Przygoda z fotografią mody

13:06:00 aldia 61 Komentarze

Luty zapamiętam na długo. Miesiąc pełen nauki i nowych, bardziej życiowych wyzwań.

W grudniu konkursie fotograficznym Portret 2017 otrzymałam wyróżnienie, a jednocześnie zaproszenie na warsztaty. Dzięki temu odwiedziłam ostatnio stolice i wzięłam udział w Kursie Fotografii Studyjnej: Moda, Portret, Postprodukcja. Bardzo mi się podobało :).
Nieznana mi dotąd fotografia mody odkrywa teraz przede mną swoje tajemnice. Dużo oglądam i czytam. Wiem już, że to naprawdę niełatwa sztuka, a jej realizację trzeba naprawdę czuć. Dokąd zaprowadzi mnie ta droga? Jeszcze nie wiem, ale cieszę się, że mogłam postawić kolejny krok.

Poniżej moje kadry, wykonane w czasie kursu, a przygotowane do publikacji już w domu.
Pozowała nam piękna modelka: Karolina Bień, o fryzurę i make-up zadbała Magdalena Wojcieszuk, Supervizorem był Sebastain Siębor, zdolny fotograf modowy. Sesja odbyła się w studio Bakarum w Warszawie.

Po drugim dniu kursu czekała mnie kolejna niespodzianka - spotkanie z dawno niewidzianą koleżanką ze studiów dziennikarskich. Przemiły wieczór, którego nie zapomnę. Zawsze mało i krótko, ale intensywnie! :)

Mam nadzieję, że Karolina w moim obiektywie przypadnie Wam do gustu :) Uściski przedwiosenne!  
















61 komentarzy:

  1. Prześliczna modelka, wspaniałe zdjęcia - ujęcia.
    Życzę powodzenia!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że Ci się podoba ;) Znasz się na modzie Basiu :))

      Usuń
  2. Widać pełen profesjonalizm! Gratulacje - świetne zdjęcia:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo do profesjonalizmu jeszcze daleka droga, ale to bardzo miłe :))

      Usuń
  3. A sweterek ekstra, lubię takie włochatości, puchatości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja też w sumie ;)) i miałam takie futerko, tyle że czarne :)

      Usuń
  4. Ciekawe nowe doświadczenie i super zdjęcia :) Byle do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, piękna modelka :) Aldona, nie myślałaś, żeby wziąć udział w testowaniu fotoksiążki/fotozeszytu firmy SaalDigial? Nie wiem, czy słyszałaś o ich akcji promocyjnej? Myślę, że Twoje fotografie pięknie by się w takiej fotoksiążce prezentowały. Ja skorzystałam, fajna sprawa, recenzję możesz znaleźć u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, widziałam już w kilku miejscach, chętnie się zainteresuje tematem :))

      Usuń
  6. Twoje zdjęcia są rewelacyjne, a modelka urocza. Gratuluję wyróżnienia!!!! Brawo Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kadry - bardzo subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka piękna i zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, piękna dziewczyna :) i miło się ją fotografowało.

      Usuń
  9. wspaniałe zdjęcia
    ciekawy sweterek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak sweterek super. Poprosiłam ją by go ubrała do zdjęcia, bo tak mi się w nim podobała :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia :) Widać, że masz oko do dobrych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia , piękna modelka, świetnie wyszły ci zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się uczyć takich nowych rzeczy :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko, fantastycznie. Uwielbiam wyzwania, choć zawsze mam przed nimi lęki!

      Usuń
  13. Cieszę się, że Twoja pasja do fotografii tak pięknie się rozwija :)
    Gratuluję bardzo wyróżnienia i warsztatów, oraz pięknej sesji !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemne to słowa. Jestem wdzięczna! :* :))

      Usuń
  14. Super sprawa taki kurs.
    Powodzonka w realizowaniu się w tej dziedzinie. Masz oko do dobrej fotografii.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. To prawda, takie kursy to wspaniała sprawa. Mogłabym tak często uczestniczyć.

      Usuń
  15. Czujesz fotografię całą sobą ,co widać na Twoich przepięknych zdjęciach .

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia , masz do nich serce. Życzę dalszego rozwoju w tej dziedzinie i gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Marysiu :)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :) Działaj dalej w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewcia :) cieszę się, że Ci się podobają!

      Usuń
  18. Śliczna modelka, zdjęcia oczywiście też bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia! Już czekam na kolejne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło :)) dzięki Agacia. Uściski ślę!

      Usuń
  20. To bardzo mądre podejście - rozwijać się, a nie siedzieć w miejscu. A jeszcze jak do tego dojdą piękne zdjęcia, to co może być lepszego? :) (No dobra, herbata jeszcze). Fajnie, tak trzymaj! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne ;)) herbatki akurat zabrakło :))! Uściski!

      Usuń
  21. Wspaniale Ci wychodzą te zdjęcia, ważne by się rozwijać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe to usłyszeć/przeczytać od Ciebie Dianko! :)

      Usuń

Twój głos ma znaczenie :)