Z drogi

11:11:00 aldia 55 Komentarze

Piękna ta nasza Polska! - ta myśl cały czas towarzyszyła mi gdy z okna samochodu podziwiałam nieznane mi wcześniej tereny...

Maki w większym skupisku są niesamowite! Też uwielbiacie? :) Nie mogłam się napatrzeć i nacieszyć. Natychmiast zatrzymaliśmy się i pobiegłyśmy z córeczką zobaczyć je z bliska. Sama cieszę się jak dziecko na każde spotkanie z kwiatami, z naturą...
Z bliska zerkały na nas sarenki. Jakieś niepłochliwe, śmiałe wręcz stworzonka zerkały zaciekawione...
Do tego krajobraz z wiatrakami... Bardzo lubię, a w moim regionie ich nie ma.
Życie jest takie wspaniałe, gdy potrafimy cieszyć się drobnostkami. Doceniam te chwile, szanuje, kocham 













55 komentarzy:

  1. uwielbiam makowe pola przeplatane chabrami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak te przeplatane są niesamowite właśnie :))

      Usuń
  2. Mam podobne odczucia, jak tylko opuszczam mury miasta jestem oczarowana przyrodą, a w moim lesie przeszczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Las jest najwspanialszy, daje moc :))

      Usuń
  3. Uwielbiam takie pola, jakoś nie umie znaleźć pola tak zapełnionego makami. Bajeczne widoki. :) Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak u mnie, nie widziałam nigdzie takich pól, dlatego tak się cieszyłam :)) Wzajemnie Aga, miłego!

      Usuń
  4. Nawet malutkie chwile trzeba dostrzegać i cieszyć się nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki są piękne, ale na łąkach. Po zerwaniu do bukietu szybko padają i wtedy zamiast cieszyć, smucą, że tak szybko trzeba się z nimi rozstać. Pamiętam z moich czasów dzieciństwa beztroskiego, jak robiło się takie bukiety z kłosów zboża, maków, chabrów i fioletowych, coraz rzadziej spotykanych kąkoli... Letnie bukiety są cudowne, ale takie pola pełne maków, albo żółtego rzepaku - to wspaniałe barwy natury. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Dusiu. Wczoraj nawet chciałyśmy do sesji zdjęciowej kilka maków zerwać, niestety mama dziewczynki powiedziała, że płatki zleciały zaraz po zerwaniu.
      Takie letnie bukiety dla mnie też - zdecydowanie najpiękniejsze ;))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Takie tam z drogi z ręki jak to mówią :)) dzięki!

      Usuń
  7. Cudnie...dlatego teskne za Polska kazdego dnia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwę się Kamcia, polskie widoki są niepowtarzalne...

      Usuń
  8. Ale pięknie :) Ja jakoś wciąż nie mogę trafić na takie makowe pola, widuję tylko pojedyncze sztuki, a co najwyżej kilkanaście w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie też nigdzie nie mogłam trafić, ale trochę kilometrów od domu i taka miła, czerwona niespodzianka :). Może tez musisz ruszyć gdzieś dalej?

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia. Uwielbiam klimat pozamiastowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądają te makowe pola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te pola maków - po prostu przepiękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te pola latem! A bukiet z chabrów i maków jest piękniejszy od róż 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowania popieram :) dla mnie też :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Przepiękne pola i ślicznie zatrzymany czas na zdjęciach.:) Dawno nie widziałam tak ukwieconego pola. Maki ładne, ale ja bardziej zachwycam się chabrami. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak pola chabrowe uwielbiam, można się w nich zatracić. Ja też wybieram je - co widać u mnie po logo :))

      Usuń
  14. Prawda! Często nie doceniamy tego co mamy a takie krajobrazy nie występują nigdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cudze chwalicie, swego nie znacie, jak to mawiają :)

      Usuń
  15. Tesknie za widokiem laki z makami

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak , Polska jest piękna !!!! Zdjęcia kapitalne , a te makowe przeprzecudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska zachwyca o każdej porze roku, prawda? :) Dziękuję, Pozdrawiam Marysiu!

      Usuń
  17. Piękna :-).Fajnie jak umiemy to dostrzec. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z tego co słyszę, nie każdy potrafi lub/i się tym nie interesuje. Odwzajemniam pozdrowienia Ala.

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia, a nasz kraj jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne maki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak krótko kwitną! Pozdrowionka!

      Usuń
  20. Piękne widoki ale tyle maków w jednym miejscu to chyba jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje moc :)) życzę Ci byś trafiła na takie czerwoniusie pole :)

      Usuń
  21. Uwielbiam takie widoki. To fajne, że mogłyście się zatrzymać, bo często widzę cudne pola makowe, ale nie ma możliwości na zatrzymania samochodu...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też prawda! Wcześniej mijaliśmy inne pole, uboższe w maki :), to było przy ruchliwej drodze, tu dało radę spokojnie się zatrzymać. Pozdrawiam Basieńko.

      Usuń
  22. Wspaniałe miejsce! Pięknie u nas!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne polskie pola makowe.
    Zawsze jestem zachwycona twoimi zdjęciami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że sporo mnie ominęło :)

    Piękne zdjęcia natury :) Również lubię podziwiać naturę i zawsze jadąc autem (gdy nie prowadzę oczywiście) robię zdjęcia otaczającej mnie przyrodzie :)

    U mnie ostatnio było bardzo kreatywnie, a czas głównie spędzałam w swojej pracowni :) W efekcie powstało kilka nowych projektów innowacyjnych kocyków dla dzieci i niemowląt. Szczególnie jestem dumna z kocyka w lamy :) Zapraszam do oglądania!

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:)) zaglądam :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  25. nie trzeba jechać daleko i tak pięknie dookoła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie piszesz a fotografie wiernie oddają piękno naszej ojczyzny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłem w wielu krajach europy i uważam że nigdzie nie ma ładniejszego kraju od naszego. Tak mi się wydaję.

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)