierwsze, z zegarem. To ostatnie coś "przekombinowane";), nadaj mu odrobinę naturalności a będzie perfekcyjne!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje zdjęcia są świetne. Też chciałbym tak fotografować. Cóż, trzeba się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia - jakie klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Wam bardzo, trzeba się uzbroić jeszcze w dużą dozę cierpliwości... bo nie zawsze wszystkim się dogodzi. :) Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia. Tyle w nich magii. Gratuluję. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, myślę, że to wspaniała rzecz - taka profesjonalna nauka fotografii - życzę pomyślności i zadowolenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami. Są przepiękne!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycająca sesja! Pięknie uchwyciłaś te wszystkie chwile :)

    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna sesja zdjęciowa !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Magiczne zdjęcia!
    Ja swoje prawdziwe wakacje rozpoczełam dzisiaj, dwa tygodnie cudownego urlopu :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kadry... Niebywaly talent mi się tu u Ciebie maluje. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne, nie mogę się napatrzeć, jestem pod wielkim wrażeniem. Sama marzę o takim kursie. Może kiedyś.
    Brawo, zdjęcia mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bajeczne kadry, super obróbka 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi miło :) Serdeczne uściski wakacyjne posyłam wszystkim komentującym :)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz ogromny talent! Rewelacyjne zdjęcia, magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć, dziś trafiłam na Twojego bloga pierwszy raz i po prostu zachwyciłam się, niesamowite klimatyczne fotki, masz talent do fotografii, będę zaglądać ;) już nie mogę doczeka się kolejnych wpisów ;) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)