Chwile są jak fale

18:58:00 aldia arcadia 60 Komentarze

Ślub to jednak stresujące przeżycie.... no piękne, piękne, podniosłe, wzruszające, ale towarzyszą mu takie emocje, że chyba nie sposób się nie denerwować, prawda? :) 

Trzymaliście kciuki :) czułam to! Serdeczne dzięki za moc życzeń na blogu i wiadomościach prywatnych. Pękła setka, oby i tyle lat przeżyć w miłości.... :)
Pobyt w moim ulubionym Trójmieście zaliczam do udanych i niepowtarzalnych... Co prawda, cały tydzień lał deszcz, ale czy to jest najważniejsze? Ważne są tylko te chwile...te ulotne, niepowtarzalne.
Siedząc ostatniego dnia na piasku i wpatrując się w morze, zastanawiałam się, jak to właściwie jest? Jesteśmy w jednym miejscu, przeżywamy coś miłego, a za kilkanaście godzin jesteśmy już daleko stamtąd, wracamy jakby do innego świata. Te chwile są jak fale, przychodzą, a zaraz znikają by znów się pojawić.
Chyba nigdy nie przestanie mnie to zadziwiać: zderzenie jakby kilku wymiarów w jednym życiu....

Moi drodzy czytelnicy zasługują by zobaczyć naszą pamiątkę znad morza. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na stronę Artura. Nasze zdjęcie zatytułował "Kiedy w Gdyni nie pada..."
My czy to deszcz, wiatr czy słońce, cieszyliśmy się każdą pogodą, każdą chwilą, po prostu sobą.


60 komentarzy:

  1. Zdjęcie "Kiedy w Gdyni nie pada " jest śliczne.Jeszcze raz wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym chciała poleżeć na plaży, nazbierać kamyczków i muszli, powcinać smakołyki i dopiero wtedy powiedzieć "chwilo trwaj".

      Usuń
  2. I chciałoby się powiedzieć: chwilo trwaj... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nie pada oraz w deszcz, w Gdyni i w każdym innym miejscu w wszechświecie, zawsze i wszędzie - szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie! Życzę abyście mieli same takie niezapomniane chwile w swoim życiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi... serdeczne dzięki :) Wzajemności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie! Wszystkiego, co najpiękniejsze dla Was! Pielęgnujcie Miłość każdego dnia, niech trwa wiecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych radosnych chwil, pełnych szczęścia i miłości życzę Tobie i Twojej drugiej połówce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:))) Oby Wasze życie było po prostu szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczę Wam wszystkiego co najlepsze!!! Samych szczęśliwych chwil...
    serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat w miłośc i szanowaniu się wzajemnym. Basia z krasnego domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwoliłam sobie obejrzeć zdjecia, są cudne. Pięknie wyglądaliście :)
    Wygląda na to że w tym samym miesiącu będziemy obchodzić rocznice ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia:-)
    Pięknego życia razem Wam życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I to chyba najważniejsze , nie ważne gdzie , ważne z kim :) Ściski kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne przemyślenia. Nasze morze kocham bez względu na pogodę.
    Chyba cos przegapiłam, w każdym razie Wszystkiego Najlepszego !!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie ślubne! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dni zlozonych z samych cudownych chwil Aldio.. wam zycze.. Byscie zawsze byli w sobie tak zakochani i wygladali tak szczesliwie jak na tej fotografii u pana Artura :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana! Nie mam ostatnio wolnych chwil ale z całego serca gratuluję i cieszę się Waszym szczęściem!
    Moje gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłączam się do życzeń! Wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że fala dobrze obrazuje to, co się dzieje w małżeństwie. Raz jest świetnie, niemal idealnie, uzupełniacie się jak dwie połówki, a niekiedy znów zgrzyta, piecze i wydaje się że wszystko co najlepsze juz dawno za nami. Warto wtedy poczekać na kolejny przypływ.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie dzięki za każde miłe słowo i życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takich pięknych chwil jak najwięcej życzymy Ci chyba wszystkie...:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcie! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, tak się cieszę Waszym szczęściem :-)
    Na życzenia ode mnie czekaj poczty :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcie ślubne, a jak zobaczyłam Twojego męża to mało nie padłam, bo myślałam, że to mój kolega, ale jednak nie:) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)) Bardzo fajne zdjęcie, takie beztroskie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Arcadio.
    Ślub to zawsze duże przeżycie. Ja brałem go dwa razy, a właściwie cztery - dwa cywilne i dwa kościelne. I zawsze miałem tremę.
    Fale na morzu, to taka wizualna metafora, bo w małżeństwie są dni lepsze i gorsze. Oby tych lepszych było jak najwiecej.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcie, pasujecie do siebie tak na pierwszy rzut oka :)
    Wszystkiego dobrego raz jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkiego co dobre życzę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aldio, dlaczego wszystkie bajki kończą się ślubem i nikt nie opisał co dalej z Kpciuszkiem i Księciem, ze Śpiącą Królewną...? Bo wtedy zaczyna się proza życia. Ale od nas samych zależy, czy będziemy umieli i chcieli przeżyć ją pięknie, razem, na zawsze.
    Życzę Wam, aby nigdy w Waszym domu nie zabrakło dwóch krzeseł, na których w trudnych chwilach będziecie mogli usiąść na przeciw siebie i porozmawiać :)

    Nasze bałtyckie kocham jak żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne życzenia :) dziękuję bardzo wszystkim ;)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne zdjecia na stronie fotografa. Wasze wyjatkowe. Pozdrawiam zyczac najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło się czyta Twojego bloga,pozdrawiam i również dołączam się do życzeń dla Młodej Pary !!! Sto Lat w Miłości

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego, co najlepsze i spełnienia się w małżeństwie życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Już wróciliście? :)))
    My jedziemy jutro! Udało się ;)
    Mam nadzieję, że u Ciebie w brzuszku wszystko w porządku :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Fotografia "Kiedy w Gdyni nie pada " cudowna :) Gratuluję wam jeszcze raz. Życzę wam dużo miłości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje gratulacje i samych szczęśliwych dni Wam życzę :).

    Zdjęcie ślubne cudne. Szkoda, że tylko jedno ;).

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo szczęścia dla Was ....

    OdpowiedzUsuń
  40. Sesja była obszerniejsza ;)) Dzięki serdeczne za moc ciepłych słów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiekna sesja, duzo szczescia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne foto, duzo milosci zyczymy Gradzia z rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dużo szczęścia i miłości.
    Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  44. W pierwszych słowach- zyczę Wam dużo przyjazni i miłośći na dalsze lata wspólnego życia. Miło mi, że "wpadłaś do mnie na chwilę". Pozdrawiam ze słonecznego już Gdańska.

    OdpowiedzUsuń
  45. Miło mi :) O tak, Trójmiasta nie da się nie lubić. Cudnie tam jest :)) Dziękuję za miłe słowa i życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!
    Za kilka dni napiszę o ślubie mojego syna...

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę troszkę sesji ślubnej. My takiej nie mieliśmy, bo odłożyliśmy "na małą chwilę później". I tak się już odkłada drugi rok...

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze można zrobić sesję z okazji rocznicy ślubu :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje!!Wszystkiego najlepszego i dużo niezpomnianych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego Najlepszego Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Chwile jak fale przychodzą, pieknie powiedziane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Twój głos ma znaczenie :)