Ciesz się latem

20:11:00 aldia 23 Komentarze


Lato w pełni. Korzystaj ze słońca i ciepła każdego dnia!

Nie marnujcie czasu, lato w Polsce naprawdę tak krótko trwa. Nie ma znaczenia czy jesteś teraz na urlopie, czy masz tylko jedno wolne popołudnie. Jedź nad wodę, spaceruj po lesie, łące, parku. Wybierz się na gimnastykę na świeżym powietrzu.

Podobno im więcej zieleni wokół nas, tym lepiej dla naszego zdrowia psychicznego. Dodatkowo aktywność ruchowa uwalnia nas od stresu. Wybierz się, jak najdalej od „cywilizacji” i oddychaj pełną piersią!

Wyjmij rower, jedź na wycieczkę, pobiegaj, weź kijki, rolki, cokolwiek lubisz i ruszaj! :)



Słonecznego weekendu Wam życzę, moje miłe podczytwaczki :)



23 komentarze:

  1. Ja mieszkam w lesie, to chyba bardziej się już nie da! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato piękne,pracy dużo,ale na odrobinę rozrywki czas trzeba wygospodarować/Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam ile się da by w pełni naładować akumulatory na resztę roku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystam i łapię każdy promyk słońca!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie sie zgadzam i korzystam, nawet z tego niepolskiego lata;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marze o pysznym piknku na swiezym powietrzu moze wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też, lato szybko mija... mam nadzieję zdążymy :)

      Usuń
  8. "Podczytywacze" również mogą udzielać się tutaj?
    Jeśli tak, zostaję obserwatorem i czytelnikiem.

    Zgadzam się, cieszmy się latem, ponieważ trwa około 13 - 17 dni (takie odnoszę wrażenie). W kontrakcie miałem zapisane co najmniej trzy miesiące, i domagam się swoich praw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe, oczywiście Jacku, rozgość się. Mam nadzieję znajdziesz tu coś, co Cię niejednokrotnie zainteresuje :)

      Usuń
  9. A ja zdecydowanie wole wiosne od lata :p zwlaszcza cieply maj i kwitnace drzewa :-) Nie znosze goraca.. i juz nie moge doczekac sie jesieni.. oby byla ciepla i kolorowa :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ja plete.. :p jesien w Irlandii jednak nie jest tak piekna jak tutaj.. wiec przyjdzie mi czekac na "Irlandzie lato.." (mniej wiecej tak cieple jak nasza wiosna, nie liczac tegorocznego - ktore bije rekordy temperatur)

    No to sobie poczekam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zleci szybko ;) A tak naprawdę, każda pora roku jest wyjątkowa i piękna, trzeba tylko umieć dostrzec jej piękno i "po pierwsze: nie narzekać" :)

      Usuń
    2. Tak, tak nie narzekac.. Choc czasem tak trudno jak w mieszkanku 28-30 stopni :p Jak jest chlodniej to mozna sie ubrac a jak za goraco? :p Fe goraca, fe :p

      Jedyne co lubie w lecie to ogrom dotepnych swiezych owocow :-) Tego mi w zimie brakuje.

      "rzepakowa" fotka bardzo energetyzujaca :-)

      Pozdrawiam i milej niedzieli zycze :-)

      Usuń
  11. Korzystajmy więc z lata...póki jeszcze trwa ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam, korzystam dziś uskuteczniała opalanie na tarasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Swieta prawda! jak jest ladna pogoda siedzimy w domu a potem jak pada to jestesmy pierwsi do narzekania :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lato, lato, lato ah to ty. cieszmy sie, sama prawda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam...
    Choć troszkę mi brakuje słodkiego leniuchowania na kocu w cieniu pod drzewem, ponieważ zwykle właśnie aktywnie spędzamy czas;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja w takim razie pakuje sie i wybywam na plaze ... mam kikla krokow ..a to dla tubylaca bardzoooo daleko hahahha ...:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja z zasady nie narzekam ;-)
    ale tegoroczne lato mnie bardzo irytuje ...
    zima dała w kość ... nie chciała odejść a teraz lato takie ... deszczowe... zimne :( Ja jestem jedną z tych co kocha słońce!! I potrzebuje naładować akumulatory ....

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)